VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 87

Onderwerp: Hoe zien je handen eruit?

1.    #1
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Hoe zien je handen eruit?

Nou, spreekt voor zich dus...

Ik heb vrij dikke vingers voor een vrouw (ringvinger ringmaat 17,5), maar omdat ik lange vingers en hele lange nagels heb valt dat niet op (gelukkig). Ik laat iedere 4/5 weken mijn nagels doen bij de nagelstudio, gel over mijn eigen nagels, dus niet volledig nep. Daar heb ik ook altijd een leuk printje op, van lief tot heftig. Momenteel heb ik een tijgerprint op mijn nagels.

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Hoe zien je handen eruit?

Zo zien ze er uit nu...

[verwijderd door de beheerder]

3.    #3
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

ok, dan heb ik dus ook dikke vingers voor een vrouw...haha...ben ik me nooit bewust van geweest. Maar ik heb ook ringmaat 17,5.
    Verder zijn ze altijd droog en mn nagels niet kort en niet lang. Geen nagellak over het algemeen.

4.    #4
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Oh gelukkig, ben ik niet de enige. Al mijn vriendinnen hebben maatje 15 of 16 van ringmaat. (ringvinger dan he?!) Dus ik had altijd het idee dat ik van die worstenvingers had, ook al zie je dat niet met die dolken eraan.

5.    #5
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nou ik vind niet dat jij dikke vingers hebt...vind ik van mezelf trouwens ook neit echt. En ik heb er toch geen dolken op zitten

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

ik heb idd maat 16 dacht ik.....

ook hele lange vingers, mijn moeder noemde dat altijd piano vindger haha!!
    mijn middelvingers zijn allebei scheef, en heb nu op het moment toevallig iets wat langere nagels, maar met mijn werk is het niet zo handig....
    ben niet zo met het uiterlijk van mijn handen bezig eigenlijk.....

dana, mooie nagels hoor!!!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

mijn handen!!
    met die scheve middelvinger.....

[verwijderd door de beheerder]
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

8.    #8
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nou,hier nog een met ringmaat 17,5.Heb acrylnagels,naturel met een wit randje (french manicure ) en recht gevijld. Mn handen zijn altijd droog maar ben er best tevreden mee.
    !

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Jee, gave nagels hoor, Dana!!
    Ik heb zelf niet zulke grote handen, ringmaat tussen 15 en 16, 16 is net te groot, 15 weer net te klein. M'n nagels heb ik vrij kort, omdat ik als croupier niet kan werken met lange nagels. Ik lak ze ook niet meer, want na een uurtje werken ziet het lak er niet meer uit! Verder heb ik vrij droge handen, omdat ik op m'n werk elk uur m'n handen was (ik werk tenslotte met geld, zo vies!) en insmeren tijdens het werk heeft geen zin, dan heb ik geen goeie drip op de fiches of de kaarten.

Maar een manicure kan denk ik geen kwaad

10.    #10
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik kan me herinneren van toen ik nog als pokerdealer werkte, dat ik ook kortere nagels had, hoewel ik met lange nagels redelijk goed kon werken. Nagellak hield ik wel mooi, omdat ik om de andere dag een laagje blanke lak over de kleur heen deed. Maar mijn werkgevers vonden blanke nagels mooier.

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik was gek op maffe kleurtjes, donkerblauw, donkergroen, donkerpaars.
    Totdat een chef er een opmerking over maakte. Ik droeg toen ook wel eens een ringetje over m'n bovenste vingerkootje, dat eindigde op m'n nagel. Ook daar werd een opmerking over gemaakt. Jawohl, fuhrer!
    Dus nu ben ik braaf en pas ik in hun profiel. Hoef verder geen gezeik op m'n werk.

Maar ik vind het mooi als iemand van die supermooie nagels heeft. Ik heb vaak van die Antilliaanse vrouwen aan tafel, dan wil ik altijd even naar hun nagels kijken!

12.    #12
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik heb ook een tic met nagels. (Had je niet verwacht he? ) Heb nu een aantal jaar kunstnagels, waarbij mijn eigen nagels nu dusdanig lang zijn dat ik geen tip meer heb, maar alleen gel op mijn eigen nagel. Ik begon met de naturel look, of gewoon een knal-nagellak, totdat ik bij Renata kwam. Zij is de TOP van de nailart wereld, heeft zelfs een boek erover uitgebracht en geeft workshops ed. Tja, sindsdien ben ik hooked en heb ik dus altijd aparte, gave prints op mijn nagels.

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Door mijn werk beschadigen mijn nagels heel snel. Dat vind ik nogal zonde want ik had altijd hele mooie lange nagels die er bijna uitzagen als neppers maar nu zien ze er echt niet uit. Tenzij ik een paar weken vakantie heb want dan groeien ze weer en zien ze er weer prima uit!

14.    #14
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ik heb slanke handen met lange vingers. Mijn nagels zien er niet uit nu. De helft van mijn nepnagels zijn er half af of helemaal af. En ik draag soms nagellak. Net als Tamara heb ik kromme middelvingers
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Mooie nagels Heaven! Echt super!

Ik heb maatje 16, maar jammer genoeg super korte vingers... scheelt soms echt een kootje met de meeste mensen! Vindt het zelf geen gezicht, maar gelukkig valt het maar weinig mensen op.
    Voor mijn werk, kan ik jammer genoeg geen nagellak dragen en is het ook verplicht om korte nagels te hebben... vind het wel jammer hoor, want vindt lange nagels erg vrouwelijk!

Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Hoe moet een vrouwenkapsel eruit zien?
    Door Putter in forum Beauty & cosmetica
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 08-09-13, 12:14
  2. Hoe moet een mannenkapsel eruit zien ?
    Door Samuel_Belgium in forum Beauty & cosmetica
    Reacties: 53
    Laatste Bericht: 02-03-13, 18:59
  3. Hoe gaat jou kerstboom eruit zien dit jaar?
    Door pinkpanter in forum Vergaarbak
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 03-11-07, 09:45
  4. Reacties: 27
    Laatste Bericht: 21-01-07, 12:02
  5. Benieuwd naar hoe jouw hersenen eruit zien??
    Door Lindsey in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 23-12-05, 18:02

Bladwijzers

Forum Rechten