VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 20 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 295

Onderwerp: Met welke studie ben je bezig?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Met welke studie ben je bezig?

Hallo,
    Met welke studie ben je op dit moment bezig en bevalt het je?

Ik ben op dit moment met de opleiding spw bezig, het is een leuke studie en je leert veel van jezelf kennen.

2.    #2
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Re: Met welke studie ben je bezig?

Ik ben niet echt met een studie bezig. Wel volg ik de cursus "Jung psychologie". Dat is eens in de 3 weken en het duurt 3 jaar. Erg interessant en leerzaam.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

ik zit nog op de middelbare school, in 5vwo. wat ik hierna ga doen weet ik nog niet helemaal. waarschijnlijk de pabo en pedagogiek. eigenlijk wil ik ook een vak gaan studeren om op het middelbaar onderwijs les te kunnen geven. iets wat ik ook al heel mijn leven wil, is ontwikkelingswerk gaan doen. met andere woorden zit ik in een vreselijk dilemma over wat ik nu wel en niet moet gaan doen... gelukkig heb ik nog twee jaar de tijd om heeeel hard na te gaan denken!

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dietteke
    ik zit nog op de middelbare school, in 5vwo. wat ik hierna ga doen weet ik nog niet helemaal. waarschijnlijk de pabo en pedagogiek. eigenlijk wil ik ook een vak gaan studeren om op het middelbaar onderwijs les te kunnen geven. iets wat ik ook al heel mijn leven wil, is ontwikkelingswerk gaan doen. met andere woorden zit ik in een vreselijk dilemma over wat ik nu wel en niet moet gaan doen... gelukkig heb ik nog twee jaar de tijd om heeeel hard na te gaan denken!
    Zit zelf ook met zo'n dilemma.

Moet ik nu iets gaan doen ten bate van mijn medemens of zal ik iets geheel anders gaan doen maar dan ouderwets voor mezelf? Op dit moment heb ik een administratieve baan die me eigenlijk niet meer bevalt. Vandaar dat ik hier erg mee bezig ben.

5.    #5
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik zit op dit moment in een selectie ronde als ik daar goed doorheen kom ga ik de studie doen voor gevangenis bewaarder, spannend dus en hopen dat alles goed gaat. hiervoor heb ik psychologie gedaan en grafisch vormgeven.
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Psychologie gestudeerd en nu wil je PIW-er worden? Jij komt vast wel door de selectie.

Ik ben mijn afstudeerscriptie voor politicologie aan het schrijven. Nou ja... ben aan het schrijven... dat klinkt actiever dan de werkelijkheid is.

Weer zwanger zijn is ook niet echt bevordelijk want mijn concentratie en denkvermogen gaat er zwaar op achteruit. ? ? ?

7.    #7
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manon
    Psychologie gestudeerd en nu wil je PIW-er worden? Jij komt vast wel door de selectie.

Ik ben mijn afstudeerscriptie voor politicologie aan het schrijven. Nou ja... ben aan het schrijven... dat klinkt actiever dan de werkelijkheid is.

Weer zwanger zijn is ook niet echt bevordelijk want mijn concentratie en denkvermogen gaat er zwaar op achteruit. ? ? ?
    het is mooi meegenomen in de praktijk alleen heb ik aan mijn studie psychologie niet zoveel tijdens de selectie dagen haha dat is toch meer een moment opname en je kan er alleen het beste van maken.
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Je vooropleiding is toch wel belangrijk? Die is waarschijnlijk te hoog! Maar waarom wil een psycholoog in godsnaam PIW-er worden?

9.    #9
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

mijn vooropleiding is grafisch vormgever (mbo) waar ik dus een diploma voor heb behaald, en daarna heb ik 1 jaar psychologie gedaan aan de HBO maar niet afgemaakt. waarom ik nu piw-er wil worden is omdat het me een leuk en spannend beroep lijkt. grafisch vormgeven doe ik ook nog maar dan alleen in mijn vrije tijd en niet meer bij een bedrijf stil zitten vind ik maar niks ben liever bezig. en omdat ik mijn HBO niet heb afgemaakt is mijn vooropleiding dus niet te hoog gelukkig

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ooo joh! Ik wist niet eens dat dat bestond, psychologie op HBO-niveau! Ik heb de universitaire variant gedaan voor ik overstapte naar politicologie. Maar nu snap ik je beter.

Leuk hoor, zo'n carriereswitch! Wanneer weet je of je aan de slag kunt?

11.    #11
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

over een paar weekjes hoop ik, moet als het goed is volgende week weer opnieuw een test doen en hopelijk duurt het daarna niet lang meer.... ze houden het wel spannend daar hoor

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Inderdaad ja... Als je zit te wachten is een paar weken echt lang! Ik duim voor je. Bij welke inrichting zou je komen?

13.    #13
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Succes Kimmieco
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

14.    #14
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

dank je wel ik ga voor de baan op de detentieboot te rotterdam, maar na de opleiding heb je ook de kans om ergens anders aan de slag te gaan, mits er een vacature openstaat natuurlijk.

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

O ja, spannend! Hou ons op de hoogte.

Pagina 1 van de 20 12311 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. gestopt met studie, wat nu?
    Door Muisiej in forum Carrière & studie
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 03-03-11, 11:36
  2. De studie SPH
    Door Renssie in forum Carrière & studie
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 02-09-09, 15:19
  3. Bezig met auto's?