VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 37

Onderwerp: Vliegangst

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Vliegangst

Binnenkort is het zover.... 17 december ga ik vliegen en de 19de kom ik thuis. Maar ik hou helemaal niet van vliegen!!! Ik vind het doodeng, want ik zit in de lucht en ben altijd bang dat er iets gebeurt. Maar ok? ik wilde pers? en de trein was geen optie gezien de korte tijd die ik er ben. En nu moet ik ook nog eens alleen. Is mijn eigen schuld, want dat leek me voor mezelf wel een uitdaging. Ja, als je spreekt over een mens met tegenstrijdigheden, That's Me :blushsmiley:!
    Wie heeft tips, of heeft het ook en weet zich rustig te houden? Vertel me hoe het moet, want dat wil ik wel graag weten!!!
    Alvast bedankt

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Vliegangst

Allereerst, als je aangeeft bij het inchecken dat je angst hebt, heb je kans dat ze je eerder laten inchecken dan de rest. Dat doen wij ook altijd, omdat mijn man dus gaat hyperventileren als hij in die rij staat. Als hij eenmaal zit, dan gaat het wel.
    Evt kan je iets homeopatisch slikken of anders even naar de dokter gaan voor iets rustgevends. Ook dat heeft mijn man geprobeerd, maar hij moest er eigenlijk 2 dagen van tevoren mee beginnen en dat heeft hij niet gedaan, dus dat hielp niet echt.
    Succes!

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

ThanX Heaven, maar mijn huisarts sla ik even over . Welke homeopatische middelen had hij. Ik ben nog zat op tijd om ze te halen en kan op tijd beginnen.

4.    #4
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Valeriaan misschien??
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

5.    #5
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Yep, zoiets was het. Je moet het gewoon even bij de drogist vragen dan.. of de apotheek, er is vast wel iets zonder recept verkrijgbaar!
    Het is alweer even geleden, dus ik weet het niet precies meer. Daarom ga ik meestal alleen naar Engeland, manlief gaat liever met de auto.

6.    #6
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik probeer me altijd voor te stellen dat ik in de bus zit. :blushsmiley: Het gevoel is hetzelfde als je eenmaal in de lucht zit!

7.    #7
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Misschien Valdispert? Wordt veel gebruikt tegen zenuwen bij examens.Succes in ieder geval!!
    !

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

neurastron druppeltjes doen t ook goed.
    Mijn beste vriendin vindt vliegen ook gruwelijk. Het opsteigen en landen nog niet eens t aller ergste (vindt ze ook niet fijn, maar dat gaat nog), bij haar slaat de angst toe als ze op 10 km hoogte is. Zij neemt altijd haar discman mee, met favo muziek en probeert daarmee te ontspannen.
    Ik heb vorig jaar ook 2 x alleen gevlogen en heb toen ook als afleiding mijn discman mee genomen en een fluttijdschriftje... beviel mij goed. Sterkte alvast!
    Sla niet, Prei wel<br /><br />[img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/3;49;69;1;1/c/86.7/t/69/s/89.5/k/5480/weight.png[/img]

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Dankjewel voor alle tips. Zodra we in de lucht zijn gaat het bij mij wel, maar juist het opstijgen en dalen. Ik neem ook altijd snoepjes mee, ivm mijn oren, maar daar heb ik altijd last van! Ik ga morgenvroeg naar de apotheek eens kijken.

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

Hoi Rowan,

Ik heb ook vliegangst. Het is echt vreselijk! Maar ik vlieg wel altijd! Kost wel heel veel energie, maar ik kom wel waar ik zijn wil! Ik gebruik nu als ik vlieg oxazepam! Dit is echt een heel fijn middel. Wat je ook kunt vragen bij het inchecken of je helemaal voorin mag zitten in het vliegtuig. Doe ik ook altijd. Als je dan voorin zit kun je je op het wandje voor je concentreren en heb je niet echt het idee dat je vliegt! Veel suc6!!!

Groetjes Britt

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Post waarderingen

vliegen is ook niet mijn ding
    eenmaal in de lucht gaat t wel, maar dan moet ik geen turbulentie krijgen
    1 keer naar italie gevlogen en we vlogen boven de alpen
    en het toestel begon me toch te shaken
    brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr doodeng

het opstijgen en dalen vind ik nog t ergst
    als we landen heb ik steevast 2 dagen last van mijn oren
    daar helpt geen middel tegen ( kauwgom, zuurtje oid)

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Daar heb je volgensmij neusspray of iets dergelijksy voor PS. Mijn broer kreeg iets van de dokter omdat hij altijd vreselijk oorpijn krijgt in het vliegtuig. En volgensmij helpen oordopjes ookwel.
    [url=http://lilypie.com][img]http://b4.lilypie.com/jfwEp2/.png[/img][/url]<br /><br />[url=http://www.TickerFactory.com/]<br />[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10750;443/st/20080701/e/een+nieuw+begin%21/k/2c2d/event.png[/img]<br />[/url]

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Post waarderingen

ik heb nu in totaal 6 x gevlogen hunny en denk iedere keer als we terug komen
    volgende keer ga ik eerst ff bij de ha langs, om er wat voor te halen

neusspray? gewoon bij de drogist?

14.    #14
    . Lilian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Post waarderingen

Ik was vorige week voor het eerst bang in het vliegtuig, maar waardat nou vandaan kwam? Het was een vlucht van maar 3 kwartier vanuit Londen en helemaal niks raars aan de hand, maar ik was opeens doodsbang om neer te storten (terwijl ik daar normaal nooit last van heb) Misschien doordat ik doodmoe was of zo, hopelijk heb ik er de volgende keer geen last meer van.

Wel ben ik altijd kostmisselijk als we gaan landen, is daar ook een middeltje tegen?

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

De eerste keer dat ik bang was om te crashen (niet doodsbang, maar voelde me ongelukkiger dan gewoonlijk, ben gek op vliegen nl), was toen ik zwanger was. Ik was me ineens heel bewust van het feit dat ik niet alleen was...

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Travis Barker wil van vliegangst af
    Door postbot in forum Celebrities
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 11-07-12, 22:20
  2. cursus tegen vliegangst
    Door mops in forum Reizen & vakantie
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 14-05-07, 10:30
  3. vliegangst
    Door mops in forum Reizen & vakantie