VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 26

Onderwerp: Niet lekker in mn vel.

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Niet lekker in mn vel.

Hoi meiden, dames, moeders, singles, verliefden, verloofden,

De ene keer voel ik me helemaal goed in mijn relatie, maar een andere keer zit ik weer vol onzekerheden, twijfels en in de put. Als ik terugkijk, zie ik dat deze hele relatie ongelooflijk veel hobbels en bobbels heeft (en kent ook diepe dalen). Soms heb ik het gevoel dat ik meer van hem houd, dan hij van mij.
    Ik heb hem ook laten weten dat ik best wel wat meer van hem wil horen. Ik heb namelijk geen zin om de hele tijd achter hem aan te zitten (met mn telefoon). Ik krijg dan weer een excuus te horen. Best wel jammer dat ik sommige perioden weinig van hem verneem, want we zien elkaar al niet vaak. Dan ga ik echt twijfelen, ook al zegt hij dat ik niet zo gek moet doen. (Moet je niet hoe dan ook een heel klein beetje tijd vrij kunnen maken voor iemand van wie je houdt??)
    Er zijn echter ook perioden waarin we elkaar heel vaak spreken (en dat hij ook spontaan meerdere keren op een dag opbelt). Dan voel ik me weer en in de wolken.
    De afgelopen week was weer een depri-week. Dagen niks gehoord en toen ik hem eindelijk te pakken kreeg, waren het niet bepaald gezellige gesprekken. Op het eind krijg ik te horen "ik bel je later". Nou, ik weet wel wat dat betekent...
    Soms denk ik: "Je laat je leven ook teveel bepalen door die jongen." Maar het is zo moeilijk om dat niet te laten doen. Ik houd vreselijk veel van hem en wil voor deze relatie gaan. De ene keer heb ik het gevoel dat hij dat ook doet, maar zoals het de afgelopen dagen week gaat, heb ik het gevoel dat het hem niet zoveel kan schelen. Pfff... word er gek van!

2.    #2
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Niet lekker in mn vel.

Misschien eens aankaarten dat je het gevoel hebt dat jij de enige bent die energie in deze relatie stopt en dat je je afvraagt of hij een toekomst ziet samen met jou. En als hij die ziet, hoe hij di dan ziet? Misschien verschillen jullie opvattingen wel hemelsbreed over wat een goede relatie is en wat niet. En vanuit dat standpunt kun je verder praten, denk ik! heel veel sterkte iig, ik hoop dat je er met een goed gevoel uitkomt!

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Dat is ook weer een probleem. Hij praat niet graag over de toekomst. (Dit na grote teleurstellingen in het leven). Hij pakt dingen ook heel vaak...hoe zeg je dat....ik noem het: "rationeel" aan. Ik ben al eens vaker erop gewezen dat ik er rekening mee moet houden dat de relatie niet voor eeuwig hoeft te zijn. Nog nooit heb ik 'ik hou van jou' gehoord, of iets dat daar in de buurt komt. (We zijn nu driekwart jaar bijelkaar). Deze dingen dragen er ook wel aan bij dat ik af en toe onzeker ben over ons. Af en toe schiet ook de gedachte door mn hoofd: "Zou dit het punt zijn waarop hij het uit gaat maken? (Bijvoorbeeld wanneer ik een tijdje niks van hem hoor). Hij heeft me immers verteld dat ik er rekening mee moet houden dat het niet voor eeiwug hoeft te zijn."

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

Het is natuurlijk heel lastig om bij jouw vriend naar binnen te kunnen kijken. Maar mijn ervaring is wel dat mannen veel moeilijker kunnen zeggen dat ze van je houden, terwijl ze dat dan wel doen. Maar het uitspreken kan hen benauwen. Soms kan het ze zelfs benauwen als je het tegen hen zegt. Dus blijf niet wachten op die paar woordjes. Daarnaast, vind ik wel dat als de relatie niet bevredigend is voor jou, omdat jullie elkaar te weinig zien, of te weinig ware belangstelling voor elkaar hebben, je je af moet vragen of je zelf wel zoveel van hem houdt. Houden van is toch een wederkerig iets. In vriendschappen of andere relaties werkt het toch ook vaak zo: jij vindt mij niet leuk, dus ik jou niet.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Jij moet er dus volgens hem rekening mee houden dat het niet eeuwig hoeft te zijn. Wel, letterlijk genomen, kan ik geloven dat iemand dat zegt (je zou per slot van rekening nog niet eens mogen doodgaan ). Maar enige zekerheid is zeker gewensd, en na drie kwart jaar kan je daar toch al iets over zeggen.
    Misschien kan hij niet alleen rekening houden met zichzelf maar ook met jou en je enige zekerheid geven over hoe lang dan wel.

Succes/sterkte ermee!
    Iets niet kunnen ("dat gaat niet&quot is enkel een gebrek aan kennis over hoe het aan te pakken.

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Lieve Zoya. Wat jij schrijft komt me heel bekend voor, Tenminste het stukje dat je het gevoel hebt dat
    alles van jouw kant komt. Ook ik had een vriend die zijn gevoelens niet makkelijk toonde. En als ik niet belde of sms-te dan
    kwam er van zijn kant ook niets. ik ben opeen gegeven ogenblik gestop om hem achterna te lopen, ik belde/sms-te niet meer.
    De eerste tijd was het stil tussen ons, maar plots ging hij vaker contact met mij zoeken!!, toen wist hij mijn tel. nummer opeens wel. Wat ik wil zeggen meis, laat hem een poosje, ga leuke dingen voor jezelf doen en je zal zien dat als hij inziet dat jij je ook vermaakt zonder hem, hij wel meer uitzichzelf contact met je zal opnemen.

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Meid volg je hartje, doe wat jij leuk vind in het leven zoek een hobby ga sporten van mij part breien!!!!
    Denk niet constant aan hem( is moeilijk i now) zorg dat je je eigen leven heb en laat inderdaad even niks van je horen als ie echt om je geeft belt ie je zeker op!!! zo niet dan weet jij dat dit weinig zin heeft!!!

Good luck girl!!!

8.    #8
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik heb ook zo'n ex.
    Hij gaf ook meerdere keren aan " het is maar wat voor je naam je eraan geeft". Dat kwam voor mij over alsof hij het totaal niet zag als een relatie maar meer als een pleziertje.
    Uiteindelijk ben ik hem ook niet meer gaan bellen o.i.d. En toen belde hij ook niet meer.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat als hij maar blijft zeggen een relatie duurt niet eeuwig dat je misschien moet bedenken voor jezelf dat het beter is dat het over is.

Waarmee ik niet bedoel dat je het maar moet doen.
    Inderdaad, ga even een periode dingen doen die jij leuk vind en laat elkaar even gaan. Als hij echt van je houd komt hij tot de conclusie dat hij je niet kwijt wil. Maar als je merkt dat je in die periode prima zonder elkaar kunt en je weer plezier hebt zou ik toch gaan nadenken of jullie wel verder willen.

Hoop dat je er wat aan hebt.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Hoi,
    Bedankt voor al jullie reacties. (Misschien beetje vreemd dat ik nu een andere naam heb, maar ik heb onder "Even voorstellen" uitgelegd hoe dat komt. Ik ben nog wel dezelfde persoon, alleen de naam is iets anders geworden). Ik ben een tijdje weggeweest, maar ben terug. Ik ben alweer wat hobbels en bobbels (en gelukkig ook leuke momenten) verder in mijn relatie en ik leef nog... Ik weet nu even niet zo goed wat ik met hem aan moet. Mn vriend is iemand die niet zijn problemen zomaar op tafel legt. Ook niet tegenover mij. Het liefst trekt hij zich terug en houdt even geen contact met de buitenwereld als het hem een beetje teveel wordt. De afgelopen weken ook. Ik heb hem al een maand niet gezien en 2 weken niet gesproken (we hebben wel een aantal keren gemaild, maar al tijden niet gebeld, laat staan gezien). Ik heb hem al vaker op verschillende manieren verteld dat ik ook inzicht wil hebben in waar hij mee zit, maar hij houdt zijn poot stijf. Hij zegt dat het zaken zijn die niet over ons gaan en die hij dus ook liever voor zich houdt. Tja....ik ook niet te opdringerig zijn, want dan heb ik het gevoel dat ik hem straks nog meer van me afstoot. Maar wat ik verder moet doen, blijft voor mij een raadsel. Ik zie gewoon bijna geen andere optie dan wachten totdat hij weer klaar is voor contact. In de tussentijd wacht ik... (nu dus al een maand en ik zie nog geen eind). Als ik hem bel of SMS, krijg ik geen reactie. Ik heb het gevoel dat er een muur tussen ons in staat (die hij heeft gebouwd). Ik bedoel: in een relatie hoor je toch open naar elkaar toe te zijn? Ook al gaat het om conflicten die niets met de ander te maken heeft. Als het goed is, zou je toch (bijna) alles aan elkaar kwijt kunnen? Ik voel me een beetje aan de zijlijn geschoven door hem (en dat heb ik hem ook al eens verteld). Ik snap gewoon niet wat er in zijn leven speelt dat die niet wil vertellen. Hij kaat niets los, dus ik ben niet op de hoogte van welke aard zijn problemen zijn. Hierdoor heb ik er moeite mee om begrip te tonen, hoe graag ik ook wil. Ik voel me nu een bijzaak voor hem
    Ik ben zo bang dat we langzaam uit elkaar groeien (wanneer hij zoooooo lang niets laat horen en ik hem absoluut niet kan bereiken. Geen speld tussen te krijgen).

10.    #10
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Zoya,

Precies hetzelfde heb ik meegemaakt ongeveer. Ineens was er geen contact meer en wat ik ook deed ik kreeg geen antwoord.

Wil niet vervelend zijn maar ik denk dat je maar niets meer moet vragen of aangeven. Hij dient hier zelf uit te komen. Als hij niets wilt loslaten over zijn issues dan krijg je dat er toch niet uit en drijf je alleen nog maar meer van hem weg.
    Mijn mening: Laat hem maar begaan, als jullie bij elkaar horen dan komt hij terug. Maar voor nu lijkt het me niet verstandig meid. Hij gaat op deze manier niets loslaten. Vind het heel erg jammer voor je meis en je weet, hier kan je altijd terecht.

They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Thanx
    Ik heb nu ook 'al' 5 dagen niets van me laten horen: geen email, geen SMS, geen telefoon, niks noppes. (Voor mijn doen heb ik het lang volgehouden). Ik doe ook mijn best om afstand te houden. Hopelijk gaat hij me missen en zo niet.....tja.... misschien kan ik dan beter mijn energie anders insteken. Ik geloof dat ik nu in een 'sterk' moment zit (dat ik dit kan zeggen). Ik heb last van "dipjes-sterke momenten-afwisseling". De dipjes komen meestal 's avonds, bah, dan mis ik hem vreselijk. En overdag heb ik meestal voldoende afleiding en kan ik ook zomaar zeggen dat ik heus wel zonder hem kan *zucht*

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Nou meid mijn mening? een man die een maand niks van zich laat horen is met hele andere dingen bezig en denkt echt niet iedere avond aan jou, dan kan hij wel zeggen ik heb dingen aan me hoofd maar als je gek op mekaar bent hou je contact en knuffel je mekaar enz enz het klinkt misschien een beetje bot maar ga lekker verder met je leven en zet er een punt achter je bent geen pop je heb je eigen waarde!!

Ga genieten van je leven ga niet op een man zitten wachten die niks van zich laat horen sterkte meid .

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Nu kan ik hem wel

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Na meer dan een jaar, is vandaag dan een eind gekomen aan mn relatie. Damn...

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ooh Zoya, wat erg...

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 28
    Laatste Bericht: 24-11-13, 20:02
  2. relatie en niet lekker in mijn vel