VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 45

Onderwerp: Kamperen met 1.5 jarige dreumes

1.    #1
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Standaard Kamperen met 1.5 jarige dreumes

Ok dit topic komt wel een beetje overeen met dat van Diedeldie maar toch ook niet helemaal. Wij gaan komend jaar kamperen in frankrijk met Rick. We hebben een redelijk grote tent gelukkig maar een niet al te grote auto... hebben jullie nog tips, ideeen, "vergeet dit niet", "laat dat maar thuis"...enz enz.. ?

Thanks, Tessa
    Geluk is mooi als het naar je lacht

2.    #2
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Standaard Re: Kamperen met 1.5 jarige dreumes

niemand?

3.    #3
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Sowwy.. ik hou normaal al niet van kamperen, laat staan met een dreumes. Heb dus ook geen goede tips.

4.    #4
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

We zijn met Lief geweest toen ze 7 mnd was. Maar we hadden een stacaravan.
    Speelgoed zo veel mogelijk thuis laten, ze spelen ook met plastic servies en wasknijpers. Verder natuurlijk ORS en zonnebrand meenemen. En verder eens zoeken naar die site over op vakantie met kinderen.

5.    #5
    . Caro's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wij hebben met Eline gekampeerd toen ze 8 maanden was (proef) en toen ze 10 maanden was. Het jaar daarvoor hadden we de auto propvol en vroegen we ons af hoe dat toch moest als de kleine er zou zijn. Maar eigenlijk heeft het zich vanzelf opgelost. Vol is vol en dan neem je inderdaad wat minder mee. Nu ben ik zwanger van de tweede en ik heb er wel een hard hoofd in dat we alles nog meekrijgen als er 2 autostoeltjes op de achterbank moeten. Maar ook dat zal zich wel oplossen. Wij hebben trouwens een vouwwagen, dat scheelt natuurlijk wel, daar kun je nog wat in- en oppakken. (Maar ook niet teveel want dan wil ons autootje het niet meer trekken).

6.    #6
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Wij hebben ook met eline gekampeerd van de zomer. Wij hadden juist wel veel speelgoed mee, en maar goed ook. Het heeft nl veel geregend tijdens onze vakantie en dan zat ze lekker te spelen met haar spulletjes. We hebben natuurlijk wel geluk dat we een camper hebben, we slepen van alles mee in dat ding.
    Ik zal eens nadenken over iets wat je echt mee moet nemen.
    VP-lid sinds 23 september 2004

7.    #7
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Nou Tessa ik heb diep zitten nadenken en ik heb net wat tips bedacht.

Voor de nachtelijke voedingen, zorgde ik ervoor dat ik een thermoskan met heet water klaar had staan. Als Eline dan midden in de nacht een fles nodig had, dan had ik tenminste al heet water. Of het was al lauw, dan kon ik meteen schenken.

En voor als het wat kouder wordt, 's avonds ofzo, had ik maar 1 stel lange mouwen mee (trui en romper met lange mouw bedoel ik) en dat was dus duidelijk te weinig. Konden we mooi nieuwe kleren halen (v??l te duur ook nog eens).

Kleine verpakkingen zeep en een badcape of ochtendjasje voor als ze in bad zijn geweest bij de toiletruimte, is ook wel handig. Vaak is er geen aankleedkussen en als dan alles nat is naast het bad, is het zo lastig aankleden.
    Enne, een badstop is er soms niet... misschien meenemen van thuis? Haha dat is misschien een beetje overdreven.

Een groot kleed om v??r de tent te leggen, het liefst in de schaduw, zodat Rick lekker kan spelen.

We hadden een lichtgewicht kinderstoel mee, van de campingwinkel, maar daar heeft Eline zeer weinig in gezeten. Het ding is namelijk veel hoger dan je eigen stoelen dus dat is niet zo handig.

Nou misschien heb je er wat aan. Als ik nog wat bedenk dan laat ik het je weten.

8.    #8
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

bedankt!!

Angie die kinderstoel was ik juist van plan aan te schaffen, maar dat is dus niks? Ik zag dat ze ze in 2 maten hadden, hoog en laag. het leek me juist handig. hoe deed je het dan met eten, Eline op schoot?

Thermoskan, mmm ook handig. al komt Rick zelden snachts, je weet nooit hoe het dan zal zijn. Ik riep al dat de waterkoker mee moest maar manlief zei dat ik dan de hele camping zonder stroom zou zetten

Groot kleed is zeker een goede tip!

ik ga maar weer eens neuzen op internet

9.    #9
    . Caro's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Moppie, wij hebben zo'n lage campingkinderstoel (van de kampeerwinkel, superplat op te vouwen) en vinden hem ideaal! Valt ook niet zo snel om op een oneffen ondergrond. Ook gebruiken we hem thuis als we eens aan de lage tafel zitten te eten, kan Eline er gezellig bij zitten.

Wij hebben wel een waterkoker (geschikt voor op de camping) en hebben er heel veel gebruik van gemaakt. Je zet er zo de flesjes of de potjes in om ze op te warmen. Maar dat kun je natuurlijk ook gewoon in een pannetje doen.

Voor 's nachts vind ik een thermoskan wel een goede tip. Hebben wij niet gebruikt, omdat Eline toen nog borstvoeding kreeg. Maar tegen de tijd dat jullie gaan drinkt Rick waarschijnlijk ook wel koude melk?

Oja, wat bij ons ook onmisbaar was, was het muskietennet over het campingbedje. Eline lag overdag vanwege de warmte buiten te slapen en het stikte er van de wespen. Dan is zo'n net echt onmisbaar!

10.    #10
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Wij hadden ook een waterkoker hoor. Maar als je er op gaat staan wachten midden in de nacht met een huilend kind, duurt het me veel te lang!

Met eten zat Eline voornamelijk op haar loopwagentje of liep ze rond. Ach ja op de camping ben je makkelijk!

11.    #11
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Dat van dat net is idd een super tip! dat moet ik absoluut niet vergeten. En wij gaan ook maar eens kijken voor zo'n stoeltje. Caro weet je toevallig wat zoiets kost?

mm loopauto kan ook maar die wij hebben (te leen dan) die is best groot om mee te nemen.

En Rick mag idd wel koude melk tegen die tijd, maar franse melk is niet te drinken he dus het zal toch wel nutrilon worden.

12.    #12
    . Caro's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Moppie, wij hebben het stoeltje van m'n ouders gekregen, zal ze als ik ze spreek even vragen wat het ongeveer gekost heeft. En ook als het vrij duur is vind ik het nog een goede aanschaf, want wij gebruiken hem ook best vaak thuis. Zo hadden we met oud en nieuw niet een echte maaltijd, maar zaten we aan de lage tafel hapjes en stokbroodjes te eten. Als we Eline rond laten lopen, staat niks veilig op tafel, maar in de campingkinderstoel kan ze er gezellig bij zitten en met een paar stokbroodjes voor zich was ze heel tevreden!

13.    #13
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Deze hebben wij, alleen dan op hoge poten. Ik denk dat jij hem dan zo heb Caro, lager dus?

14.    #14
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

De foto komt trouwens van Marktplaats. Bij campers/caravans de rubriek kampingbenodigdheden staan er een aantal.

15.    #15
    . Caro's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Dit is dezelfde inderdaad, alleen met andere bekleding.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Artikel: Ga kamperen met je vrienden!
    Door webrunner in forum Artikel reacties
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 01-11-12, 15:33
  2. Reacties: 22
    Laatste Bericht: 11-05-11, 01:54
  3. GRATIS KAMPEREN op verschillende Roompotparken!!
    Door Leaze in forum Reizen & vakantie
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 11-07-09, 18:31
  4. 6-Jarige schiet 5-jarige dood in Bosni
    Door Roger in forum Nieuws
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 20-09-07, 10:44
  5. 11-jarige slaat 12-jarige dood
    Door lunatic in forum Nieuws
    Reacties: 14
    Laatste Bericht: 22-12-06, 21:00

Bladwijzers