VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 18

Onderwerp: Verliefd zijn of gaan voor de zekerheid

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

Standaard Verliefd zijn of gaan voor de zekerheid

Een kennisje van mij heeft de volgende mening.

Ze is 44 en getrouwd met een man van 65.? Ze was niet verliefd op hem vond hem wel aardig. Hij zit financieel heel goed en wilde gewoon een vrouw die hem verzorgt.
    Zij heeft kinderen, hij niet en dat gaat prima. Het huis en de auto staan nu allemaal op haar naam en hij vindt dat goed.

Verliefd worden brengt verdriet en geen eten op je bord. Je kunt beter iemand aardig vinden en misschien langzaam van hem gaan houden. Maar hij moet volgens haar voldoen aan de eis dat hij geld heeft anders heb je er niks aan.
    Sexueel is het niks meer dus heeft ze er een minnaar (ook getrouwd) naast genomen.

Ik zit nl. in hetzelfde schuitje. Ik was verliefd heel erg en het ging op een hele nare manier uit. Deze man had een eigen zaak dus was financieel op orde zou je kunnen zeggen.
    Nu heb ik iemand leren kennen die ik heel erg aardig vind maar geen vlinders zoals bij mij ex. Is ook financieel goed in orde. Is helemaal gek van me en wil als het goed gaat ook trouwen mettertijd.

Nu zegt ze tegen me ga ervoor je ziet vanzelf wel wat er gebeurt.

Wat is jullie mening?

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Verliefd zijn of gaan voor de zekerheid

Ik ga voor de verliefdheid!
    Liefde is mooi al moet je samen op sinaasappelkistjes zitten..
    Ik heb mijn ex ( die goed in de slappe was zat) ook verlaten, omdat ik me ellendig voelde bij hem..
    en ik heb nu een vriend
    die misschien wel minder verdiend maar die me wel gelukkig maakt...
    En daar gaat het eigenlijk om...
    [img]http://www.clubs.nl/ClubsData/156046/incoming/ytje2.gif[/img]<br /><br />Wees jezelf...er zijn al anderen zat!

3.    #3
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ga zeker voor de verliefdheid!
    Heb je niet van diep binnen een stemmetje die eigenlijk wel weet wat je wil??
    !

4.    #4
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik zou ook gaan voor de liefde. Ik denk dat je op een gegeven moment toch op een punt beland van:geld maakt niet gelukkig. Je gaat wat missen en je afvragen: is dit het nou? Met als gevolg misschien een hele nare scheiding en veel verdriet.
    En wat jaysen al aangeeft: Luister naar je stemmetje van binnen!

5.    #5
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ook ik zou zeker voor de verliefdheid en echte liefde gaan. Ik zou het eerlijk gezegd niet anders kunnen. Hoe kun je intiem zijn met iemand op wie je niet verliefd bent/voor wie je geen liefde voelt? En inderdaad, ik zou iets gaan missen. Juist die speciale intimiteit die je met je partner deelt. Dat is wat geluk is voor mij. En liever geen partner dan eentje die je eigenlijk niet echt ziet zitten.
    Enneh, waar ik ook mee zou zitten is; wat als je op een gegeven moment met hem getrouwd bent en iemand tegenkomt op wie je wel echt verliefd wordt?
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Wat is iedereen eensgezind...
    Ik wil eerst nog wat weten voordat ik mijn mening geef. Hoe oud ben je zelf? Hoe oud is de man die helemaal verliefd is op jou? En wat is verder je situatie, wel of geen kids? En hij?

7.    #7
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Vind je dat dat wat uitmaakt dan?
    !

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

In bepaalde situaties kan dat wat uitmaken denk ik. Ik vind beslist of het feit dat je volledig voor verliefdheid gaat, ook iets met leeftijd te maken heeft. En of er ook kinderen bij betrokken zijn.
    In eerste instantie zou ik nl zeggen 'ga voor verliefdheid'. Maar anderszijds kan houden van ook groeien, zonder dat er een verliefde fase is geweest. Kijk maar naar gearrangeerde huwelijken. En zolang daar geen kinderen door gekwetst zullen worden, zou mijn antwoord dus ook kunnen zijn:
    "Wees eerlijk tegen hem, over wat jij precies voelt, als hij dan nog een relatie met je wil (met de bijbehorende risico's), kan je er altijd nog voor kiezen om voorzichtig iets proberen op te bouwen en zien wat er van komt".

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

Ik ben 48, hij is 53, onze kinderen zijn al volwassen. Ik mag hem graag maar zoals ik al zei er zijn geen vlinders wat ik normaal altijd had bij mijn relaties.
    Dus het kan groeien maar ik wilde ook graag weten wat andere vrouwen er van vinden. Dat kennisje van mij leeft gewoon altijd zo en ik heb nooit zo gedacht, maar nu ik ouder wordt begin ik wel zo te denken.

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

Lastig hoor. Ik mag zoveel mannen graag.... maar met hun zou ik toch geen relatie willen. Ik moet wel zeggen dat ik nu ik 40 ben niet zo snel verliefd meer wordt dan in mijn twintiger jaren. Ik kijk nu anders naar mannen. Maar verliefd worden hoort er voor mij toch nog wel bij. Het moet een gevoelskeuze blijven denk ik, en niet een verstandskeuze!! Maak het jezelf niet te moeilijk (makkelijk voor mij te zeggen, vanachter mijn toetsenbord) Succes.
    Je gedachte is je enigste belemmering.

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

En sexueel Bij verliefdheid hoort toch ook lichamelijke aantrekkingskracht? Zeker niet onbelangrijk mijn inziens.
    Ik kan me niet voorstellen om naast iemand te liggen die ik alleen graag mag.... , eerst moeten de vonken eraf slaan.
    Dat was het nog ff.
    Je gedachte is je enigste belemmering.

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Luister naar jezelf, en waar je behoefte aan hebt. Je hoeft niet voor de verliefdheid te gaan omdat dat 'hoort' maar als jij weet dat je niet gelukkig kan zijn, of iets mist als je die gevoelens niet hebt graaf je je eigen graf als je er toch mee doorgaat.

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

ik weet niet hoor, ik zou het niet doen.
    stel je voor dat je nu als je getrouwd bent met de rijke man
    ineens de ware tegenkomt.
    dan ben je dus wel mooi getrouwd..
    dan ben je echt gek op iemand en dan baal je wel. want mischien wil diegene geen relatie met iemand die al getrouwd is
    en als die de reden hoort waarom je getrouwd bent, vertrouwt ie je mischien nog niet ook .
    [img]http://home-3.worldonline.nl/~tl231984/img/linecatpaw.gif[/img]<br />[img]http://www.glittermaker.com/created2/115044954790937.gif[/img]

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Ik ging voor de zekerheid. Was totaal eerlijk tegenover hem,niet verliefd, maar heb leren houden van hem. Ik hou veel van hem, maar niet verliefd. Ik heb een dochter van 9 en zij noemt hem papa sinds ze 2 was.
    Hij heeft een leuk bedrijfje opgestart, ik werk, maar niet echt gelukkig. Ik kan niet opeens mijn relatie met hem eindigen, want ik heb een kind. Ik wil toch een leuke toekomst bieden voor mijn dochtertje, en als ik mijn gevoelens daar opzij "moet"zetten,doe ik dat. Ga wel proberen het beste van te maken,en het lukt mij wel.....denk ik......

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Poeh, moeilijk hoor Emmy!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 22-06-12, 08:10
  2. Het missen om verliefd te zijn
    Door Amena in forum Verliefd
    Reacties: 46
    Laatste Bericht: 06-05-08, 18:31
  3. Verliefd zijn - Nodig?
    Door Eric in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 76
    Laatste Bericht: 10-03-07, 17:54
  4. verliefd zijn op een ander...
    Door Eric in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 33
    Laatste Bericht: 03-03-07, 21:44
  5. Ervoor gaan of laten zitten??(verliefd)
    Door Kimmie24 in forum Verliefd
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 04-12-05, 11:31

Bladwijzers

Forum Rechten