VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 27

Onderwerp: Wat moet ik voelen???

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard Wat moet ik voelen???

Hi,

ik ben een belgische kerel - ik hoop dat het ook ok is dat ik effe post hier in dit vrouwen-forum... Maar ik heb laatst een ervaring die ik toch effe wou delen met wat mensen om hun mening te vragen, want ik vraag me af hoe ik me moet voelen. (het is wel een laaaang verhaal; dus het is voor de 'die-hards' onder jullie... )

Het begint op ons werk: een meisje van 21 (ik ben 26), laten we haar "K" noemen, werkte er al een tijdje maar had een vriend. Ik had er eigenlijk niet veel contact mee, totdat we met gans ons werk op een trip gingen, waar ik haar leerde kennen en wat met haar sprak. Ik leerde dat het niet zo goed ging met haar vriend (waar ze al meer dan een jaar mee samen was en zelfs al mee op het punt gestaan had te trouwen - een aan/af relatie een beetje). Goed, ze nam me in vertrouwen en we groeien iets dichter bij elkaar. De reden waarom ze het uiteindelijk uitmaakte met hem is omdat hij zo jaloers was. Hij wou dat ze dichter bij huis ging werken - niet zonder hem uitging enz.. Ik zei haar dat ze het daarna effe best rustig aan deed - want het was duidelijk dat we samen zouden geraken. Enkele dagen later was het dan al zover: onze eerste kus. Spijtig genoeg had ik al lang daarvoor een reis gepland van 3 weken. We waren nog maar ??n week samen en we zouden al 3 weken gescheiden zijn. In die week voor mijn vakantie was ze erg verliefd en ze zei me zelfs dat ze van me hield. Ik vond eigenlijk nog steeds dat we het best rustig aan deden. Ik zei haar ook: "hoe kan je dat nu al weten dat je van me houdt - na ??n week? Dan kan ik toch moeilijk geloven..? Dat je me graag ziet en bij me wil zijn, ok, maar nu al 'houden van'..? " De dag voor m'n afreis, kocht ze me een dure gsm omdat mijn GSM geen triband was - ik zou haar niet kunnen bellen vanuit Mexico (waar ik naar op reis ging). Nu zei is niet erg rijk en ik voelde me een beetje ongemakkelijk bij zo'n duur cadeau zo vroeg in de relatie - plus in Mexico moet je ten eerste zien dat ze hem niet stelen en je moet hem nog kunnen opladen ook... Ik heb ze dus niet meegenomen.

Eenmaal op reis: ik stuurde haar zo veel mailtjes als mogelijk. Ik deed dat type van reis dat nogal avontuurlijk was - steeds op afgelegen plaatsen enz.. dus internet (mailtjes) was er 's avonds vaak wel mogelijk maar bellen is niet evident omdat dat dan midden in de nacht is in Belgie. Hoewel ze me gezegd had van haar maar wakker te bellen dat ze dat niet erg vond - ik wilde dat toch niet echt doen... Plus: zoveel gelegenheid tot bellen hadden we ook niet. (internet slecht 1 maal per dag of 2 ? 3). Ik dacht wanneer ik terugkom kan ik "K" bellen zoveel ik wil... Zij stuurde me ook veel lieve mailtjes terug.

Blijkbaar tijdens mijn afwezigheid had haar zus met een collega van haar een dineetje verzorgd om haar te koppelen met hem (haar zus wist nochtans dat ze met mij was). De voorlaatste dag van m'n reis krijg ik dus een mailtje van haar dat ze twijfelde over ons en over mijn bedoelingen en dat ze op dat dineetje iemand ontmoet had (laten we hem "J" noemen) waarmee ze goed overeenkwam. Toen ik terugkwam bleek dat hij haar serieus het hof aan het maken was geweest.. hij had haar rozen gekocht en een ring (hoewel ze hem gezegd had dat ze in een relatie zat met mij)... Toen ik terug was spraken we erover en twijfelde ze zichtbaar heel erg tussen ons. Ze kwam steeds terug op mijn 'koele' houding van voor mijn reis.. Ik zei dat ik al 2 jaar geen relatie gehad had en dat ik er effe rustig aan wou beginnen en dat ik haar echt wel graag zag...

Na ??n week twijfelen koos ze die vrijdag voor hem. Ik was er totaal kapot van omdat ik er ?cht wel iets in zag (Lange termijn relatie). Elke keer dat ze de week erop van ons werk vertrok naar "J" brak m'n hart. Ik zei haar dat ook. We mailden constant. Ondertussen had onze manager het ook al in de gaten en zei ons dat het geen probleem was, maar dat we het toch discreet moesten houden (wat zei een beetje als een waarschuwing aanzag). Omdat ik er zoveel van afzag, zei ik haar ook dat dat alleen maar kon zijn omdat ik van je hield. (Ik zei het nu dus ook - dat ik van haar hield). Dat heeft haar wel geraakt denk ik. Ze was nog effe samen met hem ("J") maar ze maakten veel ruzie omdat hij nogal jaloers was en het moeilijk had met het feit dat we samen werkten. Hij vertrouwde haar niet. Ik zei haar dat dat niet normaal was dat hij haar niet vertrouwde en toen hij haar vroeg geen contact meer met mij te hebben werd ik een beetje kwaad op haar omdat hij eerst haar achter mijn rug van me afpakte op schandalige manier en daarna mochten we zelfs geen vrienden meer zijn?? (ze had niet veel vrienden en wil haar vrienden-kring uitbreiden, dus ze wou ?cht wel vrienden blijven). Ik zei dus ofwel ben ik je vriend en zeg je dat ook tegen hem en blijven we vrienden ofwel ben ik je vriend helemaal ni?t. Bovendien had hij tegen haar gelogen over zijn ex. Hij zei dat ze 2 jaar samen waren geweest, maar dat was al 2 jaar af en hij zag zijn ex nog steeds regelmatig - zelfs tot 1 week voor hij haar ("K") ontmoette. Vrij snel daarna maakte ze het uit met hem.

En eigenlijk meteen erna waren wij weer samen. Ik was dolgelukkig, maar ik ben het soort type waaraan je dt niet meteen ziet. Op dat ogenblik begon ik wat foutjes te maken. Ik zei dingen tegen haar (grapjes over haar 'buikje' e.d.) dat ze niet zo goed opnam. Ik zei haar nadien wel dat ze voor mij helemaal niet te dik was anders zou ze me toch niet zo opwinden, maar dat geloofde ze waarschijnlijk niet. Er waren een aantal communicatie-probleempjes... dingen die ik haar zei en die ze dan verkeerd interpreteerde maar dan voor haar hield totdat 'de bom barstte' en het eruit kwam en dan legde ik haar (eerlijk) uit wat ik er toen mee bedoeld had maar dat leek ze niet altijd te geloven. Ze zei me dat ik steeds van gedacht veranderde en dat ze niet meer wist wat ze moest denken van me. Ik besefte ook dat ik haar niet goed behandeld had (dingen gezegd die niet konden).. dus 20 dec stuurde ik haar een mail dat dat voortaan gedaan ging zijn. Ik zou attenter zijn en vroeg haar me nog een kans te geven. En effectief dat deed ik dus ook niet meer. Normaal spraken we elke dag af.. (dat was voor een maand zo het geval - we vertrokken 's avonds samen op het werk).. en we spraken af dat we kerstavond en kerstmis bij mijn ouders zouden vieren en nieuwjaarsdag bij haar ouders. Bovendien hadden we van 26, 27 en 28 Dec al een city-trip naar London geboekt (ik had betaald voor ons: 600 Eur - want geld is voor mij veel minder een probleem als voor haar). Woensdag en donderdag 22 en 23 Dec wou ze effe gerust gelaten worden zei ze me.. ik wist dat ze al die tijd contact had blijven houden met "J" en dat hij jaar terug wou. Dat was eigenlijk vrij vreemd aangezien hij eerst haar meubels niet wou teruggeven - dat duurde dan een paar dagen todat ze alles kon verhuizen en dan deed hij nog moeilijk.

Vrijdag de 24e zei ze me dat ze die twee dagen ervoor bij "J" gezeten had en dat het ??n tot het ander geleid had - dat hij haar verleid had. Ik was er werkelijk niet goed van. Ik besloot toch nog met haar te proberen en de feestdagen toch met haar te vieren (bij ons thuis). Die verliepen ok - het was gezellig - ze deed lief en we hadden ons goed geamuseerd. Toen we in Londen waren was het iets moeilijker. De eerste dag hadden we voorbehoedsmiddelen gekocht - we stonden op het punt te vrijen (voor het eerst sinds ze vreemd gegaan was) toen ze zich omdraaide en niet reageerde. Ik voelde me afgewezen en reageerde door te vragen wat er dan toch was (ze reageerde niet) dat het toch van weinig respect getuigde om zich zomaar weg te draaien zonder ook maar iets te zeggen, terwijl het toch een leuke dag geweest was.. Uiteindelijk zei ze dat het toch iets te snel was.. ze ze dat ik kwaad was end at ze daarom niet wilde reageren.. ik zei haar dat ik niet kwaad was, maar dat ze wel moest blijven communiceren. Enfin, de ganse city-trip hebben we niet met elkaar gevreeen omdat ze de dagen nadien 'buikpijn had'.. de laatste dag hadden we wat ruzie over opnieuw dat ze vaak niet wist wat ze moest denken van mij en dat ik steeds van mening veranderde en dat ik nadien altijd wel een uitleg klaar had (wat voor mij gewoon het gevold is van een gebrek aan communicatie van haar kant - maar dat zei ik haar niet met zoveel woorden natuurlijk) en dat ik enkel maar iets deed als zij erover kloeg... enz...

Op de weg terug van Londen kwamen we weer goed overeen - ze vroeg me haar de tijd te gunnen er voor zichzelf aan uit te kunnen. Het was ondertussen 29 dec.. en we pasten op de kindjes van haar zus (3 en 6 jaar) en gingen met z'n allen naar de bioscoop. De twee kindjes zaten naast elkaar en wij twee daarnaast maar het 'buitenste' kindje was een beetje bang en vroeg me naast hem te komen zitten, zo zaten we dus "K" - 1e kindje - 2e kindje - "ik".. zij en ik dus ver van elkaar.. ze vroeg ze me achteraf waarom ik niet gewoon naast haar kwam zitten (hoewel ik het haar toen ook al uitgelegd had).. dus ze 'beschuldigde' (al is dat een zwaar woord) weer van te 'koel' te zijn.... en dat ze zich verveelde van het moment dat we de bioscoop buiten waren..

Nadien bekloeg ze zich nog over het feit dat ze weer geen geld over had op haar bankrekening (na de dure feestdagen) dat ze te veel uitgaf voor anderen hun cadeau's. (geldproblemen dus). Ik wist al dat ze te trots was om geld aan te lenen van me dus ik kon niet veel zeggen.

Als je dit alles al doorgelezen hebt nog effe wat background info: zij woont nu al effe terug bij haar ouders, die haar vaak bekritiseren omdat ze 'geen man kan houden'. En daar woont ze dus ?cht niet graag. "J" heeft zijn eigen appartement niet ver van waar haar ouders en zussen en vrienden wonen. Ik zou pas vanaf eind Febr op m'n eigen appartement kunnen wonen op 50 min rijden van bij haar thuis en op 30 min van ons gezamenlijk werk. Nu woont ze op 20 min van het werk. Maar ze wil daar niet wonen waar mijn appartentment is - zo zei ze me recent - omdat dat te ver is van haar thuis. Ik zei "ja ok, ik kan ook iets in de buurt huren - voor mij is daar op dat appartement wonen geen absolute noodzaak", maar toen dacht ze weer dat ik van mening veranderde omdat ik voordien er altijd van uit ging dat ik daar zou wonen (en dat zij mee mocht verhuizen).. omdat ik aanvankelijk zo koel had gereageerd op haar dacht ze dat ik zelfs niet met haar zou willen samenwonen, maar omdat ik ondertussen van haar hield en omdat we dan toch een 5-tal maand samen zouden zijn, zag ik dat w?l zitten.. Ook geld is voor mij en mijn familie geen probleem, terwijl haar familie en zijzelf het niet breed hebben, bovendien heb ik studies gedaan en zij niet... ("J" heeft ook geen zware studies gedaan en komt meer uit 'haar sociale klasse'). Ze vond zichtzelf soms wat minderwaardig.

Nu 30 Dec, ??n dag voor oudejaar, belde ze dat af.. ik wilde redden wat er te redden valt maar ze komt af met: "we passen gewoon niet bij elkaar - je kan toch niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben"... ik zeg haar: "maar ik heb steeds het gevoel gehad dat ik niet altijd kon zijn wie ik echt ben juist omdat ik steeds vreesde je kwijt te raken aan "J", omdat je nog steeds contact met hem had.. ik had constant dat gevoel, dat ik niets verkeerds mocht zeggen dat je definitief in zijn armen zou drijven"... iets later liet ze me verstaan dat ze het wilde uitmaken... oudejaar heb ik toch nog met vrienden gevierd, 1e jan was ik alleen thuis, en vandaag was ik samen met m'n ouders op visite. Morgen hebben we ook nog vrij op ons werk en zou ik haar spullen brengen die nog bij ons thuis lagen... ik zal haar bellen om te zien of ze er is en dan langsgaan. Ik hoop dat ik haar kan zien voor dindsdag want als ik haar op het werk pas voor het eerst terugzie, vrees ik dat ik weeral emotioneel crash zoals de 30e, 31e dec en 1e jan.. toen zag ik werkelijk enorm af (janken als een klein kind).

Ik weet dus niet meer wat ik moet denken. Mijn beste vriend zegt me dat ik blij moet zijn dat het gedaan is. Dat "J" haar mag hebben. Maar ik weet het niet. Als ze me terug zou willen kan ze me meteen krijgen, denk ik. Ik hou nu eenmaal van haar. En ik geloof dat van zodra ik mijn eigen appartement heb en we rustig samen kunnen zijn, dat dat onze relatie ernstig zou bevorderen. Ik weet dus niet hoe ik me moet voelen nu dit gedaan is. Ik heb geprobeerd alles neer te typen (het is complex en veel - I know) maar ik hou ?cht wel van haar en ik heb het gevoel dat ik haar echt niet kwijt wil.. Wat denken jullie?
    (SORRY VOOR DE LANGE TEKST!)

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

Standaard Re: Wat moet ik voelen???

ik denk en weet wel zeker dat zij jou niet waard is......

en eigenlijk heel eigenlijk hebben jullie het alleen de eerste week maar leuk gehad, toen zij zei dat ze van jou hield, en jij dus koel was....
    nu zeg jij ook van haar te houden, terwijl je dus maar 1 week (in mijn ogen) lol hebt gehad....
    dat meisje klinkt mij een beetje als een verwend problemen kind die niet weet wat ze wil....

je kan vast beter krijgen.....

succes en sterkte...
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

3.    #3
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik heb ook het idee dat ze niet goed weet wat ze wil. En het laatste waar je op zit te wachten is een vrouw die niet weet wat ze wil, want die zijn dodelijk vermoeiend.
    Ik vond het al erg frappant dat ze je een week voordat je naar Mexico ging vertelde dat ze van je hield, behoorlijk snel binnen een relatie, als je dat al zo kan noemen na zo'n korte tijd. En dat ze dan vindt dat jij koel doet. Achteraf maar goed ook, want toen je terug was had ze zich alweer in laten pakken door J. Als je zo veel van iemand houdt, dan moet ze binnen 3 weken zich toch niet door een ander laten verleiden.
    Ik heb het idee dat ze zeer onzeker is en gewoon hunkert naar aandacht. Tja, da's begrijpelijk, maar je moet wel keuzes maken in je leven. Je kan niet een relatie hebben en vervolgens bij andere mannen in je omgeving, die interesse hebben rond blijven hangen. Dat is niet realistisch.

Wie ben ik om haar te veroordelen, tenslotte ken ik haar niet. Dus ik ga je ook niet vertellen dat je beter kan krijgen of dat ze je niet waard is. Tenslotte ken ik jou ook niet. Maar ik vind wel dat het voor haar misschien goed zou zijn om 's een stap terug te nemen en te bedenken wat ze nou werkelijk van je wil! En wat wil jij nou echt van haar? Wil je haar echt omdat je van haar houdt? Of is ze gewoon extra interessant omdat het allemaal niet vanzelf gaat, moeilijk is en daarmee dus enigszins onmogelijk?!

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Thanks voor de reacties.

Heaven, je bent niet de enige die er zo over denkt. Een collega van ons op het werk en die nauw samenwerkt me haar zei me ook dat ze de indruk had dat zij (mijn ex dus) niet geod weet wat ze wil. En ze is inderdaad erg onzeker. Ik weet dat vrouwen die niet weten wat ze willen dodelijk vermoeiend zijn - dat merkte ik in die maand samen met haar ook al. Gelukkig heb ik het geduld van een pater.. hopelijk eindig ik niet als ??n

We hebben het ook al gehad over wat we willen. Een normale rustige relatie. En een gezinnetje stichten in een warm huisje. 2 kinderen binnen de 10 jaar is wat ze me zei en daar kon ik me in vinden. Ik wilde maar aan kinderen beginnen als ik 30 ben - binnen 4 jaar ten vroegste dus. Nu ja, da's zo'n beetje waar ze nu al mee bezig is he?

Tamara,

Ook na m'n vakantie en na haar relatie met "J" hadden we het wel leuk. Zoals die eerste dag in Londen - tot 's avonds, ... kerstavond en kerstdag waren h??rlijk (de beste uit m'n leven!!) en zo waren er nog wel leuke momenten. Het was dus heus niet al kommer en kwel. Maar helaas ook v??l discussie (vandaar vermoeiend cfr supra) ik noem het niet echt ruzie.. omdat we dat niet echt deden - ruzie?n.. vond ik toch. Het kwam er meestal op neer dat ik haar moest overtuigen dat ik iets wel degelijk meende of iets niet op die manier bedoelde dat zij het interpreteerde.. enz..

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

jee, moeilijk hoor.....

hoop dat je eruit komt en dat je toch met haar een toekomst hebt.....
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid

We hebben het ook al gehad over wat we willen. Een normale rustige relatie. En een gezinnetje stichten in een warm huisje. 2 kinderen binnen de 10 jaar is wat ze me zei en daar kon ik me in vinden. Ik wilde maar aan kinderen beginnen als ik 30 ben - binnen 4 jaar ten vroegste dus. Nu ja, da's zo'n beetje waar ze nu al mee bezig is he?
    Het klinkt allemaal heel leuk. Maar ik heb zelf in situaties gezeten waar ik ook wel 's mixed emotions had. Ik was pas verloofd en had ondertussen iemand leren kennen waar ik me heel speciaal bij voelde. Enerzijds probeerde ik die gevoelens te onderdrukken, tenslotte had ik toekomstplannen met die ander. Maar anderzijds viel er helemaal niks te onderdrukken, want als ik die ene jongen weer zag, was er geen houden aan, met mijn gevoelens. Ik sprak mezelf continu tegen in die periode, totdat ik dapper ben geweest en mijn verloving heb verbroken. Want ik vond het niet eerlijk om verloofd te blijven, terwijl ik zulke sterke gevoelens had voor een ander.
    Ik dacht dat als je 19 was, dat je het allemaal wel wist. Ik ben nu 31.. ik kan je vertellen, ik wist helemaal niks! Zij is ook pas 21, dat is nog erg jong. Dat zegt niet altijd iets, maar uit wat jij schrijft, denk ik dat ze die dingen misschien allemaal wel wil, maar dat het gewoon nog te vroeg is.

Sterkte ermee...

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Ja heaven,

Dat klinkt ergens wel een beetje zoals onze situatie. Ik heb haar vanmorgen nog 's gesproken via MSN. Ze vind dat ik vaak van gedacht veranderde gewoon om me aan te passen aan wat zij wilde. Dat ik nooit echt mezelf was. En dat ze altijd 10 keer moest zagen voor iets voor ze iets kon gedaan krijgen van mij en dan was ze nog niet zeker of ik dat wel echt wilde... ze zegt dat het gewoon niet lukt tussen ons...

Mijn versie van dit alles is: in het begin was ik wat overdonderd over hoe snel ze zich aan me hechtte, en pas nadien besefte ik dat ik wel degelijk van haar hield. Toen kan dat allemaal natuurlijk w?l - zeggen dat ik van haar hield.. bijv. En het duurde vaak ook enorm lang voor ze effectief haar gedacht zei.. ze zaagde dan ik-weet-niet-hoe-lang voor ze dan effectief zei wat ze ?cht wilde zeggen en dan kon ik pas reageren.. vaak door te zeggen dat wat zei vond geen probleem was voor mij, dat ik dat ook wou (wat eerlijk wel het geval was, maar ze geloofde me niet goed). Het had echt wel kunnen lukken tussen ons, daar ben ik van overtuigd, maar het lijkt alsof ze niet echt wou.. of wist wat ze echt wou (al zegt ze zelf dat ze dat heel goed weet).

Ach ik laat het zijn. Ik leg er me stilaan bij neer dat het gedaan is. Het doen nog veel pijn, maar daar zal de tijd wel raad brengen. Ik hoop echter dat ik gauw iemand anders vind om me uit dit dal te trekken...

Bedankt voor de bemoedigingen.

8.    #8
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Seasquid,

Ik heb aan Heaven's mening eigenlijk weinig toe te voegen. Had het niet beter op kunnen schrijven. Ik hoop alleen wel dat je beseft dat jijzelf de enige bent die jou uit dit dal kan krijgen. Als je dat laat afhangen van een ander begin je iets wat misschien niet zo'n beste basis heeft. Sterkte met het verwerken iig!

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Da's ook waar... ach ik weet het niet. Ik zal je raad indachtig houden.

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diedeldie
    Seasquid,

Ik heb aan Heaven's mening eigenlijk weinig toe te voegen. Had het niet beter op kunnen schrijven. Ik hoop alleen wel dat je beseft dat jijzelf de enige bent die jou uit dit dal kan krijgen. Als je dat laat afhangen van een ander begin je iets wat misschien niet zo'n beste basis heeft. Sterkte met het verwerken iig!
    Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, maar het gaat niet altijd op. Ik hoef mezelf alleen maar als voorbeeld te nemen. Ik was ook nog niet helemaal over R heen, toen ik J leerde kennen. Ik ben daar alleen altijd wel heel duidelijk over geweest. We hebben onze relatie ook echt stap voor stap genomen, ook al gingen we na een week samenwonen. Dat was meer samenloop van omstandigheden. Het belangrijkst is dat je eerlijk blijft, tegenover jezelf, maar zeker ook als je iemand leert kennen die je leuk vindt, tegen die persoon!

12.    #12
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ja, dat ben ik met je eens Heaven. Alleen zijn er ook mensen die een relatie beginnen om in ieder geval ?emand te hebben. On the rebound zoals ze dat in het Engels zeggen. Omdat ze niet alleen willen/kunnen zijn of om inderdaad het verdriet te verzachten. En dan ben je niet goed bezig en kun je er donder op zeggen dat dat fout afloopt. Het is wat anders als je, zoals jij indertijd, iemand toevallig ontmoet met wie het enorm goed klikt en voor wie je echt iets voelt.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Dat is waar!

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Wel dan denk ik dat ik een rebound-guy ben geweest voor "K"..

Dat dacht ik toen al een beetje en dat was ook ??n van de redenen waarom ik het aanvankelijk rustig aan wou doen.

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Die kans zit er wel in ja!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Baby voelen