VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Slanke lijn recepten

1.    #1
    . pepe's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Slanke lijn recepten

Ik probeer tegenwoordig een beetje op te letten wat ik eet, maar vooral met het avondeten geeft dit problemen.
    Je wilt toch een volledige maaltijd op tafel zetten, met zo weinig mogelijk vet.
    Hebben jullie nog tips,? en lekkere recepten om dit toch voor elkaar te krijgen.
    Of misschien moet je bepaalde combinatie's niet eten, wie is er een beetje in thuis, en heeft goede adviezen voor mij?.

2.    #2
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Re: Slanke lijn recepten

Poeh, ik weet hier niet veel van. Het enige wat ik weet, maar dat weet jij waarschijnlijk ook al wel , is dat kip en kalkoen mager zijn. Ook kun je sauzen maken zonder boter. Dan moet je eerst koud water gebruiken, daar de bloem doorheen roeren, dat opwarmen en vervolgens de kruiden erbij doen en evt. bouillon. En verder, tsja, weinig saus gebruiken, niet teveel kant en klare maaltijden gebruiken (zitten geloof ik vaak vrij veel calorie?n in) en vooral volkoren producten gebruiken. Die vullen meer. Verder zou je wat op internet kunnen struinen, daar zijn vast wel recepten te vinden met weinig calorie?n. www.smulweb.nl misschien?
    Succes!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

3.    #3
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Veel water drinken helpt ook.. en sporten natuurlijk, maar dat is volgens mij zo'n beetje het moeilijkste wat er bestaat

Verder veel appels eten, want die kosten meer om te verteren dan dat ze opleveren aan energie.

4.    #4
    . pepe's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Sporten doe ik 2 maal per week, fitness, krachttraining, dan moet je wel goed eten, maar het moeilijke is om de juiste dingen te eten.
    Ik zit al aan de magere melk, yoghurt, veel fruit? en ga zo maar door.
    Maar zo'n speklapje blijft lekker, he.? ?
    Als je af wilt vallen, hoeveel calorieen moet je dan tot je nemen per dag.
    Normaal heb ik er ong. 2400 nodig.
    1200 misschien?.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

wat echt werkt is de weicht watchers lijst....je hoeft niet naar die bijeenkomsten enzo, maar als je volgens hun lijst (ik meen) 18 punten per dag neemt dan val je zeker af! en 18 punten..... dan mag je nog behoorlijk veel eten hoor, het meeste fruit en de meeste groenten staanbijv. voor 0 punten.
    Ik heb de lijst ook weer via via gekregen, het zal niet de bedoeling zijn maar ik was er wel blij mee :blushsmiley:

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Die wwlijst is het points plan en die volg ik al een aantal jaar. Het werkt super! echt een aanrader. Ik heb een computerprogramma ervan en het afvallen word je op die manier wel heel gemakkelijk gemaakt. Ik ben nu na de zwangerschap dankzij dit dieet slanker, ruim 7 kilo, dan ik was ervoor! Verder train ik elke dag en ik let altijd op wat ik eet. Voor bijna elke recept is wel een slank alternatief te vinden of te bedenken. Ik heb slanke patat op de site gezet en de kip monchou is ook een licht recept. Ik zal er nog een paar bedenken voor je.
    [url=http://www.babybrabbel.nl][img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1020877800/3/1/1/255/165/165/0/148/206/collie.png[/img][/url]

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coriend
    wat echt werkt is de weicht watchers lijst....je hoeft niet naar die bijeenkomsten enzo, maar als je volgens hun lijst (ik meen) 18 punten per dag neemt dan val je zeker af! en 18 punten..... dan mag je nog behoorlijk veel eten hoor, het meeste fruit en de meeste groenten staanbijv. voor 0 punten.
    Ik heb de lijst ook weer via via gekregen, het zal niet de bedoeling zijn maar ik was er wel blij mee :blushsmiley:
    klopt ik ben er vorig jaar 4.5 kg mee afgevallen in 4 weken...

is me helaas dit jaar nog niet gelukt....
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

voor mij help sporten (cardio +krachttraining) 4 x per week erg goed en ook heel erg gezond eten,veel water drinken en niet snoepen of snacken.
    ik ben inmiddels 8 kilo kwijt in 4 maanden.
    t is effe door zetten maar dan berijk je wel blijvend resultaat.
    mijn ervaring met streng dieeten is dat je wel snel af valt maar ook snel weer aankomt.
    behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden.

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Sporten en letten op wat je eet... balen dat het zo moeilijk is om sporten vol te houden als je niet echt een sportief type bent! (zoals in mijn geval!)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 3
    Laatste Bericht: 11-05-14, 09:51
  2. Slanke ouders geven 'magere genen' door
    Door liena in forum Nieuws
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 04-10-11, 18:50
  3. psychische hulp lijn
    Door Bozzie in forum De humor-hoek
    Reacties: 24
    Laatste Bericht: 18-09-07, 19:41
  4. De dunne lijn tussen leven en dood