VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 151

Onderwerp: Intu?tie/voorgevoel/6e zintuig

1.    #1
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Intu?tie/voorgevoel/6e zintuig

Ik denk dat de titel al wel duidelijk maakt waar ik naartoe wil.
    Regelmatig heb ik dat ik bepaalde 'gesprekken in mijn hoofd' voer met iemand en dat ik later precies hetzelfde gesprek voer met diegene. Dus dat diegene letterlijk zegt en reageert zoals ik dat in mijn hoofd had. Ook voel ik dingen vaak aan, wat iemand gaat zeggen, wat iemand voelt, het antwoord op spelletjes op t.v. zonder dat ik dat kon weten etc.
    Ook is mijn vader (die overleden is) een keer 's nachts bij mij geweest. Het was in mijn droom maar anders dan een 'gewone' droom. Hij was er echt, ik voelde hem. Heel bijzonder en fijn.
    Herkennen jullie dit? Of hebben jullie andere ervaringen die niet te verklaren zijn?
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

2.    #2
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Intu?tie/voorgevoel/6e zintuig

Ik heb wel eens dat ik zeker weet dat ik een bepaald gesprek/ bepaalde gebeurtenis al eens heb beleefd... heel gek maar dan weet ik idd ook al hoe het gesprek/ de gebeurtenis gaat verlopen. Misschien heb ik dat dan al een keer gedroomd ?
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

3.    #3
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik heb vanaf mijn ongveer 7e jaar al paranormale ervaringen, die lopen uiteen van zien/horen/voelen en ruiken. het is echt een heel erg lang verhaal en als jullie interesse hebben wil ik het best vertellen hier, maar dan wel vanavond als mijn zoontje in bed ligt haha anders kan ik hem niet in de gaten houden en word mijn net schoongemaakte huis weer gesloopt en besmeurd
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

4.    #4
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door merelmeisje

Ik heb wel eens dat ik zeker weet dat ik een bepaald gesprek/ bepaalde gebeurtenis al eens heb beleefd... heel gek maar dan weet ik idd ook al hoe het gesprek/ de gebeurtenis gaat verlopen. Misschien heb ik dat dan al een keer gedroomd ?
    Dit lijkt me meer op Deja Vu... daar heb ik nl ook regelmatig last van.

5.    #5
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ik ben zeer zeker ge?nteresseerd in je verhaal Kimmie!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ben ook wel benieuwd!

7.    #7
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ok dan zal ik er vanavond eens ff goed voor gaan zitten haha met mijn verhaal
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

8.    #8
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heaven

Thanks Heaven, ik wist dat er een woord voor was maar kwam er ff niet op.
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heaven

Thanks Heaven, ik wist dat er een woord voor was maar kwam er ff niet op.

Zoals ik het zeg lijkt het trouwens dat het heel veel voorkomt. Dat is ook niet waar. Sommige mensen hebben het vaker dan andere mensen. Ikzelf heb het vrij vaak, maar probeer het dan ook niet te onderdrukken. Ik probeer nog meer op te roepen of ik idd weet wat de volgende persoon gaat zeggen en vaak is dat ook zo.
    Dus het is toch wel redelijk bijzonder als je vaak een gevoel van deja vu hebt!

10.    #10
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik dacht altijd dat iedereen regelmatig en deja vu had.

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Serieus? Dat is niet zo hoor, sommige mensen zijn er gevoeliger voor dan anderen. Tja, of de mensen die het niet hebben, onderdrukken het misschien of wijten het aan hun verbeelding. Dat zou ook nog kunnen.

12.    #12
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Serieus, omdat ik zelf regelmatig een deja vu heb ga ik er eigenlijk van uit dat iedereen dat heeft. Niet dus, weer wat geleerd.

13.    #13
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

nou hij ligt in bed hoor!!! dus heb ik even tijd om mijn verhaal te doen, ik weet van te voren dat er mensen zijn die het niet geloven, dat is niet erg maar wat ik altijd wel vind is dat je iedereen in zijn/haar waarden moet laten. ik geloof bijv. niet in god maar als anderen dat wel doen dan vind ik dat ok? en respecteer hun keuze. ik weet ook dat dit een gezellig forum is waar iedereen open kan praten dus vandaar dat ik het hier toch maar neerzet waarschijnlijk had ik het op een ander forum niet gedaan, blijft altijd een beetje eng vind ik.

toen ik een jaar of 7 was werd ik elke nacht wakker, ik lag dan in mijn bed en op een afstand van ongeveer 50 cm boven mij hingen een paar gezichten, ik kon ze goed en duidelijk zien, ze bewogen ook hun lippen maar er kwam geen geluid uit.. ik vond dit als kind natuurlijk erg eng en rende vaak huilend naar mijn vader en moeder, die mij altijd goed opgevangen hebben en mij nooit het gevoel gegeven hebben dat ik gek was. dit ging door tot ongeveer 9 jaar, toen was het ineens weg.. ook had ik vaak het gevoel dat ik in een tunnel stond, de tunnel muren om mij heen gingen draaien maar ik stond stil, dit maakte mij 's nachts altijd wakker en ik werd er erg misselijk van. Toen ik een jaar of 12 was stond ik een keer in de tuin bij mijn ouders, de tuin was erg groot en het was meer een wildernis van planten en bomen, omdat mijn ouders van plan waren om een grote garage te bouwen moest alles eruit en daar was ik in mijn eentje alvast mee begonnen. iedereen kent denk ik wel het gevoel dat er iemand naar je zit te staren, dat gevoel had ik plotseling ook heel erg, toen ik mij omdraaide zag ik een man staan, half hangend in de lucht en ik kon alleen zijn hoofd,romp en een klein stukje van zijn benen zien, hij was oud, heel erg oud en erg groot en fors, hij had een boeren overal aan dat ik nooit meer zal vergeten, eigenlijk was ik niet eens bang, het voelde goed. heel rustig liep ik naar binnen om mijn ouders dit te vertellen, ook nu weer vingen ze mij goed op. ik bleef dingen horen (geluiden op de trap, voetstappen die dichterbij kwamen en ineens ophielden, fietsbellen die rinkelden een hele dag door, mensen die mijn naam riepen) ik bleef ook dingen zien (blauwe vlekken het blauw van de overal van de man in de tuin). tja je gaat het allemaal een beetje normaal vinden, maar ik was me als kind erg goed bewust dat dit dingen zijn die je nooit aan anderen moet vertellen want er zijn maar weinig mensen die je geloofden, en dus hield ik altijd plechtig mijn mond dicht, het hoorde bij mij. tot ik ongeveer 17 jaar was, ik ging stage lopen bij een illustrator (laat ik haar inge noemen want ik weet niet of ze dit op prijs steld als dr echte naam noem) inge was een jonge vrouw waar ik vanaf de eerste ontmoeting een gevoel bij had dat ik haar al jaren kon. ze was erg aardig en eigenlijk konden we samen lachen maar ook goed praten. ineens uit het niets tijdens de 2e keer stage zei ze "weet je, jij moet mijn vriend een keer leren kennen want ik denk dat hij je erg goed kan helpen en jij met al je vragen bij hem terecht kan" dit was natuurlijk erg vreemd.. want ik had haar nooit iets verteld, maar ik schrok niet en stemde toe. ik leerde haar vriend de volgende stage kennen en laat ik hem voor deze keer mark noemen. mark en ik raakte aan de praat en al gauw kwam hij erachter dat ik dingen kon zien/voelen/horen en ruiken, ook wees hij mij erop dat ik zo genoemde orbs kon zien, dit zijn grote witte lichtbollen die eigenlijk overal om ons heen zweven het zijn de zielen van overleden mensen die nog geen rust hebben en dus op aarde blijven hangen. ik dacht altijd dat ik iets aan mijn ogen had, maar hij verklaarde mij dat het toch degelijk een 6e zintuig was, wat een opluchting, maar het blijft natuurlijk behoorlijk irri om die dingen te zien. ik zie ze trouwens niet alleen zelf, maar ik kan ze ook zover krijgen om op een foto te verschijnen, ik heb hier onderzoek naar laten doen omdat mensen denken dat ik erg goed kan paintshoppen (dit is ook zo maar aan de foto's is niks gedaan en komen regelrecht uit de camera) maar goed, ik raakte goede vrienden met mark en ik kreeg zijn telefoon nummer en email adres voor als ik hem nodig had. en dat had ik vaak als er weer eens wat gebeurde, ik voelde me door hem begrepen.
    de man in de tuin bleek mijn gids te zijn, 1x in de zoveel tijd laten ze zich zien dat is maar zelden maar toch, en 1x in de zoveel tijd krijg je een nieuwe gids.

we gaan verder (zijn jullie al leesmoe?? haha)

ik ging op kamers wonen in Hilversum, niks aan de hand, leuke kamer en erg gezellig daar. ik had veel foto's en ik vond het een leuk idee om alle foto's in mooie lijstjes te doen en die neer te zetten. elke dag als ik uit school kwam stonden die lijstjes met hun foto naar de muur allemaal omgedraaid dus, dit is iets wat ik al zo gewend ben en dus elke dag opnieuw kon verplaatsen. (geesten die dingen kunnen verplaatsen zijn trouwens qua energie heel erg sterk).
    toen kwam het volgende grappige aparte voorval, ik vond elke keer een nederlandse gulden onder mijn kussen... elke dag weer opnieuw en vraag me niet waar ze vandaan kwamen..... tja ook dit gaat wennen.
    ik kreeg werk bij een reclamebureau, ik had het hier heel erg naar mijn zin, maar na een paar weken werd ik ziek, echt goed ziek, veel hoofdpijn en ik voelde me gewoon erg slecht, kan het niet echt beschijven. ik had mijn vriend (inmiddels man) leren kennen en daar ging ik vaak heen, op een dag stond ik bij hem onder de douche en ik viel flauw, eerst met mijn hoofd tegen de toiletpot en daarna achterover tegen de muur, flinke hersenschudding dus... maar goed, met pijn in bed en daar moest ik blijven van de huisarts. ik had mark gebeld om alles te vertellen en het 1e wat hij zei was dat ik weg uit de kerk moest...... ik ben niet gelovig en mischien in mijn hele leven nog maar 1 a 2x in een kerk geweest dus dat begreep ik niet, hij bleef maar volhouden dat er in die kerk kwade invloeden waren die mij ziek maakten, ze wouden contact leggen maar dat kon ik niet aan en dat uite zich in ziek worden... ik moest daar weg... toen viel bij mij het kwartje.. het reclamebureau waar ik werkte was in een oude kerk....... een hele oude kerk wel te verstaan!! natuurlijk wou ik mijn baan niet kwijt en ben er tegen in gegaan. met elke dag opstaan en tegen mezelf zeggen dat ik alleen het goede toelaat en het kwade niet ging het beter, je moet sterker worden en dat deed ik gelukkig.
    intussen was mijn opa overleden, ik was te laat met hem bezoeken omdat ik ziek op bed lag met een hersenschudding, maar mijn opa kwam naar mij toe, de nacht dat hij overleed stond hij aan mijn bed, ik wist het voor dat iemand anders het wist.. hij kwam afscheid nemen van mij, en nog steeds komt hij regelmatig een bezoekje brengen gelukkig.
    de gulden onder mijn kussen verdween... daarvoor in de plaats kwam een munt uit india.... tja moet je daar nou mee, weer mark gebeld en die feliciteerde mij met het overgaan van mijn gids in het leven, ik kreeg nu iemand uit india als gids, en dat klopte inderdaad want niet veel later verscheen deze meneer voor mijn neus.
    zo is het eigenlijk nu nog allemaal, ik zie nog steeds dingen, ik voel nog steeds van alles, zo zat ik vorige week nog op de bank tv te kijken toen mijn kamer 1 grote zee van licht werd, het begon als een klein lichtgevende witte streep die langzaam door de kamer trok, naarmate hij langer werd kreeg hij meer kleuren en het was zo ontzettend mooi, zo snel als het kwam was het ook weer weg.... jammer en wat het betekend ben ik nog niet helemaal achter.
    ik heb ook vaak een stank in huis, niet prettig maar het duurt maar 1 a 2 minuten en dan is het weer weg. regelmatig word ik 's nachts nog wakker omdat er mensen op de gang lopen, ik kan sommigen zien, anderen alleen horen en weer anderen alleen voelen door een hand op mijn been of schouder.

nou mijn vingers doen ff pijn haha, en ik ben mijn verhaal kwijt. ik hoop dat jullie het een beetje interessant vinden, ben benieuwd en michien zijn er mensen die dingen herkennen. Het geeft me eigenlijk wel een goed gevoel om het nu eerlijk en open zo te vertellen, en eigenlijk kan het me weinig schelen wat anderen ervan vinden, dit is wie ik ben en dit is wat ik meegemaakt heb en nog steeds mee maak en ik ben er trots op!!!

14.    #14
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Wat dapper dat je dit durft te schrijven hier Kimmieco. Heel bijzonder. Ik heb hier geen ervaring mee. Ik heb alleen een keer een bijzondere ervaring gehad tijdens een meditatie, maar dat is iets heel anders. In dit soort dingen geloven doe ik echter zeker. En ik vind het interessant.
    Doe jij verder iets met je gaven?

15.    #15
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik vind het ook heel erg interressant om te lezen Kimmieco.Prachtig verhaal!Heb er geen ervaring mee maar zie s'nachts wel allemaal blauwe flitsjes.Heel vlug en dan is het weer weg.Vooral bij de kinderen op hun kamer.Geen idee wat het is,vind het af en toe wel een beetje eng.
    !

Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. vertrouw jij je intuitie
    Door felice in forum Gesprek van de dag
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 28-05-14, 17:51
  2. Intu?tie TomTom
    Door Fabrina in forum Column archief
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 06-02-11, 15:18
  3. Intuitie.......hoe werkt deze ?????