VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 161 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 2412

Onderwerp: Uitgerekend juli-augustus-september 2005

1.    #1
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Uitgerekend juli-augustus-september 2005

Toch maar een nieuw topic. De meesten die nu zwanger zijn en in die maanden uitgerekend kennen elkaar al en schrijven op andere plaatsen.
    Maar er zijn vast meer dames die hier schrijven of in de toekomst gaan schrijven en in deze maanden een kindje verwachten.

Ik zal me netjes nog eens voorstellen voor degene die niet weten wie ik ben.
    Ik ben Bloemetje, mama van Madelief (28 sept 2003) en sinds gisteren weten we dat er, als alles goed blijft gaan, in september een kindje bijkomt.

Ik hoop dat er meer dames mee komen schrijven. Tot snel!

2.    #2
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Uitgerekend juli-augustus-september 2005

Gefeliciteerd Bloemetje,wat een geweldig nieuws!Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe
    !

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Gefeliciteerd Bloemetje! Dus dan zit er straks zo?n twee jaar tussen Madelief en de baby. Mooi leeftijdsverschil lijkt me. Nog geen zwangerschapsklachten?

Zelf ben ik zwanger van de derde (uitgerekend april) en lees af en toe met de september moeders 2003 mee aangezien mijn tweede begin oktober 2003 geboren is.

poppeke

4.    #4
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

He Poppeke,
    Leuk dat je zwanger bent van de derde! Hoe gaat het nu met Wes?

Tussen Lief en nummertje zit wat uitgerekende datum betreft 1 week!

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Met Wes gaat alles nu weer helemaal goed. Hij is uiteindelijk zo'n 6 dagen goed ziek geweest en daarna duurde het nog een aantal dagen voor hij echt weer lekker in zijn vel zat. Qua eten heeft hij alles wel weer ingehaald, zijn mondje gaat weer voor alles open.
    Zijn nichtje van 2 heeft het nu goed te pakken, ook al heel wat dagen buikgriep maar moet daarbij veel meer overgeven dan Wes. Het is dus echt een zwaar virusje.

Tussen mijn uitgerekende datum - 30 april - en geboortedatum van Daan (onze oudste) zit maar 10 dagen. Daan wordt dan 4. Beide keren ben ik eerder bevallen, de eerste keer 6 dagen, tweede keer 3 dagen. Dus daar hoop/reken ik stiekem nu ook weer op natuurlijk. Bij vrienden van ons is hun tweede op de geboortedag van oudste die toen 2 werd geboren. Beide zijn nu op 1 dag jarig, tja dat kan dus ook.

Ik wil ook graag zo'n tekstje onder mijn berichtjes zetten dat er dus standaard onder komt, maar hoe doe je dat? Heb al even rondgesnuffeld maar het nog niet gevonden. Tips?

6.    #6
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Lief kwam 12 dagen te laat dus ik neem aan dat deze het ook wel erg gezellig zal vinden bij mij. Ik hoop dat ze niet op dezelfde dag jarig zullen zijn maar die kans is heel klein. Tenzij ik nog later ben uitgerekend.

Via je "profiel" (boven aan in de balk) en dan links klikken op "forumprofiel informatie" kun je een handtekening invoegen.

7.    #7
    . Caro's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hallo!

Ik wil hier ook wel meeschrijven. Ik ken Bloemetje al van de sept.moeders, maar wil het daar niet altijd maar over deze zwangerschap hebben. Het lijkt me ook gezellig om met meer meiden te kletsen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend.

Ik zal me ook even voorstellen: Ik ben Carolien, 30 jaar en heb al een dochter Eline van 9-10-03. Ben nu zwanger van nr. 2 en begin juli uitgerekend. Eline kwam 2 weken te laat, dus ik houd er rekening mee dat het half juli wordt!

Ik heb inmiddels een echo gehad en het hartje gehoord en tot nu toe gaat het prima! Ben wel een beetje misselijk geweest, maar verder voel ik er eigenlijk nog niks van dat ik zwanger ben. M'n broeken beginnen iets strakker te zitten, maar ik kan nog steeds alles aan (draag veel stretch, hihi).

Ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die in deze periode zijn uitgerekend.

Poppeke, goed te horen dat met Wes alles weer goed gaat!

8.    #8
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

He Carolien, leuk dat je mee schrijft. Ik wil het daar ook niet altijd over zwanger zijn hebben. Dus vandaar dit topic.

9.    #9
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

ohh ook Jaysen bedankt voor de felicitaties.

Carolien: heb je (of had) nu met een tweede zwangerschap veel sneller zwangerschapskwaaltjes? Ik ben nu al misselijk s'ochtends dus verwacht weer te gaan spugen binnenkort. Verder nu al moe (ligt absoluut niet aan het te lang internetten s'avonds ) en boodschappen doen zonder briefje wordt ook al weer moeilijker.
    Voordeel is wel dat ik niet twijfel aan of ik echt wel zwanger ben :P .

10.    #10
    . Caro's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nee, eigenlijk niet. Ik ben iets misselijker geweest dan bij Eline, maar verder merk ik nog niet echt dat ik zwanger ben. M'n conditie is wel achteruit gehold, als ik 2 trappen op moet naar de zolder kom ik hijgend boven. Maar dat had ik bij Eline ook. En ze zeggen dat je bij de tweede eerder een buikje gaat zien, bij mij is dat niet zo. Bij Eline zagen mensen het al na 3 maanden, nu zie je nog geen verschil (maar ik had nu in de beginsituatie al wat meer buik, haha :P ).

Balen dat je zo moe bent, doe maar lekker rustig aan de komende maanden, als het goed is krijg je na 3 maanden je energie weer terug!

11.    #11
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Ook ik mag hier meeschrijven!
    Ik ben Angie en net 14 weken zwanger van de 2e. Ik ben uitgerekend op 4 juli maar verwacht 2 weken later pas te bevallen aangezien mijn dochter het ook zo lekker vond in m'n buik :P.
    Behalve vermoeidheid, heb ik geen last van kwaaltjes. Nog niet tenminste.
    Ik schrijf al met Bloemetje en Caro bij de september 2003 mama's, het zou leuk zijn als er meer meiden hier gaan schrijven!
    VP-lid sinds 23 september 2004

12.    #12
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nog een snelle reactie voor ik naar bed ga. De vermoeidheid begint toe te slaan.

Morgenavond komt de mevrouw van Moeders voor Moeders, al heel snel dus ik hoop dat de test bij hun ook positief is. Die test schijnt een stuk strenger te zijn.

Ik merk wel dat ik met deze zwangerschap minder bezig ben dan met de eerste. Je hebt er minder tijd voor, weet wel zo'n beetje hoe en wat. Bovendien vind ik het veel moeilijker om me aan alle do's and dont's te houden. Gisteren dus genoten van de filet americain. Laatste keer tot in september. Ook mis ik mijn glaasje wijn nu al! En dat terwijl ik niet zo veel drink normaal.

Ik ga maar eens richting mijn mandje, nog een stukje lezen.

Tot de volgende keer!

13.    #13
    . Caro's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben er inderdaad ook veel minder mee bezig nu. De vorige keer wist ik precies hoe ver ik was, nu moet ik dat soms echt even opzoeken (en de banner van Angie werkt daarbij prima!). Ik vind het nu ook veel sneller gaan, de vorige keer was ik echt aan het aftellen tot de echo, en nu was het ineens al zover! We zijn nu ook nog niet echt bezig met het uitzoeken van meubeltjes (voor Eline, nieuwe spruit krijgt Eline's kamer), terwijl we de vorige keer toen de echo goed was direct bij een aantal babyzaken zijn gaan kijken.

Ik heb trouwens ook al af en toe last van maagzuur, dat had ik vorige keer vanaf een maand of 4, en daar heb ik behoorlijk last van gehad. Ik weet nu dat je wel wat mag slikken, de vorige keer had ik een drankje waar ik misselijk van werd, dus dat heb ik toen niet meer genomen. Ik hoop dat het nu met tabletten wat te verhelpen is.

Verder nog steeds weinig klachten. M'n broeken gaan eindelijk wat strakker zitten, buikje begint nu echt te groeien!

14.    #14
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Waar ik echt last van begin te krijgen is van m'n stoelgang. Normaal een keer per dag, nu een keer per 2 dagen, ik word daar nogal nerveus van.
    Nu heeft F van die roosvicee pruimenlimonade gekocht, ik hoop dat het helpt maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel je ervan moet drinken zodat het werkt.
    VP-lid sinds 23 september 2004

15.    #15
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Caro: wat heerlijk, nu een groeiend buikje.

Ik ben vanmorgen begonnen met plassen voor MoedersvoorMoeders. Moet nog even wennen aan het alsmaar naar de badkamer lopen maar dat zat er al grotendeels in.

Angie: hier gelukkig geen vertraagde stoelgang. Ik kan, net als bij de eerste zwangerschap gewoon heel makkelijk. Maar als ik moet, dan ook direct.

Ik heb nog steeds de huisarts niet gebeld voor een afspraak. Moet ik wel doen om bloed te laten prikken en te vragen naar info over de gyn en het Belgische systeem. Soort van struisvogelpolitiek? Ik zei gisteren tegen D dat het nu wel heel echt werd met die MvM flessen en test en info.

Ik heb vanmorgen al even naar de dvd van MvM gekeken. Als je dat ziet dan is het een wonder dat je uberhaupt zwanger raakt en een gezond kindje krijgt. Het is allemaal zo ingewikkeld en tijdsafhankelijk. Wat een bofkonten zijn we dat het voor de tweede keer gelukt is en weer snel!

Ik ga toch maar even de ha bellen voor een afspraak deze week.

Pagina 1 van de 161 12311 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Juli-augustus-september-oktober 2005 mama's hier verzamelen!
    Door Angie in forum Mama kletsgroepjes
    Reacties: 2650
    Laatste Bericht: 03-09-09, 22:30
  2. uitgerekend augustus 2007
    Door ~Miss-Irri~ in forum Zwangerschap & bevalling
    Reacties: 108
    Laatste Bericht: 10-05-07, 16:35
  3. Uitgerekend april 2005
    Door hypnosa in forum Zwangerschap & bevalling
    Reacties: 1336
    Laatste Bericht: 03-05-05, 20:56

Bladwijzers