VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 23

Onderwerp: Ons engeltje Lo

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard Ons engeltje Lo

Ik zal mn verhaal een beetje kort proberen te houden, al weet ik niet of dat gaat lukken..?

Toen ik vorig jaar in December eigenlijk geheel onverwacht zwanger raakte van Frank, was het wel heel even erg wennen aan het idee, maar hoe meer ik aan het idee gewend raakte, hoe leuker ik het ging vinden eigenlijk, en Frank ook. Uit de eerste echo's bleek dat ik rond 04-09-2004 uitgerekend zou zijn. We kochten als snel samen een huisje, waar we rond +- Maart ingetrokken zijn.

Alles bleef goed gaan gelukkig. Tussendoor maakte we de babykamer gezellig, kochte leuke kleertjes (we wisten dat het een meisje was) etc.
    Toen ik 28 weken zwanger was kreeg ik weeen, in het ziekenhuis kreeg ik daar remmers tegen en het hielp. Dat herhaalde zich nog eens rond de 32 weken. Toen bleek ook dat ik er toxoplasmose bij had, wat gelukkig recentelijke was en waar Lo?s niets aan over zou houden.

Iets eerder werd ze op 21 augustus 2004 om 11.07 uur geboren, ze kreeg van ons de namen Lo?s Luca Lauwen. Ze was ongeveer 47 centimeter lang en woog 3245 gram.

Aan het einde van de dag mochten we lekker met zn 3tjes naar huis om te gaan genieten van de kraamtijd..

Weken gingen voorbij, het ging allemaal goed, alleen huilde Lo?s s'nachts veel. Maar daar was ze natuurlijk ook wel een baby'tje voor..

In het weekend van 25 en 26 September 2004, werd Lo?s op Zaterdagavond ziek, ze kreeg onder andere puntbloedinkjes (waarvan ik weet dat dat op meningokokken duidt), we gingen naar het ziekenhuis waar allerlei onderzoeken werder gedaan, onder andere naar de variant die ze had. Ze had de slechte en agressieve, artsen konden niets meer voor ons meisje doen, ze overleed Zondag in de vroege ochtend..

De dagen die volgde leefde we (ik tenminste) in een roes. We hadden Lo?s mee naar huis genomen omdat ik dat graag wilde. Die dagen heeft mijn moeder bij ons gewoond en kregen we veel visite, maar daar herinner ik me niet al te veel meer van. Mn moeder heeft dan ook het meeste voor ons geregeld. Lo?s is op 30 September 2004 begraven.. Lo?s is 5 weken 'oud' geworden..

Frank en ik zijn een week na het overlijden van Lois uit elkaar gegaan..

Liefs Suzanne, mama van Lo?s* en Mikai<br /><br /><br />[url=http://www.babybrabbel.nl][img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1122707220/3/1/1/255/165/165/0/148/206/mikai.png[/img][/url]

2.    #2
    jane
    Gast

Standaard Re: Ons engeltje Lo

meid wat een vreselijk aandoenlijk verhaal kan mijn ogen haast niet droog houden... Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je veel steun hebt aan je omgeving. Heb je het nog wel kunnen verwerken samen met Frank of zie je helemaal niet meer. Je bent alles in een keer kwijt geraakt... meid weet even niet wat ik moet zeggen. Dikke knuffel voor jou

liefs Jane

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Echt verschrikkelijk...
    Ik wens je heel veel sterkte...

4.    #4
    jane
    Gast

Ik zag net dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd ermee. Weer een mooi lichtpuntje voor 2005.

liefs Jane

5.    #5
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

vreselijk verhaal, veel sterkte. Onmenselijk om zo iets mee te moeten maken

Mag ik wel iets vragen? Ik zie dat je nu zwanger bent, en niet van Frank. Als ik de data zo zie dan ben je zo ongeveer 3 weken na het overlijden van Lois zwanger geraakt, had je al een nieuwe vriend dan? Sorry hoor, dit is niet als een aaval oid bedoeld, maar het komt een beetje onwaarschijnlijk op mij over, qua data dan.

Veel sterkte en suc6 in deze zwangerschap, kun je er een beetje van genieten?
    Geluk is mooi als het naar je lacht

6.    #6
    . Sapje's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Beste Suzanne,

Ik zie dat iedereen dit topic aan het lezen is maar niemand die een reactie plaatst. (Toen ik begon met schrijven)

Allereerst wil ik je condoleren met het verlies van je baby Lois. Wat ontzettend zwaar en oneerlijk, zo jong , zo lief , zo klein...

Geluk en verdriet staat erg dicht bij elkaar zeker als ik je nu ga feliciteren met je zwangerschap! Ik wens je een hele goede zwangerschap en ik hoop dat je net als alle mama's de rest van je eigen leven mag genieten van je kindje!!!

Ik heb een miskraam gehad voor Luca maar dat is niets vergeleken bij jouw verhaal.

Ik heb even op je beebiesite gekeken en zie dat je nu dus een nieuwe relatie hebt. Ik wens jou en Ruud veel geluk.

Liefs Sabine de mama van Luca

PS: Speciaal voor jou een zonnetje voor 2005!

[verwijderd door de beheerder]

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Hai hai,

Allereerst die datum ja, dat zegt iedereen hihi. Op 17 November heb een test gedaan en was ik 5 dagen overtijd. Uiteindelijk is de uitgerekende datum ook iets vervroegt (wat naar mijn idee dus niet klopt, maar de verloskundige vind van wel. Dr zit dus ongeveer anderhalve maand tussen, kort ik weet het, was ook niet gepland, maar zeker wel welkom.

Dan hebben we Frank, verhaal apart, heb nog wel contact met hem (hij heeft inmiddels ook een nieuwe relatie, word in augustus weer vader). Maar alles wat maar met kinderen te maken heeft, stoot ie het liefste af, zo nu dus ook zn vriendin. Echt hoogte krijgen doe ik dus niet van hem.

Genieten kan ik er nu wel van, hopelijk blijft dat ook als hij/zij er is, denk dat die eerste weken nie echt gemakkelijk zullen worden.
    Liefs Suzanne, mama van Lo?s* en Mikai<br /><br /><br />[url=http://www.babybrabbel.nl][img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1122707220/3/1/1/255/165/165/0/148/206/mikai.png[/img][/url]

8.    #8
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wat verschrikkelijk!!Heb je verhaal met een brok in mn keel gelezen.

Dit moet heel moeilijk voor je zijn.Heel veel sterkte om dit grote verlies te dragen.
    Succes in deze zwangerschap,ik hoop dat je de rest van je leven van dit kindje mag genieten!

!

9.    #9
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik krijg het er koud van, wat verschrikkelijk. Wat kan ik zeggen? Ik wens je veel sterkte.

Ik wil je een fijne zwangerschap toewensen en hoop dat je heel veel van je kindje zult genieten.

10.    #10
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Lieve Suzanne,

Oh, wat erg meisje. Ik krijg echt koude rillingen van je verhaal. Heel veel sterkte.
    Succes met je zwangerschap en ik wens jullie heel veel gezonde jaren samen.
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

11.    #11
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Suzanne,

Wat een vreselijk verhaal zeg. Dit is natuurlijk de angst van elke moeder. Ik hoop voor je dat je een hele goede zwangerschap hebt en dat je nog heel lang van dit kindje mag genieten!

12.    #12
    . Dinkie76's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ohh wat een verschrikkelijk verhaal Susanne..... de nachtmerrie van iedereen. Heel; veel sterkte met het verwerken ervan en succes met je nieuwe zwangerschap.....

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Jeetje, als je dit hoort voel je je echt zo onbenullig met je dagelijkse probleempjes. Het ergste wat je kan overkomen denk ik, een kind verliezen. Ik hoop dat je nu gelukkig met je zwangerschap bent en een supergezond kindje krijgt!

14.    #14
    . Mammalie's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Lieve Suzanne,

ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere meiden en de koude rillingen lopen door mijn lijf.

Ik wens jou en je partner veel geluk en hopelijk kan Lo?s vanaf een wolkje genieten van haar broertje of zusje.

Liefs,
    Sharon
    Het kan me geen Rugg schelen dat ik nep-Uggs heb

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ook ik wil je veel sterkte wensen.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen