VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 54

Onderwerp: Wat doen jullie met de feestdagen?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Wat doen jullie met de feestdagen?

Ik weet niet of hier al een topic over is, kon iig niks vinden. Ik vroeg me af wat iedereen doet met de Kerst en Oudjaar? Wij eten altijd met Kerst met m'n familie dus dat is echt alleen maar eten, eten, eten. Heb je met een Belgische moeder... :P Met Oudjaar vieren we het met de familie van m'n beste vriendin, voor de eerste keer dus dat vind ik best spannend omdat we eigenlijk nooit met twee families bij elkaar zitten. We gaan denk ik een soort buffetje maken, dat iedereen een beetje de hele avond wat te eten kan nemen.

Lijkt me leuk om hier wat tips, spelletjes, of receptjes te delen!

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Wat doen jullie met de feestdagen?

Hier is het nog niet zeker wat we gaan doen met oud en nieuw. Waarschijnlijk komt mijn vader, met zijn vriendin en haar zoon. De zoon is een jaar jonger dan mijn stiefdochter, dus dat is voor haar ook wel gezellig, die twee kunnen het goed vinden.
    Als dat doorgaat, dan ga ik ws tapas maken. Net wat je zegt, dan kan iedereen gewoon lekker pakken waar ze trek in hebben.

Eerste kerst hebben we lekker niks trouwens en tweede kerst krijg ik mijn schoonfamilie over de vloer. 8 volwassenen en 4 kinderen in totaal. We hebben besloten om te gaan steengrillen, ik haal dan wel wat wild en vis enzo, om het wat anders dan anders te maken.

3.    #3
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

1e kerstdag komen familie van manlief en mijn familie (12 volwassenen, 2 kindjes). Vanaf een uurtje of 3 en iedereen maakt iets voor het buffet (doen we bij mijn familie eigenlijk ieder jaar, dan staat niet 1 iemand de hele week in de keuken).
    2e kerstdag lekker niks.

Oud en nieuw vieren we thuis met mijn moeder en haar nieuwe liefde.
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

4.    #4
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Kerstavond komen mijn vader en zusje eten.
    Eerste Kerstdag eten we bij mijn moeder, haar nieuwe partner en zijn mijn zusje en zijn kinderen met aanhang er ook. Dat zijn 10 volwassenen en een kindje.
    Tweede Kerstdag zijn we of lekker met zijn 3en of de ouders van D komen eten.

Oud en nieuw zijn we lekker thuis met zijn 3en, gaan ws vroeg naar bed..... Tja, ik geef er niets om.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Met kerst en oud en nieuw blijf ik altijd lekker thuis!!, aangezien ik al ruim
    5 jaar geen contact meer heb met mijn familie ben ik samen met mijn
    dochter en vriend.

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

1 ste kerstdag is voor de familie gereserveerd. Iedereen maakt hapjes en met een wijntje en de sjoelbak erbij gaat dat vast wel gezellig worden.
    2de kerstdag is elk jaar voor ons een "'gezinsdag'". We proberen ieder jaar een leuk gezinsuitje te bedenken. Voorgaande jaren zijn we naar het kerstcircus geweest, naar Brugge om ijssculpturen te zien, en afgelopen jaar waren we in het Land van Ooit kijken bij de kerstvoorstelling van Kloontje. Het is dus een beetje een traditie aan het worden om samen met de kids iets uit te zoeken.
    Dit jaar gaan we naar Jungle on Ice in Den Haag. Heerlijk om naar uit te kijken.
    Je gedachte is je enigste belemmering.

7.    #7
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wij vieren kerst lekker met zijn viertjes thuis. Gelukkig geen verplicht gedoe met familiedagen enzo. Hebben we overigens wel gehad, maar is verplaatst naar na oud en nieuw.
    Eerste kerstdag lekker gourmetten en tweede kerstdag maak ik meestal wat lekkers/anders dan anders klaar. We doen dan veel spelletjes en kijken vaak een leuke film met zijn allen.

Oud en Nieuw weet iknog niet helemaal wat we gaan doen. We zijn iig wel thuis, maar misschien nodigen we nog vrienden uit...we zien wel even. Gewoon met zijn viertjes vind ik ook prima!Over het algemeen na 12en toch vaak aanloop van buren en kennissen dus altijd gezellig!

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Bij mij met Kerst ook gezellig samen met familie.
    Met Oud en Nieuw moet ik helaas werken! Maar zal in het ziekenhuis ook wel gezellig worden denk ik!

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

1e kerstdag met mn ouders broertje en vriend gourmetten. en 2e kerstdag uit eten met een vriendengroep!
    heb er iig wel zin in, kvind kerst altijd supergezellig
    [img]http://home-3.worldonline.nl/~tl231984/img/linecatpaw.gif[/img]<br />[img]http://www.glittermaker.com/created2/115044954790937.gif[/img]

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door konijntje
    Bij mij met Kerst ook gezellig samen met familie.
    Met Oud en Nieuw moet ik helaas werken! Maar zal in het ziekenhuis ook wel gezellig worden denk ik!
    Ik heb ??n keer in het ziekenhuis geleden met de feestdagen en ik moet zeggen dat jullie er daar wel een feestje van maken!

11.    #11
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wij gourmetten altijd nieuwjaarsdag bij de ouders van mijn vriend. Dit jaar doen we het wat minder uitgebreid en zijn maar met zijn 10en.

12.    #12
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Eerste kerstdag komen mijn schoonouders hier eten. We gaan ws gourmetten.
    Tweede kerstdag misschien met mijn zussen, aanhang en kinderen.

Met Oud&Nieuw weten we het nog niet. Misschien naar vrienden of gewoon lekker thuis.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

MAAR met zn 10en? wij zijn altijd met zn 5en , lol
    [img]http://home-3.worldonline.nl/~tl231984/img/linecatpaw.gif[/img]<br />[img]http://www.glittermaker.com/created2/115044954790937.gif[/img]

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

1ste kerstdag bij mijn schoonouders thuis en 2de kerstdag lekker voor onszelf en oud&nieuw gaan we knallend het jaar uit/in!!
    I used to be perfect,now i am even better.

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

oud en nieuw moet ik zelfs nog afspreken wat ik dan ga doen! twijfel nog tussen uitgaan met mn vriendinnen
    of met mn vriend bij een groep vrienden zitten.
    eigenlijk zoek ik een beetje een combinatie ervan

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Minder werken en kinderen ! Hoe doen jullie dat en wat houden jullie over ?
    Door Niet geregistreerd in forum Anonieme onthullingen
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 06-11-12, 15:13
  2. Reacties: 5
    Laatste Bericht: 29-08-11, 21:57
  3. Hoe doen jullie dit?
    Door Jaimy in forum Verliefd
    Reacties: 94
    Laatste Bericht: 24-11-07, 19:55
  4. Wat zouden jullie doen?
    Door Peachy in forum Kinderwens
    Reacties: 24