VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Het gaat te snel....

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Het gaat te snel....

Ze zit alweer 2 maanden op peuterdansles...
    Ze gaat sinds vorige maand naar school...
    En over 3 weken krijgt ze haar eerste grote bed...

Wat word ze toch snel groot....VEEL TE SNEL!

Toen ik net bevallen was zeiden veel mensen tegen me: Geniet er maar van hoor, want het gaat allemaal zo snel!

En ze hadden allemaal gelijk....ze is volgende maand alweer 2? jaar!

Het lijkt wel gisteren dat ik haar om de 3 uur een flesje gaf....haar luiertje verschoonde.....in bad deed.
    Gekke bekken naar haar trekken en gekke geluidjes maken, in de hoop dat ze het na zou doen...

En nu is het andersom: ZIJ trekt gekke bekken in de hoop dat MAMA het na doet..

Voor je het weet krijgt ze puberneigingen...komt ze thuis met haar eerste vriendje....gaat ze studeren....op zichzelf wonen....pffffff, ik moet er niet aan denken mijn kleine meisje al los te laten!
    Maar daar groei je waarschijnlijk wel naartoe, voorlopig wil ik toch nog wel een aantal jaar van haar genieten als mijn kleine meissie!

Heb jij dat gevoel ook weleens?
    Dat weemoedige gevoel, als je kindje iets doet dat je denkt: Goh, wat slim voor zo'n kleintje zeg!
    En dan denken aan de tijd dat die kleine nog zo'n kwetsbaar, afhankelijk babietje was?

Nou, ik heb dat regelmatig hoor!
    Zo ook nu, en dan schrijf ik het maar even op.... :blushsmiley:

Groetjes,
    Inge
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Het gaat te snel....

Hoi Inge

Ik ken het gevoel, vanmorgen nog... Zat f op de koffie bij mijn schoonmoeder, meneertje zit prins heerlijk op een eigen stoeltje uit een gewone beker limonade te drinken.Ondertussen zit ie heerlijk te snoepen van pepernoten en zingt mee met de sinterklaasliedjes, dan denk ik weer terug aan de dag dat ie werd geboren, alweer 2 jaar geleden.... Wat was hij klein....
    En nu....Sinds 3 weken slaapt hij in een peuterbed.. Wil graag met papa stoeien en ravotten..
    Hij wil niet meer gevoerd worden, slaapt tussen de middag niet altijd meer
    Nog 2 jaar en dan gaan ze al naar de babisschool..

Ja ook mij hebben ze gezegt, geniet ervan want ze zijn zo groot..... Nou dat wil ik eigenlijk niet horen, laat hem nig maar lekker bij me komen om ff heerlijk tegen mij aan te kruipen en te knuffelen

3.    #3
    . mup's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

eh...babisschool?!... mmm...ik werk op een basisschool en als mijn collega's van de kleuterklassen die vergissing horen
    Nou ja, wel grappig...

Maar goed, ik herken jullie verhaal zoooo erg. Mijn dochter is net 1 geworden en de wijsneus snapt zooooveel meer dan we zelf soms door hebben.Het zijn te veel momenten om te beschrijven maar inderdaad: het gata zo hard.
    Vanmorgen bij een opruimactie vond ik het papiertje in mijn nachtkastje waarop ik de tijden van de weeen had geschreven om zo de tussenliggende tijd na te trekken...
    Pffff, ik kan me nog zo herinneren hoe dat ging. En ondertussen dartelt ze vrolijk rond en trekt datzelfde papiertje uit mijn handen omdat ze alles wat mama heeft ook altijd wil hebben.....
    Ze wordt steeds een stukje minder afhankelijk van papa en mama...daar krijg ik wel eens van die melancholieke momenten van...

mups

4.    #4
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Heel herkenbaar Mup!

5.    #5
    . Kady's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Zo herkenbaar dit onderwerp, mijn meisje is nu alweer bijna 16 maanden pff wat gaat dat hard. Ik hou tegen veel mensen nog steeds vol dat ze een jaar is, maar die paar maanden extra doen er echt wel toe op deze leeftijd.
    Iedere dag kijk ik naar haar en denk, god kind wat word je groot en wat knap dat je dit allemaal al kan. Soms zou ik haar bij me op schoot willen nemen, haar stevig knuffelen en dan de tijd laten stilstaan maar helaas deze tijd gaat ook weer snel voorbij.
    Het is een waar woord wat mensen zeggen als je net bevallen bent: geniet ervan voor het voorbij is en dat is echt zo.......
    [url=http://lilypie.com][img]http://lbyf.lilypie.com/1xKwp2.png[/img][/url] <br />[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/WIm8p2.png[/img][/url]

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

Ojee.. ik vind dat nu al haha en hy moet morgen 3 weken worden
    ik vind em al zoveel veranderd in die 3 weken.. gaat idd snel!
    maar geniet er volop van
    IK HEB EEN KERSTKINDJE!!<br />25-12-2004<br />13:12 UUR<br /><br />[font=Verdana][color=Black][size=1]DESMAN[/size][/color][/font][br][url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/baby1/051225/2/9/2/+0/.png[/img][/url]

7.    #7
    . kleinevriend's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

goh inge,

hoe herkenbaar en mijn kleine krummel word eind deze maand pas 9 maandjes
    de dag dat hij geboren werd ligt nog heel vers in mijn geheugen, maar onze kleine man kan zitten, kruipen, staan, stappen rond de tafel, papa zeggen, zijn eigen boterhammetjes eten en nog wat kleine dingetjes.
    maar die kleine dingen lijken nu h??l groot omdat hij het allemaal zelf ontdekt en het voor hem allemaal nieuw is.
    maar o, o wat word hij snel groot, voor je het weet zijn ze het huis uit roepyt mijn man wel eens, maar daar wil ik nog lang niet aan denken

[size=11pt][font=Comic Sans MS][i][/font][/size]

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Het gaat veel te snel, onze zoon wordt volgende week al weer 11 maanden, vandaag is hij voor de tweede keer naar de kapper geweest en ziet er nu echt uit als een stoer kereltje. Er wordt al regelmatig gevraagd of hij een snoepje mag in de winkel, en daar vind ik hem toch nog echt te jong voor, maar hij ziet er wel veel ouder uit als hij voor in het winkelwagentje zit.

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Dat herken ik wel Bertje. Heb ik met Harley ook regelmatig, vorige keer vroeg iemand of hij een lollie mocht. Nou nee dus, hij is net 17 maanden nu. Het is zo'n bink ook en heeft hele verhalen tegen iedereen. En vandaag heeft hij helemaal naar de supermarkt gelopen, is toch bijna 700 meter ongeveer. En dan onderweg is hij van alles aan het vertellen. Waar ik overigens niks van versta, maar ik vind het heerlijk!
    Ik had de driewieler mee (met duwstang), zodat hij op de terugweg kon zitten, maar toen heeft hij ook nog een stukje gelopen.

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Een lollie is idd een beetje veel van het goede, wel knap dat hij zo ver gelopen heeft.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Hoe snel typ jij?
    Door Mommy in forum Computers, Internet, telefoons en gadgets
    Reacties: 35
    Laatste Bericht: 04-10-14, 15:27
  2. Wat groeien ze toch snel
    Door ForumFox in forum Baby's & kinderen
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 14-12-10, 10:54
  3. Hoe snel kan jij typen ?
    Door tallie in forum Carrière & studie
    Reacties: 50