VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Oh, ik weet het echt niet meer: aan/uit/aan/uit?? Wel/ niet? Argh!

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Oh, ik weet het echt niet meer: aan/uit/aan/uit?? Wel/ niet? Argh!

*Zucht* Ik weet het echt niet meer. Zou je je niet gewoon gelukkig moeten voelen binnen een relatie? (Ik had vandaag ook al een berichtje geplaatst met de titel "Niet lekker in mn vel"). Ik heb speel de laatste tijd steeds vaker met de gedachte te kappen met mn vriend. Verder gaan zonder hem. Dit omdat ik me regelmatig echt depressief voel. Natuurlijk heeft iedereen wel eens een dip, maar ik heb het met de regelmaat van de klok (huilbuien, overgevoelig, down voelen). Dit kan toch niet gezond zijn?

Bij elke dal die ik hiervoor ben tegengekomen, heb ik ook wel eens overwogen een eind te maken aan de relatie, maar steeds zei ik tegen mezelf sterk te blijven en te vechten. Maar hoe lang kan ik nog zo doorgaan? Ik heb niet altijd het gevoel dat ik me helemaal kan geven bij hem. Dat ik me niet helemaal kan overgeven aan de liefde, dat ik mezelf altijd een beetje moet inhouden. (Bijvoorbeeld: vooral niet te zweverig en romantisch doen, terwijl het juist heerlijk is af en toe heerlijk te drijven op een roze wolk).
    Verder: Ik verlang dingen van hem, die hij me nu niet kan geven (zoals, elkaar 5 uur per week zien, in plaats van 2 uur in de week). Misschien kan hij me dit ooit wel bieden, maar hoe lang moet ik nog geduld hebben? Ik weet het niet en hij weet dit ook niet.

Van de ene kant wil ik hem echt niet kwijt (tja, I love him...), maar van de andere kant: hoe de relatie er op dit moment uitziet...het slokt vreselijk veel energie op (soms word ik er niet goed van).
    Ik weet het echt niet meer. Wat ik wel weet, is dat ik er goed over na moet denken, want eenmaal de beslissing genomen, kan ik niet meer terug.

2.    #2
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Oh, ik weet het echt niet meer: aan/uit/aan/uit?? Wel/ niet? Argh!

ik vind het klinken alsof ie bar weinig tijd voor je heeft....waarom is dat?

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Oh, ik weet het echt niet meer: aan/uit/aan/uit?? Wel/ niet? Argh!

Hij heeft idd weinig tijd voor mij...heel weinig...
    Waarom dat is: we wonen niet dicht bij elkaar, hij heeft kindertjes waar die voor moet zorgen en werk. Er zullen nog wel andere dingen zijn, maar dit zijn de belangrijkste, denk ik.

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Meis ik weet hoe moeilijk het allemaal is, ik zit as zaterdag ( 1de kerstdag) al 6 jaar in een
    "moeilijke relatie" lees de topics, "het is uit, snik, snik" en "het is ongelofelijk!!!" maar eens. Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe!!!!.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Dankje Desiree. Ik heb je topics gelezen Wat verdrietig. Volgens mij heb je het wel een stuk zwaarder dan ik. Ik wens je ook heel veel sterkte toe.
    Het ene moment wil ik hem echt graag bij me hebben en mis ik hem, maar het andere moment kan ik hem wel Bah...

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Post waarderingen

wat vreselijk moeilijk.............wou dat ik je kon helpen maar weet niet hoe heel veel sterkte!

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Hexje, misschien is het handig als je even kijkt van wanneer de laatste post is. Die dateert namelijk van 19 december 2004. Dus je kan wel voorzichtig stellen dat Zoya er inmiddels ws wel uit is...

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Post waarderingen

owwww shipsssssssss had ik idd niet op gelet ben nog niet zo'n allrounder hier maar bedankt voor de tip, volgende keer let ik er beter op!

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Help ik weet het niet meer..
    Door ano55 in forum Verliefd
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 14-07-13, 21:32
  2. wie weet raad? ik weet t niet meer.....
    Door meisje258 in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 16-11-12, 16:49
  3. Ik weet het echt niet meer...
    Door mira-4 in forum Anonieme onthullingen
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 25-01-11, 11:48
  4. Help help ook ik weet het even niet meer.
    Door jeana in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 28-10-09, 14:26
  5. Voel me zo onzeker, weet het echt niet meer
    Door Gemini in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 19-09-06, 11:33

Bladwijzers

Forum Rechten