VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 66

Onderwerp: Je beste baby praktijk tips

1.    #1
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Je beste baby praktijk tips

Dit topic kwam ik ergens anders tegen en vond ik eigenlijk wel heel handig
    Heb jij tips, idee?n handige oplossingen voor dingen etc. Schrijf ze hier op! Zeker weten dat andere mensen hier wat aan hebben.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

2.    #2
    . mup's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Je beste baby praktijk tips

tja, dan is het zo ver....het hemeltje boven het baby ledikantje moet echt weg!
    En dan kan al lang ook die mobiel niet meer met die grijpgrage handjes van je kindje.
    Ik heb het volgende gedaan om die lege kale plek in te vullen.

Koop 5 leuke knuffeltjes of sloop je mobiel.
    Koop een lang rond latje en zaag deze in 2 delen.
    Koop oogjes en schroef die aan weerszijden van de 2 latjes op de hoeken erin (even goed uitmeten zodat ze recht hangen)
    Dit moet onder en boven in (zie foto)
    Neem stevig vliegertouw en maak de knuffels vast aan de oogjes met een trouwtje.
    Maak touwtjes aan de stokjes en die weer vast aan een mobiel met of zonder muziekdoosje.
    Dit hang je aan het plafond.
    En die kale plek is helemaal gezellig en je kindje heeft weer wat om naar te kijken en te luisteren.

zie foto

[verwijderd door de beheerder]

3.    #3
    . mup's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

je ziet het op de foto niet goed maar de stokjes hangen kruislings boven elkaar aan het kruis van een oude mobiel.

4.    #4
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Kan ik een bestelling plaatsen?
    Geluk is mooi als het naar je lacht

5.    #5
    . mup's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hehehe, nou....ik vind het wel heeeeeeeeeel erg leuk om ze te maken.....dusssss.....als je het echt wil....dan is dat wel te regelen!

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

let wel op, mup is een juffie en is een enorme crea bea!!!!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

7.    #7
    . mup's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hihihi, thanx tamara....

8.    #8
    jane
    Gast

zorg er altijd voor dat je van de favoriete knuffel er minimaal 1 reserve hebt!

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Mup wat onwijs leuk!!!

En die van die dubbele knuffel is wel een leuke, maar dan moet je wel van te voren weten welke knuffel favoriet wordt. Je kan dat wel een klein beetje 'afdwingen', ik heb de knuffel die ik het leukst en meest praktisch vond (qua wassen enzo) al vanaf heel klein erbij gelegd in het ledikant. Daardoor zit nu dusdanig zijn geur en de mijne eraan, dat hij die overal mee naartoe sleept, zonder Popje geen slapen.

10.    #10
    . mup's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

bij ons is dat nijntje dus ik zal er eens 1 bij kopen inderdaad!

11.    #11
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Hier geen favo knuffel hoor. Rick houdt eigenlijk helemaal niet van knuffels. Ja er ligt een koetje in zn bed maar als we dat beest eens vergeten, niks aan de hand.
    Maf kind heb ik eigenlijk, geen speen, geen knuffel

12.    #12
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

goede tip vond ik overigens om echt een enorme stapel hydrofiel luiers te kopen. Op een van de "lijstjes" staat geloof ik 18 ofzo, nou ik heb er wel 30! Nu worden ze niet mee zo heel veel gebruikt, maar in het begin! door het hele huis lagen die dingen.

En wat ik verder voor de kraamtijd vind, manlief en ik hadden bedacht dat hij nadat de kraamhulp weg was wel vrij zou nemen. Nou, mooi dat hij dus echt niet wilde werken die eerste week! heeft alsnog gewoon vrij genomen want ook hij werd heerlijk verwend door de hulp en wilde ons helemaal niet alleen laten

13.    #13
    . lelie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

~op de site van difrax kun je eventueel reserve knuffels krijgen, als zij ze nog op voorraad hebben
    ~er zijn speciale zoek-sites op internet die verloren knuffels opsporen (dezelfde dan) of waar je een reserve-exemplaar kunt ruilen of vinden (helaas weet ik zo de naam van de site niet, maar google helpt je vast)
    ~De favoriete knuffel kun je ook voorzien van een label met een telefoonnummer. Dan kan de vinder je evt. bereiken.
    ~voldoende spuugdoekjes aanschaffen, vooral als je een baby hebt die veel spuugt
    ~veel theedoeken hebben. Ik gebruikte ze overal voor (kan ook met hydrofiel) Bijvoorbeeld lekkage opvangen van 1 borst, als je de andere kolft; gesteriliseerde kolf in bewaren; gesteriliseerde flesjes op laten drogen aan de lucht enz.
    ~Koop geen aankleedkussen hoes die helemaal om het aankleedkussen heen gaat. De meeste aankleedkussens hebben een anti-slip onderkant en als je zo'n hoes hebt, gaan het kussen heel erg glijden. Vooral bij een wat oudere spartelende baby gevaarlijk. Die normale hoezen zijn meestal nog een stuk open aan de onderkant en dat gaat wel goed.
    ~als je baby uit een bekertje moet leren drinken, kun je eerst een plastic slab omdoen en daarover een stoffen. Zo voorkom je dat je baby drijfnat wordt.
    [url=http://www.TickerFactory.com/]<br />[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;41;86/st/20081108/n/Lorijn/dt/6/k/7658/age.png[/img]<br />[/url]<br /><br />Trotse moeder van Sylke 14-04-03, Thirza 08-04-05 en Lorijn 08-11-08

14.    #14
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

www.knuffelkwijtsijt.nl Daar kun je zoeken naar evt verloren gegane knuffels of tweede exemplaren.

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lelie

~als je baby uit een bekertje moet leren drinken, kun je eerst een plastic slab omdoen en daarover een stoffen. Zo voorkom je dat je baby drijfnat wordt.
    Als je even op zoek gaat kan je ook een slab vinden die van onder plastic is en van boven stof. Dus 2 in 1 als het ware. Ik weet dat V&D die dingen zowiezo verkoopt. Ze zijn alleen wel wat duurder, maar ik vond het veel praktischer dan gewone slabben, vooral de reden die Lelie al noemde.

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Baby tips
    Door Wenny in forum Baby's & kinderen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 27-04-13, 17:22
  2. Politie krijgt tips na melding vondst baby
    Door Cooperbaasje in forum Nieuws
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 06-09-10, 19:16
  3. Tips voor een dag met een baby en een peuter
    Door bertje in forum Tips voor kinderen en opvoeding