VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Ik ben zo verdrietig...

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Ik ben zo verdrietig...

Hoi lieve mensen,
    Ik voel me de laatste dagen erg down Wat is er aan de hand?....
    Mijn vriend en ik zijn al bijna een jaar bij elkaar. Tijdens de hele relatie hebben we met "hindernissen" van buitenaf te maken gehad. Jammer, maar tot nu toe heeft onze liefde voor elkaar het nog overwonnen. Laatst had ik een kleine emotionele instorting en sindsdien kwakkelt het...
    Hij vindt namelijk dat hij me veel verdriet aandoet. (Dat is natuurlijk iets wat je je geliefde niet wil aandoen, begrijpelijk). Om deze reden wil hij onze relatie beeindigen. Ik heb hem nog even extra bedenktijd gegeven: is dit echt wat hij wil?
    Het liefst wil ik hem ervan overtuigen dat we saampjes verder moeten en dat hij niet om 1 kleine instorting van mij meteen het kaarsje uit wil blazen. Ik heb hem wel gezegd dat ik niet ongelukkig ben binnen de relatie.....(maar of dit overtuigend genoeg is?....)
    Wat moet ik doen als hij het echt uit wil maken, omdat hij me geen verdriet wil aandoen? Naar mijn mening heeft hij de situatie een beetje gedramatiseerd en is het niet zo erg als het eruit ziet.
    Ik heb in mijn hoofd al wat mogelijk scenarios's geschets (dingen die hij mogelijk zal zeggen)... Wat moet ik bijvoorbeeld doen als hij gaat zeggen dat hij bang is me nog een keer verdriet te doen? Dat hij me niet kan verzekeren dat het bij 1 keer blijft? (Even voor de duidelijkheid: hij is niet vreemd gegaan ofzo. Dat wat er is gebeurd ligt niet in zijn macht). Wat moet ik hier tegenin brengen? Moet ik hem vertellen dat niets zeker is in het leven en dat ik de sprong wil wagen? Want dat is wel wat ik denk: wat is er zeker in ons leven? We moeten toch een stap durven te zetten en niet terugdeinzen na een tegenslag.
    Hoe kan ik hem ervan overtuigen dat ik zo graag verder met hem wil en dat ik erg geniet van onze tijd samen. Tegenslag hoort er toch bij?? En sommige dingen neem je voor lief, niet?
    Groetjes, Zoya

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

Standaard Re: Ik ben zo verdrietig...

dat is moeilijk zoya, hij wil het uitmaken omdat hij je teveel verdriet doet maar dan krijg je nog meer verdriet, ik weet niet wat beter voor jullie zal zijn....

iig heel veel sterkte en ik hoop dat het goed zal komen......

hoe oud ben je
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hoi Tamara, goedemorgen,
    Ik ben 20 jaar oud.

Vandaag weer een nieuwe dag, het zonnetje schijnt. Dat doet me wel goed. Mijn humeur gaat maar op en neer. Nu zit ik even in de lift omhoog, maar dat kan straks net zo snel weer omlaag gaan. Zucht.

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

de zon doet altijd goed!! woon je ook al samen of dat niet
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Goh meis wat een vervelende situatie!. ik zou hem in ieder geval laten weten dat je veel van hem houd, en dat je hem absoluut niet kwijt wilt. Ik ben het wel met Tamara eens, als hij het met je uitmaakt dan doet hij jou toch veel meer verdriet??. Ik wens je heel veel sterkte!!.

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ja, gelukkig hebben we het zonnetje nog die er altijd is: of je nu verdrietig bent, of happy
    We wonen niet samen. Het is niet mogelijk elkaar al te vaak te zien, wat erg jammer is. Hoe ervaren jullie het als jullie iemand van wie jullie houden erg missen? Ervaren jullie dat als pijn? Ik heb meestal dan een heel sterk verlangen naar die persoon, maar het breekt mijn hart niet.
    Ik ben zo bang hem kwijt te raken...

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik heb zelf een eind gemaakt aan mijn relatie, volgende maand ( 1de kerstdag) zouden we 6 jaar samen zijn geweest. Soms als ik aan hem denk, of hem mis doet het verschrikkelijk veel pijn, maar het is beter zo!, het mocht helaas niet zo zijn.

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

De feestdagen zijn altijd het moeilijkst, als de relatie net over is. Hou vol, er komt iemand die jou wel waard is!!

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hmmzzz...hij belde me op, omdat hij me wilde horen... Ik snap er echt niet meer zoveel van. Eigenlijk heeft zn telefoontje verwarrend gewerkt. Eerst hoorde ik een tijdje nix van hem. Tijdens die dagen leek het alsof ik langzaam was aan t bijkomen van het hele gedoe (en had ik niet meer steeds de neiging om hem te bellen. Het is overigens nog niet uit tussen ons). Opeens kreeg ik hem weer aan de lijn, net als vanouds. Hij zei niets over of hij er al uit was en ik wilde ook geen druk zetten door het te vragen. Het telefoontje, hoe weinig bijzonders er ook gezegd werd, heeft mn koppie weer ondersteboven gegooid

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Of heeft die gewoon meer tijd nodig om na te denken? Het klinkt misschien erg lullig, maar toen hij niet belde, hoefde ik niet steeds aan hem te denken en voelde ik me beter, maar nu hij heeft gebeld, zijn mijn gedachten weer constant bij hem. Klote.

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Je mag best duidelijkheid van hem eisen hoor, want hij brengt jou in verwarring en volgens mij zou hij dat nou ook niet willen! Er is iets wat ik niet snap: Als jij gekwetst bent door iets wat buiten zijn macht lag, dan is het toch niet zijn schuld? Of ligt het anders?

Success!

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Het heeft wel met hem te maken, maar het is inderdaad niet zijn schuld dat hij in een benarde positie zit. Nu is hij dus aan het twijfelen of het wel verstandig is om met me verder te gaan, omdat hij vindt dat hij me kwetst (doordat hij deze negatieve situatie met zich meedraagt).

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Waar werd jij een beetje verdrietig/down van?
    Door hypnosa in forum Vergaarbak
    Reacties: 1089
    Laatste Bericht: 19-07-15, 18:10
  2. Verdrietig om verloren dierbaren
    Door hypnosa in forum Familie
    Reacties: 260
    Laatste Bericht: 23-05-12, 11:24
  3. Verdrietig
    Door Pokelon in forum Column archief
    Reacties: 24
    Laatste Bericht: 08-02-09, 12:20
  4. Verdrietig