VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 25

Onderwerp: morgen ga ik Daan wegen

1.    #1
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard morgen ga ik Daan wegen

Waar slaat dit onderwerp op Nou op Daan dus. Mijn o zo ...."grote" vent vond het de een na laatste keer dat we op het cb waren niet meer nodig om te groeien. Hij was afgevallen. Dus ben hem nou vol aan het stoppen, vorige week heb ik hem ook gewogen en toen was hij gegroeid en morgen ga ik dus weer, ben errug benieuwd.

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: morgen ga ik Daan wegen

En wij ook!

3.    #3
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

oke dan, laat het uiteraard weten.

4.    #4
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hoi hoi
    Ben nog niet wezen wegen maar ik heb net boven een hoektand ontdekt. Is geen drama natuurlijk maar wilde gewoon even laten weten dat ik een vampiertje in spe heb.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Gefeliciteerd! Misschien gaat hij ook wel op Tom Cruise lijken! ?

Berend heeft nog steeds geen hoektandjes. Twee ondertandjes en een boventandje...

6.    #6
    . Anne29's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hoi Wielaa,

ben benieuwd naar de uitslag van het wegen. Hoe oud is Daan eigenlijk?

Mijn Daan was op een gegeven moment ook twee maanden niet gegroeid, toen hij rond de 8 maanden was geloof ik. Hij hield het vooral op bv en die vaste hap smaakte hem op dat moment niet, maar hij was ook een beetje aan de diarree enzo, gewoon effe niet zo lekker in zijn vel. En dat is gewoon weer goed gekomen want een maand later was hij wel weer aangekomen. Ik vind dat er op het cb meteen erg veel paniek ontstaat, terwijl er bij Daan iig gelukkig een duidelijke reden aan te duiden was (na afloop dan, toen hij opeens weer veeeeeeel vrolijker was).
    En ze houden er ook niet altijd rekening mee dat bv-kindjes bijv. bij een maand of 4 een dip in de groei vertonen (omdat ze de eerste maanden zo explosief groeien). Voor BV-kindjes is er zelfs een aparte groeicurve, maar die hebben ze weer niet op het cb.

Ik hoop voor je dat hij weer wat aangekomen is... Ik weet nog dat ik die dag hoopte dat hij nog maar niet ging poepen voor het wegen, want dat zou weer schelen .....

Daan heeft ondertussen al vier tanden onder en vier boven en al vier kiezen... hopelijk wachten die hoektanden nog even, want dan gaat hij weer bijten aan de borst
    Mama van Daan (1 juli 2003) en Hidde en Pepijn (1 maart 2005)

7.    #7
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

wilde ik vanmiddag heen om Daan te wegen eerst nog even gebeld of het niet belachelijk druk was, NEE mevrouw het c.bureau is alleen maar 's morgens .
    Dus niet gewogen vandaag.
    Heb wel het idee dat hij weer wat gegroeid is, volgende week kan ik wel komen bij het cb maar dan zijn we naar het ziekenhuis met hem.

Daan is nu een half jaar en vorige week woog hij 5440 gram en da's alles behalve veel. Twee week geleden 5220 gram en was hij 62 cm. dus vorige week was hij wel lekker gegroeid, wil ook weten of hij nu ook weer lekker is gegroeid.

De eerste maanden groeide hij ook al niet al teveel ong. 300 gram per 4 week en de laatste keer off. cb was hij 110gram afgevallen. Maak me niet errug veel zorgen, hij ontwikkeld zich goed hoor .'t is alleen wel prettig als ze een beetje spek hebben, als ze ziek worden is dat niet verkeerd. Vandaar dus dat hij moet groeien. Prop hem gewoon verder vol.

Manon: twee tandjes boven en twee onder lijkt toch wel veel schattiger vind ik hoor. Ik had ooit es een vriendin en haar dochter had ook die hoektanden, toen ik zei dat ze wel een beetje op een vampiertje leek nou...als blikken konden doden. Doet er eigenlijk ook niet toe.
    Tom Cruise is in de film best wel lekker, nu heb ik natuurlijk ook een mooie zoon.

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hoi Wielaa,

Krijgt Daan al hoektandjes? Bij Ruud ziet het er ook al zo raar uit. Twee ondertanden en boven twee snijtanden, alsof hi erg vroeg aan het wisselen zijn. Ik vermoed dat er nog ergens tanden aan het doorkomen zijn, maar ik kan niet ontdekken waar. Zijn onderkaak kan ik goed bekijken en daar zit niets, maar boven laat hij niet goed zien. Het kan zijn het zijn voortanden zijn, maar het kunnen net zo goed zijn hoektanden zijn.

Succes met wegen komende week, hopelijk is hij weer aangekomen.

Groeten Bertje

9.    #9
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hoi hoi
    Even verder met de tanden, heb vanmorgen alweer een ontdekt, gaat nu echt wel snel. Deze zit onder.

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

bij ons komen de middelste boventanden nu door. Ze zijn er bijna.

Wielaa, wanneer ga je deze week wegen?

11.    #11
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Donderdag ga ik Daan wegen, we moeten dan met hem naar het ziekenhuis. Is dan wel een andere weegschaal maar dat is niet anders. 't zal nooit veel schelen met de weegschaal op het cb.
    Hier zijn nu alweer vijf tanden.

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Zo vijf tanden al, dat gaat snel bij Daan. Heeft hij er veel last van?

Ruud is helemaal van slag af op het moment. Normaal slaapt hij altijd door, we horen hem 's nachts nooit huilen en hoeven er dus ook nooit naar toe. Maar vanacht was het raak, iedere keer huilen. Als hij dan huilt weten we ook dat er echt iets aan de hand is. Ik vermoed dat het zijn tanden zijn, maar het kan ook zijn dat hij aan het dromen is? Of toch iets anders?

We zijn vanmorgen maar niet gaan zwemmen en ook nu ligt hij weer te huilen in zijn bed. Hij wil niet slapen, ik probeer het nog even en dan haal ik hem er maar weer uit.

Groeten Bertje

13.    #13
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hoi hoi
    Wat lastig he als ze niet meer doorslapen, Daan heeft dat ook gedaan en nog wel hoor. Volgens mij komt het ook wel door de tanden. Laatst wilde hij overdag ook niet slapen, dan maar niet hoor, beetje meer knuffelen deed bij hem wonderen.

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Vandaag was ook een vermoeiende dag, veel huilen, niet willen slapen.

Ik hoop dat het alleen de tanden zijn, hij grijpt ook af en toe naar zijn oortje. Het kan dan een beetje oorpijn zijn of zijn haren die daarin kriebelen. Gelukkig is Ruud niet ziek verder, hij heeft geen koorts.

Ik ben benieuwd wat de komende nacht gaat brengen. Eigenlijk heb ik wat dat betreft helemaal niet te klagen, een baby die met twee maanden al doorslaapt is heel prettig. Je hoort wel eens andere verhalen. Het is alleen vervelend als je weinig geslapen hebt en je moet de volgende dag werken.

15.    #15
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hoi hoi
    Hoe is het afgelopen nacht gegaan met Ruud
    Daan heeft weer de hele nacht doorgslapen, heerlijk. Wat vooral vervelend is is dat je weet dat ze door kunnen slapen en dat het niet gebeurd. Mijn nicht haar zoontje (8 maanden) slaapt nooit door, zei is eraan gewend zegt ze. Dat denk ik dus ook, dat je aan een bepaald ritme went.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Daan Schuurmans is creatiever dan ooit
    Door postbot in forum Celebrities
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 19-05-12, 10:40
  2. [IDEE] Kado voor Daan....
    Door Tamara  in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 172
    Laatste Bericht: 08-06-10, 19:13
  3. Wie wil er stemmen voor Daan ?
    Door merelmeisje in forum Oproepjes / contact gezocht