VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 95

Onderwerp: wat vinden jullie van 2 vrouwen of 2 mannen die een kindje willen krijgen?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard wat vinden jullie van 2 vrouwen of 2 mannen die een kindje willen krijgen?

De vraag spreekt wel voor zich maar ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Ik heb zelf een keer dit gesprek gehad met mn vader en mn zus en de meningen zijn erg uiteenlopend.
    ]

2.    #2
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: wat vinden jullie van 2 vrouwen of 2 mannen die een kindje willen krijgen?

Wat mij betreft moet iedereen het zelf weten. Waarom zou een koppel van het zelfde geslacht niet goed voor een kindje kunnen zorgen? Belangrijkste voor een kind zijn een stabiele thuissituatie en veel liefde en structuur en duidelijkheid (en daarnaast natuurlijk veel plezier maken).

Kinderen komen in de maatschappij en familie en eventuele kinderopvang genoeg met andere personen in aanraking om toch een vrouw/man als voorbeeld te krijgen.

3.    #3
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Standaard Re: wat vinden jullie van 2 vrouwen of 2 mannen die een kindje willen krijgen?

Ben ook van mening dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken. Denk ook dat het uitmaakt in welke omgeving je woont. B.v. in Amsterdam wordt er lang niet zo gek tegen aangekeken als ik een klein conservatief dorpje. Kan me voorstellen dat zo'n kind in een klein dorp er nog wel eens op aan wordt gekeken en dat is denk ik ook wel iets waar je toch op voorhand over na moet denken.

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

ik vindt het wel wat hebben!!
    zie paul de leeuw en zijn man, dat zijn 2 hele goeie en leuke papa's!!
    ik denk dat die kindjes het erg goed zullen hebben!!!!

ik denk wel dat bij 2 vrouwen het anders zal zijn, die zijn strenger, maar zullen ook eerder botsen, qua kleding stijl denk ik..... bijvoorbeeld

xx
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

5.    #5
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik denk ook dat een ieder dat voor zich moet weten, zolang het kind maar niks te kort komt. maar dat geldt net zo geod voor de 'normale' man/vrouw situatie toch?

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diedeldie
    Ik denk ook dat een ieder dat voor zich moet weten, zolang het kind maar niks te kort komt. maar dat geldt net zo geod voor de 'normale' man/vrouw situatie toch?
    Goed gezegd, daar ben ik het helemaal mee eens.

Of Paul de Leeuw nou zo'n leuke papa is daar wil ik vanaf zijn, ben niet zo kapot van hem. Bovendien ken ik hem niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen.

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

dat is waar, misschien verkeerd gezegd, het lijkt me een leuke papa!! wat je weleens op plaatjes enz ziet!!!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

8.    #8
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Ik vindt het wel kunnen, alleen lijkt het me wel moeilijk voor de derde ouder (die is er namelijk altijd ), en ik denk dat daar wel problemen kunnen ontstaan.
    Het kind kan bijvoorbeeld zich afvragen wie de echte vader is in geval van twee vrouwen. Ik denk wel eens dat er te weinig aan dat soort dingen gedacht wordt.

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Situatie is ook anders bij 2 moeders dan bij 2 vaders vind ik, de band die een kind met zijn moeder heeft is toch anders dan de band van een vader met zijn kind.

10.    #10
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Dat ben ik wel met je eens WR, maar dat hou je natuurlijk ook met geadopteerde kinderen. Of dat dan van hetero-ouders is of van homo-ouders, dat maakt dan niet zo veel verschil. Weet je in dit geval dan tenminste dat een van de twee je echte moeder is (in jouw voorbeeld dan), of zie ik dat verkeerd?

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Hoe bedoel je dat dan Konijntje? Ik heb een betere band met mijn vader dan met mijn moeder en zo heb ik nog wel een paar vriendinnen. Met mijn moeder is de relatie nogal... ehh.. complex.

12.    #12
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Zal inderdaad niet bij iedereen het geval zijn dat is waar Heaven. Er zijn zeker mensen die een betere band hebben met hun vader dan met hun moeder. Op latere leeftijd maakt dat verschil tussen vader en moeder natuurlijk ook niet veel meer uit, maar voor kleine kinderen is er toch wel een verschil tussen de moeder en vader. Moeders voelen hun kind vaak beter aan en begrijpen het beter als het kind nog klein is. Maar opnieuw, niet bij iedereen natuurlijk!

Voorbeeldje... als ik op de spoedgevallen een snijwonde moet hechten bij een klein kind, roept zo'n kindje als het een naald ziet, meestal direct mamma! En klemt zich daarna vast aan de moeder...

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Daar heb je gelijk in, ik was vroeger ook een mama's kindje. Maar ja, als je niet beter weet? Ik denk dat de ouder die het meest thuis is, de ouder is waar je je als peuter/kleuter het meest aan hecht. Misschien als de vader een huisvader zou zijn, met een werkende vrouw, dat het kindje wel om papa roept. (Ik zeg maar wat hoor, is puur theoretisch)

14.    #14
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Als ze niet anders weten is dat misschien inderdaad wel anders ja. Geen idee!

15.    #15
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben opgegroeid met mijn echte moeder en mn stiefvader. Met mijn moeder sinds jaren geen contact meer en met mn stiefvader, die voor mij echt mn vader is, des te beter! Mn biologische vader ben ik soms wel eens nieuwsgierig naar, maar ben niet zover dat ik m daadwerkelijk zou willen leren kennen...Dus het hoeft echt niet altijd een probleem te zijn. Denk dat de liefde en het respect die je meekrijgt toch in de meeste gevallen zwaarder tellen.

Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 06-11-12, 16:29
  2. Hoe krijgen vrouwen jullie interesse?
    Door siamees in forum Vraag het een man
    Reacties: 66
    Laatste Bericht: 06-07-12, 05:26
  3. Vinden jonge mannen oudere vrouwen aantrekkelijk?
    Door Tropical Sandra in forum Vraag het een man
    Reacties: 178
    Laatste Bericht: 20-05-11, 07:25
  4. Vrouwen weten niet wat mannen willen
    Door Cooperbaasje in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 10-03-08, 15:58
  5. Vinden mannen dat vrouwen vaak zeuren.
    Door Donya in forum Vraag het een man
    Reacties: 24
    Laatste Bericht: 20-03-07, 10:44

Bladwijzers

Forum Rechten