VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 18

Onderwerp: greyhounds

1.    #1
    . Racey's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard greyhounds

Gister was er op het nieuws wat er met de greyhounds gebeurt waarvan hun renners carriere over is....en dat is niet zo een fijn gezicht.

Kun jij deze kopies nou weerstaan?

Nu bestaat er in Spanje een asiel voor afgedankte renners honden (meestal greyhounds dus)! Deze heet Scooby.

Dit asiel wordt onderhouden door buitelandse toeristen vaak Nederlands.

Het asiel zoekt nog veel adoptie ouders voor de afgedankte honden die hier zitten. Je kunt ze ook in Nederland adopteren aangezien er eens in de hoeveeltijd iemand komt kijken van het Nederlandse asiel om een paar honden mee naar Nederland te nemen! Maar je kunt ook gewoon eenhond daarvan meenemen.

Mijn vraag is wat vinden jullie daarvan en zouden jullie ooit zo een hond adopteren?

Je kunt hun ook financieel steunen op:

scooby international oegstgeest
    abn amro reknr 48.87.11.525
    iban NL95ABNA0488711525
    bic ABNANL2A
    onder vermelding van. Bus Scooby

Voor meer info kun je naar de volgende site's toe:

http://www.greyhoundsinnood.nl/

http://www.knavivo.nl/spaanse_honden.htm

http://home.hetnet.nl/~anne5356/watkunjijdoen.htm

http://doggy.net/ginn/ginn-info.htm

I just take my chances, life enhanses with every person I meet! Choose direction use selfreflection to get everything that I need!!!

2.    #2
    . Racey's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard Re: greyhounds

voor nog meer info ga naar www.scoobygreyhounds.web-log.nl
    I just take my chances, life enhanses with every person I meet! Choose direction use selfreflection to get everything that I need!!!

3.    #3
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ik vind het een zeer goed initiatief! Maar persoonlijk zou ik niet voor zo'n hond kiezen. Puur omdat het niet 'mijn ras' is en omdat ik nooit goed genoeg voor zo'n hond zou kunnen zorgen. Ik neem aan dat ze enorm veel beweging nodig hebben.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

4.    #4
    . Racey's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Jah het beste voor hun is natuurlijk een huisje waarin ze weinig of geen trappen hoeven te lopen (dus eerste etage of begane grond, mar een lift is ook goed) en jah een bos in de buurt is wel lekker of een park ofzow..

zelf wil ik als alles klaar is met het geregel met ene huisje klaar is wel zo een beest, maar me vriend wil het liever niet en als je dan nadenkt hoeveel geld zo een hond kost en dat is dan alleen al de aanschaf zitten wij te denken om gewoon een bullterier te nemen.

maar toch probeer ik het nieuwe zoveel mogelijk te verspreiden voor hetzelfde geld wil iemand wel zo een beestje

5.    #5
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racey
    Jah het beste voor hun is natuurlijk een huisje waarin ze weinig of geen trappen hoeven te lopen (dus eerste etage of begane grond, mar een lift is ook goed) en jah een bos in de buurt is wel lekker of een park ofzow..

zelf wil ik als alles klaar is met het geregel met ene huisje klaar is wel zo een beest, maar me vriend wil het liever niet en als je dan nadenkt hoeveel geld zo een hond kost en dat is dan alleen al de aanschaf zitten wij te denken om gewoon een bullterier te nemen.

maar toch probeer ik het nieuwe zoveel mogelijk te verspreiden voor hetzelfde geld wil iemand wel zo een beestje
    een bullterier is ook niet gratis hoor
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

6.    #6
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Wat ik een beetje vreemd vind, is dat je heel veel geld moet betalen voor zo'n hond Waarom is dat?
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

7.    #7
    . Racey's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

een bullterier is wel kleiner en kan in een kleindere omgeving wonen en is in de zorg
    maar het gaat mij erom dat zo een beestje ook in een wat minder ruime ongeving kan wonen...ik woon namelijk in purmerend/amsterdam en we zijn opzoek naar een huisje in purmerend en omgeving. Dus daarom..

omdat als je ze krijgt tegen alles zijn ingeent en een chip hebben enzo...

volgens mij komen die beesten ook echt uit het scooby center in spanje vandaan.

maar ik vind het zelf ook erg duur moet ik toegeven

8.    #8
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik bedoel de aanschafprijs racey
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

9.    #9
    . pepe's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Het is toch niet dat opvangcentrum wat regelmatig in het nieuws is geweest, waar de honden onder erbarmelijke omstandigheden werden gehouden?.

Het is bij Radar op tv geweest.

10.    #10
    . Racey's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimmieco
    ik bedoel de aanschafprijs racey
    dat weet ik maar ik bedoel dat een bull terier wel in een kleine ruimte kan en een greyhound niet....daarom ga ik niet zoveel geld betalen voor een greyhound en wel voor een bull terier snap je

11.    #11
    . Racey's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pepe
    Het is toch niet dat opvangcentrum wat regelmatig in het nieuws is geweest, waar de honden onder erbarmelijke omstandigheden werden gehouden?.

jah kan wel het was laatst ook bij sbs6 ofzow op tv

12.    #12
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Nou begrijp ik er helemaal niets meer van

13.    #13
    . Racey's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

wat begrijp je niet dan?

14.    #14
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racey
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pepe

jah kan wel het was laatst ook bij sbs6 ofzow op tv
    Waarom reclame maken als zij zo slecht zijn voor die honden En nog hardstikke duur ook blijkbaar terwijl ze, neem ik aan, die honden graag een nieuw, goed huis willen geven.

15.    #15
    . Racey's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

nou kijk...in spanje zijn er totaal geen mensen die wat om die beesten geven...dus een paar mensen hebben wat gedaan...dat houdt in heel veel honden in de zelfde hokken.....want er is gewoon geen geld....daarom is nl zich er oo kmee gaan bemoeien en neemt eens in de zoveel tijd een groep honden mee!!!

Wat dat opvang centrum doet is beter dan wat de oude baasjes ermee zouden doen...

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten