VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Help hier elkaar aan stklaasgedichten ideetjes of aan supersurprise ideeen!....

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Help hier elkaar aan stklaasgedichten ideetjes of aan supersurprise ideeen!....

Ik ben niet zo creatief en krijg altijd wat hulp van vrienden voor het dichten. Soms kan ik voor iemand anders zo een gedicht in elkaar zetten.
    Wellicht leuk om nu we dichter naar sinterklaas toe gaan, evt in dit topic gedichtideeen of ideeen voor suprises uit te wisselen? 2 of meer weten meer dan 1?

Ik ben zelf ook nog druk aan het bedenken wat ik ga maken....
    Ik heb mijn oom met loodjes getrokken, en goh... vraag me ineens af waar zijn lijstje is.... die heb ik van mijn moeder gekregen op mijn verjaardag... ik ga maar eens even zoeken.... tot later wellicht in dit topic!

doen jullie aan suprises?
    suc6! allemaal!
    Sla niet, Prei wel<br /><br />[img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/3;49;69;1;1/c/86.7/t/69/s/89.5/k/5480/weight.png[/img]

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Help hier elkaar aan stklaasgedichten ideetjes of aan supersurprise ideeen!....

Misschien sla ik met dit topic, en alle jonge kinderen wel volkomen de plank mis?

wij doen aan surprises en gedicht en kado voor 20 euro voor de volwassenen, en voor mijn tante, die 3 boys heeft van 6-3-1 zijn er kadot'jes....

Daarnaast vier ik met vrienden/familie ook nog stklaas, we doen voor 10 euro kado en surprise en gedicht.....

Hoe vullen jullie je 5 dec. in?
    Sla niet, Prei wel<br /><br />[img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/3;49;69;1;1/c/86.7/t/69/s/89.5/k/5480/weight.png[/img]

3.    #3
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Standaard Re: Help hier elkaar aan stklaasgedichten ideetjes of aan supersurprise ideeen!....

Wij vieren met de schoonfamilie st klaas op 5 december, compleet met gedicht en surprise. Sommigen willen niet meer, maar de meesten vinden het nog altijd leuk en de meeste stemmen gelden...
    Ik heb dit jaar zwager E, ik geloof dat ik al 4 keer een surprise voor hem gemaakt heb. Maar maakt niet uit, hij gaat volgend jaar samenwonen in een nieuw te bouwen appartement en vanochtend in de trein heb ik besloten dat ik een badkamer ga maken voor hem. We zijn op dit moment aan het tegelen in de badkamer dus met de restjes kan ik wel een soort kijkdoos maken. En m'n vent vond het haalbaar, da's fijn want dan helpt ie ook nog wel een beetje.

Ook doen we altijd het st klaas spel met dobbelsteen en goedkope kadootjes. Ook altijd erg leuk.

Ook met m'n collega's vieren we st klaas, tenminste met degene die het leuk vinden. Voor m'n collega M, die dol is op reizen en toevallig verklapt heeft waarheen ze volgend jaar wil, ga ik een Lonely Planet gids over Cambodja maken.

Tja en die gedichten, via de sinterklaas.pagina.nl kom je op wat gedichtengenerators, voor inspiratie...
    VP-lid sinds 23 september 2004

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Wij deden vorig jaar in de familie alleen met gedichten en dit jaar weer met gedicht en surprise.

Voor mijn oom maak ik dit jaar iets met purschuim, en daarin stop ik een badkamerradio (goede isolatie is noodzakelijk denkt de sint voor zo'n geval in een natte ruimte ).

Maar de 12e vier ik t ook nog met vrienden en familie daarvan en dan heb ik mijn beste vriendin.... heb nb nog wat moeite gedaan om iemand zover te krijgen dat ie met me wilde ruilen, maar nu weet ik ineens geen surprise meer.
    Wellicht schiet jullie een leuk idee te binnen als je dit leest, wat ook nog voor een onhandigerd als ik ben uitvoerbaar is?
    In het leven van mijn beste vriendin (29) is dit jaar veel gebeurt, huisje gekocht in andere stad, een vriendin gekregen/gevonden (1e), nieuwe baan, hond gekocht samen met vriendin....
    borrelt er al bij iemand een ideetje?

lieve groet

bio

5.    #5
    . laura's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    29

Hmmmm had leuk geweest om voor sint 2006 te lezen....
    nou ja volgend jaar maar weer?

6.    #6
    . beppos's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard Re: Help hier elkaar aan stklaasgedichten ideetjes of aan supersurprise ideeen!.

Biologica, Je beste vriendin is dus voor huisje-boompje-beestje gegaan dit jaar. Het huis en het beest heeft ze al, maak een mooie boom.
    Moeilijk hoor, ik denk wel dat als je het jaar voor haar beschrijft je een heel mooi gedicht kan maken.
    Tijdens elke minuut die jij met ergenis doorbrengt, verzuim je zestig gelukkig seconden van je leven

7.    #7
    . beppos's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard Re: Help hier elkaar aan stklaasgedichten ideetjes of aan supersurprise ideeen!.

Oh dit ging over 2004 lees ik nu net.
    Dan heb je er niets meer aan.
    Tijdens elke minuut die jij met ergenis doorbrengt, verzuim je zestig gelukkig seconden van je leven

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Post waarderingen

heeeii kunnen jullie mij plieesss helpen??
    ik doe dit jaar voor het eerst met een vriendin van me mee met haar buren en haar familie met surprises maken maar nou heb ik dus de nieuwe vriend van haar zus getrokken maar hy wil een basketbal als cado dus die ga ik kopen maar wat moet ik dan als surprise maken want een basketbal past byna nergens in
    hij houdt van gitaar spelen en is dj dus weten jullie iets?? plieeeeess help me

thnx alvast voor de ideeen als die komen

9.    #9
    . ikookvanjou's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Post waarderingen

mischien kun je iets me papiermachee maken ?
    [IMG]http://i33.tinypic.com/33m8zn5.jpg[/img]

10.    #10
    . Stuiterbolletje's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Post waarderingen

Je maakt een vierkante doos om de basketbal heen en op de bovenkant maak je een groter stuk karton en daar maak je met gekleurd papier een draaitafel van. Zwarte cirkel voor de pickup, een metalen staafje voor de afspeelarm en knopen voor de knopjes van volume en dergelijke.
    Een gedicht waarin je verwijst naar werk (dj zijn) en ontspanning (basketballen) en klaar.
    Het stevige karton om de doos en de draaitafel van te maken kun je het beste bij de supermarkt ophalen (regelmatig even bij de voorraad lege dozen kijken)

Succes ermee.
    Geef me de moed te veranderen wat ik kan veranderen, het inzicht te accepteren wat ik niet kan veranderen en de wijsheid om het verschil te zien

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Ideetjes voor leuke meisjeskamer
    Door Ziggy in forum Baby's & kinderen
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 11-03-08, 21:33
  2. VrouwePower Factor Ideetjes
    Door TerreurTutjuh in forum Hobby & creativiteit
    Reacties: 24
    Laatste Bericht: 24-06-07, 12:09
  3. iemand vakantie-doe-dingen ideetjes?
    Door daniella in forum Reizen & vakantie
    Reacties: 11