VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 51 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 754

Onderwerp: Blunders, versprekingen ea zaken waar je een kleur van kan krijgen!

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Blunders, versprekingen ea zaken waar je een kleur van kan krijgen!

Heb je dat wel eens dat je af gaat als een gieter Ikke wel Nu lijkt het me wel leuk om onze beste blunders hier eens te bundelen . Ik ga gelijk maar beginnen met 1 van mijn momenten...

Hij is van lang geleden, zo'n jaartje of 16....
    Onze poes was gesterriliseert. Na een week moesten de hechtingen eruit gehaald worden. Dus ik ging weer met haar naar de dierenarts. Ik zat in de wachtkamer, maar was vrij vlot aan de beurt. In de spreekkamer vroeg hij waar ik voor kwam. Ik antwoorde dat de hechtingen verwijderd moesten worden uit mijn poes. Hij keek me eens aan, en ik ontdekte dat ik de poes in haar reiskoffer nog in de wachtkamer had staan.... Tssss.... ik kreeg het echt even warm....

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Blunders, versprekingen ea zaken waar je een kleur van kan krijgen!

Rowan, wat erggggggg!

Ik moet even denken, maar ik heb er zat! Mij gebeuren dat soort dingen nl ook vaak. Kom ik nog op terug

3.    #3
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Re: Blunders, versprekingen ea zaken waar je een kleur van kan krijgen!

Ik heb er ook een van lang geleden Het was nog op de middelbare school. Ik was altijd nogal een dromertje en was weer eens heerlijk aan het dagdromen toen ik opeens dacht mijn naam te horen en ik liep naar voren in de klas en begon te vertellen over het boek dat we hadden moeten lezen (was voor Duits). Iedereen begon keihard te lachen en de leraar keek mij vreemd aan. Bleek ik helemaal niet een beurt te hebben Ik kon wel door de grond zakken
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

4.    #4
    . Remma's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hahahaaaaaaaaaaa Rowan ik kom niet meer bij van het lachen......

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hahaha, kan me voorstellen dat je je even doodschaamde!
    Laatst had ik wel een grappige verspreking. Als reactie gaf ik: 'Nou, dat is ook iemand doodmaken met een blije mus!' Ipv blij maken met een dooie mus.... Mijn gesprekspartner schoot keihard in de lach en ik wist ook even niet zo goed hoe ik moest kijken....

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hahahaaaa

Laat ik mn mond maar houden, ik maak aan de lopende band blunders

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Here goes nothing...

Laatst stond ik bij de Albert Heijn en ik ben nogal gestressed al ik boodschappen moet doen. Dus ik let niet op dat m'n muntenvakje van m'n portomonee open staat en ik hou em scheef en alles valt er uit. Nu was er een onwijs leuke jongen achter me, die zo lief was om het op te rapen en aan te geven, en omdat ik em aan stond te staren keek ik weer niet en liet het net opgeraapte geld voor de tweede maal op grond vallen. Terwijl hij zo charming was om het voor de tweede keer op te rapen (hij keek me al een beetje raar aan...) nam ik m'n wisselgeld aan, hij stond op, stootte tegen m'n hand met wisselgeld, wat natuurlijk over de vloer vloog en ik had het niet meer! Terwijl ik iets van 'oh, het is toch maar kleingeld!' riep ben ik heel hard de winkel uit gerend... :P

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Erg leuk om te lezen allemaal..als ik een beetje tijd heb,zal ik eens mijn blunders erop zetten ik herken wel veel van Jools met haar muntjes in de AH..
    I used to be perfect,now i am even better.

10.    #10
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

We kregen een geboortekaartje van een kennis en er zat een foto bij, van de moeder, het zoontje en een baby. Ik nam aan dat dat het nieuwe wereldburgertje was. Wel gek, moeder en zoon zijn blond, het babietje had hartstikke zwarte haren.
    Toen m'n schoonzusje en schoonmama langs kwamen van de week, liet ik ze de foto zien. Kijk, dit is Lobke! (ja, idd een leuke naam). Hee zei schoonzus, ze hebben een beetje dezelfde inrichting als bij jullie! En dezelfde houtkachel!

Oeps!

Het bleek een foto te zijn van MIJN dochter, van ruim een jaar geleden.

Wat een blunder dat ik haar niet eens herkende...
    VP-lid sinds 23 september 2004

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angie75
    Het bleek een foto te zijn van MIJN dochter, van ruim een jaar geleden.

Wat een blunder dat ik haar niet eens herkende...
    Oei ... das zeker een blunder

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowan
    Heb je dat wel eens dat je af gaat als een gieter Ikke wel? Nu lijkt het me wel leuk om onze beste blunders hier eens te bundelen? . Ik ga gelijk maar beginnen met 1 van mijn momenten...

Hij is van lang geleden, zo'n jaartje of 16....
    Onze poes was gesterriliseert. Na een week moesten de hechtingen eruit gehaald worden. Dus ik ging weer met haar naar de dierenarts. Ik zat in de wachtkamer, maar was vrij vlot aan de beurt. In de spreekkamer vroeg hij waar ik voor kwam. Ik antwoorde dat de hechtingen verwijderd moesten worden uit mijn poes. Hij keek me eens aan, en ik ontdekte dat ik de poes in haar reiskoffer nog in de wachtkamer had staan.... Tssss.... ik kreeg het echt even warm....
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

oooooooooooh angie, hahahaha!! je eigen meissie niet herkennen!! was ook niet logisch toch met jullie dochter op hun foto...!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik was bij de suikertante van mijn vriend aan het poetsen (dat doe ik 1keer in de week) .
    Ik was klaar met dweilen zeg ik tegen haar: Pas op dat u niet uitglijdt want het is spek glad!
    En wat denk je wat er gebeurde??
    Ik ging wel plat!!! Zij in een deuk..zat ik daar met me natte bil op de grond..
    I used to be perfect,now i am even better.

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Pagina 1 van de 51 12311 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. You had one job....hilarische blunders
    Door felice in forum De humor-hoek
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 20-08-14, 21:08
  2. bh-blunders??
    Door felice in forum Mode & trends
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 29-09-13, 15:38
  3. Welke kleur auto vindje mooi en welke kleur niet
    Door Cooperbaasje in forum Auto's, motoren etc.
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 09-03-08, 22:10
  4. Labels voor ritssluitingen met naam, waar te krijgen?
    Door *Marit* in forum Baby's & kinderen
    Reacties: 40
    Laatste Bericht: 03-04-07, 15:15

Bladwijzers

Forum Rechten