VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 26

Onderwerp: andere lingerie tijdens zwangerschap?

1.    #1
    . Anne29's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard andere lingerie tijdens zwangerschap?

Dag allemaal,

Nu ik weer een echte buik begin te krijgen vraag ik me af of ik nu andere slips moet gaan dragen of toch niet. Vorige keer heb ik het niet gedaan, maar nu vraag ik me af of ze niet te strak zitten.

Hoe doen jullie dat? Kopen jullie van die slips die over je hele buik gaan? Ik vraag me nl af of dat wel lekker zit.
    Mama van Daan (1 juli 2003) en Hidde en Pepijn (1 maart 2005)

2.    #2
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Re: andere lingerie tijdens zwangerschap?

Dat vroeg ik mij ook al af. Ik draag nog gewoon mijn onderbroeken maar ze zitten wel steeds strakker. Ik heb weleens van die positieslips gezien die je niet over je buik maar onder je buik draagt. Vind ik er toch ietsje charmanter uitzien dan die grote oma dingen :P En ik vraag mij ook af of die wel lekker zitten
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

3.    #3
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ikheb tijdens mn laatste zwangerschap idd die omaonderbroeken gedragen. maar meiden, wat zat dat heerlijk zeg! nou had ik ook wel een megagrote buik. Maar mn gewone onderbroeken sneden in mn vel en in mn buik, dus die waren snel weg.

4.    #4
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb tijdens mn zwangerschappen ook die grote onderbroeken gedragen.Lekker warm mn buik erin gestopt!Bij mn gewone ondergoed had ik steeds het gevoel of het afgezakt was,zat niet lekker meer.
    !

5.    #5
    . lelie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ook ik heb van die lekkere grote positieonderbroeken en ja, charmant is anders. Maar nu gaat toch echt gemak even ver voor dat alles!! Ik had last van een koude buik en andere slips sneden inderdaad onderin mijn buik of ik kreeg er striemen van. Verder vind ik het niet mooi als je zo'n dubbele buik krijgt, als je begrijpt wat ik bedoel. Die grote slips zijn er trouwens ook in string, voor als je een strakkere positiebroek draagt. Dubbele billen is natuurlijk ook niet zo mooi. Die van Miss Etam zijn erg oma-achtig, maar zitten wel lekker en zijn betaalbaar. Je hebt ze ook van Noppies en die zijn veel mooier, maar ook veel duurder. Verder zag ik ze laatst bij C&A staan, maar ik weet niet hoe die zijn. Als je trouwens je gewone ondergoed blijft dragen, moet je er wel rekening mee houden dat je het aan het eind kunt weggooien, want de kans is groot dat het bezwijkt onder je groter wordende buik.
    [url=http://www.TickerFactory.com/]<br />[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;41;86/st/20081108/n/Lorijn/dt/6/k/7658/age.png[/img]<br />[/url]<br /><br />Trotse moeder van Sylke 14-04-03, Thirza 08-04-05 en Lorijn 08-11-08

6.    #6
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb het vorig jaar prima gered zonder positieonderbroeken. Ik heb er een en die zat wel erg lekker. Maar mijn gewone witte kantoentjes bleven redelijk goed onder mijn buik zitten en knelden niet. Omdat ze heel laag waren hoefde ik ze ook niet weg te gooien.

Ik moest wel al met 6 weken andere beha;s aan. Eerst gewone sportbeha in een maatje groter genomen en daarna meegroei/voedingsbeha's. Oh wat was ik blij toen ik na 10 maanden bv de kleine meid zo ver had dat ze alleen nog s'ochtends en s'avonds dronk en ik mijn gewone en mooie beha's en setjes weer aan kon.

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik heb vanaf een maand of 6/7 zwangerschapsslips gedragen en zwangerschapsstrings, ik geef toe, niet elegant, maar het zit heerlijk! Ik had geen problemen met bh's, pas toen na de bevalling de bv goed op gang kwam, ben ik voedingsbh's gaan dragen. Ik had een aantal simpele en 1 hele mooie witte kanten beugelvoedingsbh, van Anita.

8.    #8
    . Annemarie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb mijn gewone ondergoed gedragen zonder problemen. Het zat niet te strak, maar het zijn dan ook gewone katoentjes van de Hema (de goedkoopste) die normaal ook goed aansluiten maar niet strak zitten.? En ik weet zeker dat die ook deze keer zullen voldoen.

Alleen heb ik een hekel aan blote ruggen en buiken, en al helemaal in de winter, brrrrrr! Ik had geen zin om dure zwangerschapshempjes te kopen (mochten ze al bestaan) dus ik heb bij de Hema 2 heren- (opa-) hemden gekocht in de grootste maat. Niet echt elegant maar daar geef ik niks om, als het maar lekker zit. En dat doet het. Die dingen komen tot halverwege mijn bovenbenen en vanwege de grote maat zal mijn buik er probleemloos in passen. Dus geen blote rug deze winter!

Uiteraard heb ik ook voedingsbeha's, maar die hoef ik waarschijnlijk pas na de bevalling aan. Met mijn gewone beha's heb ik het vorige keer gewoon gered en dat zal nu ook wel weer kunnen.
    Moeder van David (23-8-03), Roos (18-4-05), Anne (20-11-07) en Maarten (7-5-10).

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb positiestrings aan, en vind dat echt het lekkerst zitten! Lekker over je buik, maar verder toch 'net als anders'.
    Die van Noppies zit echt het lekkerst, maar die vind ik te duur om er nog eentje van te kopen. Die andere waren denk ik van de Hema... Of van Hunkemoller misschien... ?

10.    #10
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ik draag tot nu toe nog gewoon mijn eigen ondergoed. Wel moest ik vrij snel een andere beha aanschaffen. Maar dat vind ik helemaaaal niet erg Eindelijk eens echte vrouwenborsten :P Het is een meegroeibeha en ik heb een mooie aangeschaft voor de bruiloft
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Lekker is dat he Hyp? Ik was zo verliefd op mijn eigen borsten, droeg allemaal superlage truitjes ed en zo strak mogelijk, geweldig! En toen ik BV gaf was het helemaal prachtig, woog 62 kilo, bijna slank weer en onwijs mooie borsten.
    Zucht, helaas zijn ze nu weer met de noorderzon vertrokken, Harley heeft ze opgegeten.

12.    #12
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ja, zelfs zo geweldig dat ik nu toch wel twijfel of ik ze zal laten vergroten in de toekomst

13.    #13
    . Anne29's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Gewoon snel weer zwanger worden Hypnosa

Mijn borsten zijn vorige zwangerschap 1 maat groter geworden, van D naar E. Aan het eind van de bv-periode werden ze twee maten kleiner en nu ik dus weer zwanger ben zijn ze weer helemaal terug! En het schijnt dat je borsten zichzelf ook wel weer herstellen na een half jaar ofzo geen bv.

Ik draag trouwens wel meegroeibh's, dat vind ik toch lekkerder zitten dan mijn beugelbh's. Alleen op bepaalde momenten trek ik die nog wel aan... maar ja, manlief is alweer een week in Verweggistan, dus ga ik lekker voor comfort? :P

Ik ga zaterdag ook eens bij de hema kijken naar die grote omaslips...

14.    #14
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

He he he, dan kan ik de rest van mijn vruchtbare periode wel kindjes gaan produceren :P Eerst maar eens kijken hoe 1 kindje bevalt en dan zien we weer verder. Ik hoop niet dat mijn borsten nog kleiner worden na de borstvoeding

15.    #15
    . Anne29's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

volgens mij kunnen ze ook groter blijven...

op het moment dat je bv gaat geven wordt het vet in je borsten vervangen door melkklieren, maar na de bv-periode wordt dat vet weer aangemaakt. Dus in principe krijg je je oude borsten terug! Ookal zie ik bijv bij mijn moeder wel heel andere borsten dan ze vroeger had, dus waar dat nou door komt... ? Nou ja, ik hoop er maar op dat ik over een jaar of wat mijn oude vertrouwde borsten weer terugkrijg!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. een baan zoeken tijdens zwangerschap?!
    Door kah in forum Carrière & studie
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 30-10-07, 23:52
  2. veel zorgen tijdens zwangerschap
    Door kah in forum Zwangerschap & bevalling
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 22-10-07, 13:47
  3. Misselijkheid tijdens de zwangerschap
    Door bertje in forum Zwangerschap & bevalling
    Reacties: 32
    Laatste Bericht: 20-11-06, 12:28
  4. Sporten tijdens je zwangerschap !!!!