VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 18

Onderwerp: Bruiloft

1.    #1
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Bruiloft

Zoals jullie misschien al hadden gelezen, gaan Webrunner en ik trouwen. We hebben alles moeten afzeggen voor de mooie datum (20.05.2005) vanwege mijn zwangerschap Vind ik niet erg want dit vind ik veel mooier Wel jammer natuurlijk. Nu willen wij het dit jaar doen en dan veel eenvoudiger. Maar nou vroeg ik mij af, omdat ik niet weet hoe 'dik' ik dan ben, hoe ik in hemelsnaam een jurk kan uitzoeken. Ik wil er een gaan huren maar dat moet ik misschien lang van tevoren bespreken? Weet iemand hier iets van?
    Alvast bedankt!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Bruiloft

Daar hebben ze natuurlijk best ervaring mee, met buiken! Komt zelfs steeds vaker voor!

Ik heb geen idee of er ook makkelijk een 'meegroei-jurk' te huren is. Gewoon bellen!

3.    #3
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

He wat leuk Hypnosa, gefeliciteerd. Wanneer willen jullie gaan trouwen?
    Mijn vriend en ik gaan over drie weken trouwen...enne dat hebben we dan in zeven weken gepland...pfff...

4.    #4
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

GEFELICITEERD!!
    De datum hebben we nog niet. De nieuwe dan Wow, in 7 weken, dat zal druk zijn geweest Hoe uitgebreid doen jullie het? Wij zitten erover te denken om te gaan trouwen in een oud landhuis en daarna een receptie/feest te houden in misschien het huis van mijn zus. Dat had zij heel lief aangeboden We zullen wel aan de slag moeten zo langzamerhand denk ik
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

5.    #5
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nou niet zo heel uitgebreid hoor. We zijn al ruim 12 jaar samen en hebben twee dochters van 11 en 1 jaar.
    Eigenlijk was het de bedoeling om met de getuigen erbij te trouwen en dan lekker op vakantie te gaan en een kaartje te sturen. Maar vriendlief bedacht dat de familie misschien toch wel wilde kijken op het stadhuis, dus mocht de oudste het vertellen. En toen mocht ze het gelijk tegen iedereen vertellen. Familie begon te mieren dat ze toch wel koffie o.i.d. wilden. Dus ook maar een kleine receptie nog geregeld en snel kaartjes laten drukken. En dan 's avonds vroeg naar bed, want we moeten om 2 uur opstaan om naar Schiphol te gaan.
    Dus je ziet: zeer beknopt.

Hebben jullie wel al een maand in gedachte dan dat jullie zouden willen trouwen? Landhuis klinkt wel erg leuk trouwens!
    En lief van zus dat ze haar huis aanbiedt zeg! Dat is mooi meegenomen dan, hoef je daar geen locatie meer voor te zoeken

6.    #6
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Wij hebben ook eraan gedacht om in het buitenland te trouwen. Maar net als jullie vonden we dat niet zo leuk voor de familie. Nee, zelfs een maand hebben we nog niet gepland. We zijn zo met de zwangerschap en alles bezig (en uiteraard financi?n die er opeens heel anders uitzien nu) dat we er nog niet aantoe zijn gekomen. In ieder geval willen we nog dit jaar trouwen. Ik denk dat het november zal gaan worden ofzo.
    Waar gaan jullie naartoe op huwelijksreis? Wij gaan niet of misschien een paar dagen naar Parijs of een andere stad. Wij hebben dit jaar al een hele mooie vakantie gehad in Mexico. Daar heeft mijn lief mij ook gevraagd

7.    #7
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Haha..daar heb ik ook nog naar zitten zoeken, of het mogelijk was om in Spanje te trouwen. Maar dat ging niet. Uiteindelijk hebben we besloten om lekker een weekje naar Turkije te gaan en gewoon hier dus te trouwen.
    Maar neem wel genoeg tijd hoor om alles te regelen. Zes weken is aan de ene kant wel fijn omdat je niet zolang op alles hoeft te wachten. Maar het is ook wel stressen om alles op tijd klaar te krijgen. Zo moet ik zaterdag nog de stad in om de outfit voor de oudste en mezelf compleet te maken. En er moet nog een overhemd voor vriendlief komen.
    En dan moeten de bloemen over anderhalve week besteld worden. hebben ze ook een week voor nodig omdat sommige bloemen moeilijker te krijgen zijn of speciaal besteld moeten worden.

En alles liep bij ons verkeerd. De ringen waren verkeerd gegraveerd, kaartjes verkeerd gedrukt, onze auto nog ff flink in puin gereden. En daar wilden we dus graag in trouwen. Al met al duurt het allemaal wat langer dan de bedoeling was.
    En wat je jurk betreft: misschien vind je anders iets op marktplaats? Daar worden regelmatig positietrouwjurken aangeboden. Ik heb daar ook al eea vandaan gevist. Jurk voor de oudste en handschoenen voor mezelf bijv.

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

He hypnosa,

Hier Yvon... gave site trouwens... Ik wist ook niet hoe ik het nou met een jurk moest doen. Zwanger en een trouwjurk... leek me een beetje raar. Huren kon ik moeilijk wat over vinden. En ja "gewoon" ff een jurk als je op je trouwdag 24 weken zwanger bent ging ook niet...
    Ik ben bij Irma la Douce in Amsterdam geslaagd. Hebben veel ervaring met zwangeren en jurken (2 weken vantevoren pas afpassen en 'gewone' trouwjurken, dus niet van die tuttige positietrouwjurken). Wij wilden ook niet veel uitgeven dus hadden we een budget gegeven waar we binnen wilden blijven. En het is gelukt!
    Een trouwjurk, helemaal op mijn buikje afgestemd.
    Dus van een avondjurk ben ik afgestapt.

Ik hoop dat het jou ook lukt, zoals jij het wil!
    [url=http://www.babybrabbel.nl][img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1108288260/9/1/2/255/165/165/0/148/206/cassian.png[/img][/url]

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik heb geen adviezen, maae ik wil alle bruidjes in spe van harte feliciteren!!.

10.    #10
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

is heel lief Desiree en bedankt, maarre in dit topic is alleen Hypnosa nog niet getrouwd en dat duurt ook niet lang meer!

11.    #11
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Nog precies ??n week !!!

12.    #12
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wauw, nu is het echt ineens heel dichtbij! Geniet nog maar even van de voorpret!

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Tijd vliegt als je lol hebt... nog een paar nachtjes slapen!

Ik ben trouwens ook niet naar het buitenland geweest op huwelijksreis. Wij hebben een weekend op de Mokerhei gezeten, in een jachtslot. Was onwijs leuk, zeker als je van culinaire hoogstandjes houdt. Wij aten in het jachtslot, 5- en 6- gangen diner, wijnarrangement erbij. Tres chique!

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik ben ook niet getrouwd!!, wel geweest.

15.    #15
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

We gaan gewoon heel simpel een paar dagen naar Texel in het huisje van moeders Toch lekker er effe uit.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Steekincident op bruiloft in Lelystad
    Door liena in forum Nieuws
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 04-04-10, 21:41
  2. Hoeveel geef je bij een bruiloft?
    Door kaatje in forum Trouwen
    Reacties: 19
    Laatste Bericht: 15-07-09, 19:53
  3. kleding voor bruiloft
    Door monne in forum Mode & trends