VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 18

Onderwerp: Ik zo'n buikpijn!!!

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Ik zo'n buikpijn!!!

Even klagen hoor, want ik heb zo'n last van mijn buik! Afegelopen zaterdagnacht werd ik wakker en had vreselijk veel last. Zo veel dat huilen de enige oplossing leek en al je bewegingen door je hele lichaam trekken. Mijn man werd wakker en maakte ook de vrienden wakker waar we logeerden. Mijn man belde de dokterswacht en die zeiden dat het waarschijnlijk een beginnende (buik)griep zou zijn. Een warm iets drinken, kruik tegen mijn buik en 2 paracetamols tegelijk innemen om de pijn eerst weg te werken. Dat hielp best wel en ik kon weer slapen. Maar de volgende morgen had ik weer de pijn in mijn buik. Echt zo erg dat ik nergens geen zin in heb qua eten en ik alleen maar kon denken aan liggen. Dus maar weer 2 paracetamols, want dat hielp wel! Maar zodra die zijn uiitgewerkt is de pijn in alle hevigheid weer terug? . Dus ik ben vanochtned naar de huisarts gegaan (telefonisch was er geen doorkomen aan, en om 9:05 kreeg ik gehoor, zegt die doos doodleuk dat ik tussen 8 en 9 voor een afspraak kan bellen, nee ze deed het niet!!!). Dus ik een afspraak maken, ik kan pas woensdag terecht, en ik heb zo'n last!!! Natuurlijk heb ik haar uitgelegd wat er was en dat ik het best uithoudt op paracemols, maar dat kan toch niet goed zijn?? Ja, ik ben naar mijn werk. Heb ik wat afleiding en hier zoek ik nu ook meer even de leuke dingen op. Maar ik wilde even mijn ei kwijt. Want eigenlijk ben ik wel een beetje bang. Ik bedoel ik ben een vrouw en heb nog geen kinderen...snap je? Misschien vanavond maar wel de doktersdienst bellen??Trouwens qua onder of bovenkant is er niets uitgekomen, dus zelf heb ik niet het idee dat het een buikgriep is. ?

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Ik zo'n buikpijn!!!

Wat vervelend voor je
    En wat naar dat ze je niet even een plekje tussendoor geven
    Persoonlijk zou ik dan inderdaad de avonddienst bellen...niet alleen de pijn is vervelend maar je wilt ook
    gerustgesteld worden...
    Sterkte meid...ik hoop dat het zich snel oplost
    [img]http://www.clubs.nl/ClubsData/156046/incoming/ytje2.gif[/img]<br /><br />Wees jezelf...er zijn al anderen zat!

3.    #3
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Als je buikpijn echt zo aanhoudt, dan zou ik toch de doktersdienst bellen vanavond, want daar kan je meestal wel gelijk terecht. Je kan toch zeggen dat je wel een afspraak hebt woensdag, maar dat je het niet uithoudt van de pijn? Ik zou gewoon even op mijn strepen gaan staan. Echt belachelijk dat je niet eerder geholpen kan worden, als je aangeeft dat je echt veel pijn hebt!
    En ik kan me voorstellen dat je bang bent, maar ga jezelf nou niet gek maken met rampscenario's! Gewoon even de eerste hulp of de dokterspost op stelten zetten! Hou je taai! ?

4.    #4
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wat vervelend voor je Rowan ?
    Er heerst momenteel wel buikgriep maar als je het niet vertrouwd kun je toch beter vanavond de doktersdiens bellen.Veel sterkte met je buikpijn en hopelijk is het snel weer beter ?
    !

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Gewoon bellen Rowan!! En buikgriep heerst inderdaad erg in het hele land
    Ik ben ook iemand die het snel aan de buik heeft,dat ik gewoon over de vloer kroop van de pijn en dat me vriend gewoon een deken moest pakken om mij te vervoeren.. is geen pretjebuikpijn!!

Veel succes en stekte Rowan!!
    I used to be perfect,now i am even better.

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Dankjewel voor jullie lieve reacties. Doet me wel goed, maar nu jank ik weer. Maar dat heb ik meestal als ik ziekig ben. Vanavond ga ik idd bellen en zoals Heaven zei, dan zeg ik dat ik woensdag een afspraak heb. Vanavond heeft mijn man ook nog iets van zijn werk en zal pas tegen 9 uur thuis zijn... Ik heb hem net gebeld en hij zei dat ik gewoon weer naar de huisarts moest bellen en vragen wat ik kan doen, omdat ik leef op paracetamol en er toch ook iets anders voor kan zijn? Maar ik voel me zo verloren na vanmorgen, dus dat wil ik niet weer.

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Rowan, wat vervelend die erge buikpijn. Als het echt zo erg is, zou ik je eigen huisarts nog eens bellen, voor een spoedgeval heeft hij/zij toch wel een plekje. Gewoon voor jezelf opkomen, dat je woensdag pas kan komen is te gek voor woorden.

Sterkte ermee.

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

sterkte meid.. en diemeiden hebben gelijk hoor! ze laten je meestal meteen komen want ze kennen je niet!!
    zo doen wij dat ook weleens op mijn werk!!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

9.    #9
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ik heb dezelfde klachten Rowan. Het voelt als een buikgriep maar er komt niets uit. Alleen maar buikkrampen. En verder voel ik mij ook ziek. Ik slik geen aspirines omdat ik zwanger ben. Heb een halfje genomen toen ik gek werd van de pijn in mijn lichaam en het misselijk zijn. Weet natuurlijk niet of het hetzelfde is, maar zoals iedereen hier zegt, het heerst nogal. Als je het niet vertrouwt, inderdaad doordrammen hoor Sterkte meid.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

ik zit nu ook met buikpijn, heel mn buik doet zeer vanaf mn maag tot bij mn lies etc.
    Echt verschrikkelijk. Ik heb gelukig niet gespuugd ofzo maar voel me niet al te fit..
    Ik heb nu een drankje gehad voor tegen mn maagpijn maarja..ik zie wel of het overgaat. het is gewoon erg vervelend..Dus..sterkte meid.
    ]

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Jij ook beterschap en sterkte meid
    [img]http://www.clubs.nl/ClubsData/156046/incoming/ytje2.gif[/img]<br /><br />Wees jezelf...er zijn al anderen zat!

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Jij ook beterschap Charmed. Gisteravond dus de dokterswacht proberen te bellen, maar ook daar kreeg ik alleen maar ingesprek. Van ellende ben ik maar op bed gekropen. Ik moet eerlijk zeggen dat het nu gaat, maar de pijn is er nog steeds. Zoals een collega zei: dat went. En idd, dat denk ik ook. Morgen ga ik gewoon naar mijn huisarts. Ik weet nog hoe ik me gisteren afgescheept voelde en ik zal dat zeker even melden. Als ik een dag chagerijnig ben reageer ik dat niet op collega's af en zeker niet op bewoners. Dus dsat had hij bij mij ook niet hoeven doen!!!

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Heb ook buikgriep gehad, maar niet zo'n pijn. Heb je pijn boven of onderin? Want meestal kun je wel een beetje voelen waar het zit, en of het dus griep is of iets anders. Veel beterschap!

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Mijn pijn zit onderin, zo'n beetje boven de heupen. Volgens mij is dat te laag voorde darmen, en dat maakt mij ongerust. Maar oke, morgen ga ik na de huisarts. Nu heb ik last van een spastische darm, maar het lijkt er nu niet eens op. Koorts heb ik gelukkig niet, maar wel een beetje verhoging.

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

sterkte meiden....
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Buikpijn
    Door Judith77 in forum Ziek zijn
    Reacties: 77
    Laatste Bericht: 25-08-14, 22:14
  2. Buikpijn na orgasme
    Door Daantje1981 in forum Ziek zijn
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 22-05-09, 15:20
  3. Buikpijn na orgasme--> pil?
    Door Pepper in forum Overige gezondheid