VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: November 2002 kindertje en hun mama's

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard November 2002 kindertje en hun mama's

Hoi

Ik vroeg me af of hier ook moeders waren met een kindje van november 2002
    Mijn zoontje is van 14 november 2002 en is dus net twee geworden... een heerlijk joch, maar af en toe zo ondeugend en vervelend... het lijkt me leuk om met andere moeders ervaringen en dingetjes te delen over onze peuters....

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: November 2002 kindertje en hun mama's

Geen enkele mama met een kindje uit november 2002??
    En als ik nou een zeg alle kindjes uit november
    Zijn er wel mama's met kindjes uit november??

3.    #3
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

hoi mv_jayden

ik hoorde eigenlijk een november mama te zijn ik was uitgerekend op 25 nov. 2002 maar helaas kwam mijn zoontje iets later haha, hij is geboren op 6 dec. maandag jarig dus. Ik weet niet of ik dan mee tel maar het lijkt me leuk om hier ook te schrijven, het scheelt niet zoveel qua leeftijd toch??

groetjes kim
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hoi Kim

Nou ik had de hoop al een beetje opgegeven hihi.. Leuk dat je reageerd.. dan maken we er toch gewoon november en december kids van 2002 van hihihi

Nog een leuke verjaardag gehad

Ik zal me ff kort voorstellen..

ben dus ingeborg, 25 jaar...Werk parttime.. Heb dus een zoontje van 2 jaar, 14 november 2002 geboren..
    Het is een lekker joch en heeft al een heel eigen willetje, verder is het het makkelijkste mannetje dat ik me kan wensen... rolt overal met gemak doorheen, slaapt eet en doet het goed hahahaha
    10 december op het cb geweest.. hij is nu 85 cm en 10,8 kilo...

verder is er ook nog een papa in het spel haha. We zijn al 10 jaar smen en wonen 3 jaar samen..We hebben dus al heel snel besloten dat we kinderen wilden..

Waar kom je vandaan??

Nou ik hoor wel van je

groetjes ingeborg

5.    #5
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

nou lekkere late reactie van mijn kant sorry... maar goed, leuk dat ik mee mag schrijven ik zal me ook even voorstellen, mijn naam is dus kim, 24 jaar en ben getrouwd (al bijna 1 heel jaar!!!) mijn zoontje dylan is geboren op 6 december 2002 maar ik was dus eigenlijk uitgerekend op 25 november, de bevalling was dan ook een inleiding... hij had echt geen zin om te komen haha.
    Ik ben full time huismama maar werk voor mezelf in de avond uurtjes bij op grafisch gebied. Dylan weegt inmiddels alweer 14 kilo. alles gaat goed gelukkig, hij heeft zijn eigen streken maar ja dat heeft ieder kind neem ik aan haha. ik kom uit capelle aan den ijssel, woon hier nog maar 9 maandjes daarvoor woonde ik in een flat in rotterdam op 5 hoog, niet echt handig dus.... nu lekker in een ??nsgezinswoning met voor en achtertuin. heerlijk!!! ook voor dylan want die heeft nu alle ruimte en een eigen zandbak in de tuin.

nou dat was het wel voor nu, zijn trouwens niet veel andere nov. dec. mama's geloof ik... jammer
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hoi Kim

Ja jammer he dat er verder niemand reageert.
    Sjonge al 14 kilo, jayden weegt nu net 11 kilo hahahaha

Wij hebben ook een mooie eengezinswoning. En ook jayden heeft een eigen zandbak in de tuin. HIj vind het ook heerlijk om in de tuin te spelen. En is graag buiten.

Verder gaat het allemaal zijn gangetje... Ook jayden heeft zo zijn kuren. Af en toe wil ie echt niets en is er geen land met hem te bezeilen hahaha. Maar zoals je al zei, het hoort erbij he
    Op dit moment heeft ie ook erg kuren met eten en dan vooral tussen de middag. Hij doet dan een uur over zijn brood...
    Maargoed.. gaat ook wel weer over

nou ik ga ff verder

groetjes ingeborg

7.    #7
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

hoi ingeborg,

met eten had dylan ook problemen, daan dan niet zijn brood maar zijn avond eten, hij nam echt 1 hap en meer wou hij niet, wel vlees dat wil hij altijd en vind hij het lekkerste. je kan dan op je kop gaan staan maar als ze niet willen dan krijg je er echt geen hap in, bij ons heeft het geholpen door elke dag toch weer aardappels+groente voor te schotelen, en pas later een stukje vlees, zo kreeg hij langzaam maar zeker weer zin in eten (tja een keer krijgt hij toch honger) en dat gaan nu stukken beter gelukkig.

ik vind het ook zo geweldig hoe ze nu zinnen gaan maken, de meest rare woorden worden in een zin gepropt haha en het klinkt altijd zo grappig. hij is nu trouwens bijna zindelijk, als hij moet is het "mama plasse poeppe" en dan weet ik dat hij moet, het gaan nog niet altijd goed maar het ritme zit er in gelukkig!! houden zo dus

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

hoi

hahaha ja leuk he allemaal, jayden begint ook hele zinnen te maken, maa draait af en toe de woorden nog om, je lacht je af en toe rot wat voor zin je dan krijgt.
    Wij gaan nu met brood eten heel streng voor hem zijn. Hij krijgt gewoon zijn brood... maar na 25 minuten halen we het weg en krijg ie niet meer. Dan leert ie als het goed is vanzelf dat ie gewoon moet door eten. Heb namelijk een dietiste om hulp gevraaagd en zij zegt dat het gewoon een machtssplletje van hem is. Omdat ie wel gewoon eet, maar hij zit gewoon enorm te treuzelen. Dus na 25 minuten halen we het weg zonder hem daarop voor te bereiden. Ook zo met drinken, want dat gaat ook bar slecht. Hij krijgt om de 2 uur een beker, krijgt 25 minuten de tijd en we halen de boel weer weg, en na 2 uur krijgt ie weer. Ik heel hard, maar de enige manier om dit te doorbreken.

Af en toe issie ook enorm brutaal...maarja, het hoort erbij he
    ben alleen erg verbaasd hoeveel die kinderen van 2 jaar al snappen...hihihi

hij is op dit moment nog bij mijn schoonmoeder, ron en ik zijn een avndje uitgeweest, over een uurtje of 2 gaan we hem weer halen.

groetjes ingeborg

9.    #9
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

nou en of ze een hoop begrijpen, onvoorstelbaar he? dat met dat eten, nou ik hoop dat het lukt, hier gaat het met drinken juist heel anders, hij zeurt echt om de 5 minuten om een nieuwe beker, die krijgt hij natuurlijk niet om de 5 minuten dus dan heb ik een schreeuw drama want hij moet en zal drinken, dat is ook erg frustrerend want tja als ik hem zijn zin geef heb ik een probleem, dus voet bij stuk houden dan maar.

lekker hoor een avondje stappen, dat is voor mij alweer heel erg lang geleden, maar als alles doorgaat, gaat dylan over 4 weekjes een weekendje logeren bij mijn ouders dus dan zijn wij even lekker helemaal alleen!!!

dylan is niet echt brutaal, althans ik weet niet hoe jij het bedoeld, hij spreekt zelfs met 2 woorden zonder dat wij hem dat geleerd hebben haha als ik iets vraag zegt hij dankje mama, of ja mama maar soms.... komt hij ineens met woorden... en waar hij ze vandaan haalt gisteren zei hij ineens "kattenpis" hij het wel van de tv hebben want wij letten hier erg op wat we zeggen, hij praat namelijk alles na...

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

haha ja hier moeten we ook erg op onze woorden letten, want hij zegt echt alles na.
    Jayden kan wel dank je wel zeggen enzo, maar hij doet het niet hahahaha. Lkker eigenwijs ventje

groetjes ingeborg

11.    #11
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

bij alles wat ik hem geef zeg ik alsjeblieft dylan, en dan krijg ik altijd een dank je wel mama terug hij is stront eigenwijs, maar netjes is hij wel hoor haha

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

haha nou dan heb je het al beter voor elkaar dan ik...
    Ik zeg wel steeds tegen hem dat ie alsjeblieft of dank je wel moet zeggen, maar meneer vertikt het. hahaha
    Als het moet zeggen doet ie het niet en hoeft ie het niet te zeggen dan is het net een plaat die blijft steken :blushsmiley:

Verder ach, dat eten....
    Hij heeft van de week weinig thuis gegeten tussen de middag omdat ik goed ziek was, maar daar at ie steeds wel goed en thuis is het weer bal hihi.
    OP dit moment ben ik weer opgeknapt, maar is jayden niet lekker. Hij heeft koorts en hangt hier nu tegen mij aan. Hij voelt zich ook erg zielig..Gaat ook wel weer over, ik geef hem zo even een zetpilletje en dan mag ie lekker op de bank tv kijken.

moet nu gaan

groetjes ingeborg

13.    #13
    . laura's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    29

Heee daar, ik ben ook nov 2002 mama. Tim is van de 4e van die maand.
    Ik had nog nooit zo in deze 'hoek' gekeken. Er is hier lang niet geschreven, misschien zitten jullie er in een andere 'lijst' bij.
    Komen jullie hier nog wel eens?

14.    #14
    . Typ.maar.wat's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Post waarderingen

Hoi! Mijn dochter Jamie is 26 november 2002 geboren en is verzot op barbie

15.    #15
    . Nanss_'s Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Post waarderingen

Oeps ik zie deze topic nu pas

Anne is van 29 nov 2002

en zit in groep 3
    ze vind het helemaal geweldig

Is aan het schrijven en aan het lezen en rekenen vind ze

Tekend graag maar is ook een heerlijke buiten speler

Kom op allemaal in de toetsenborden en kleppen maar hier
    Gewoon omdat ik, ik ben en jij, jij bent daarom....

Gelijkaardige Onderwerpen

1. zijn er hier ook november 2008 mama's????
    Door liefdes-vrouwtje in forum Mama kletsgroepjes
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 21-08-11, 17:46
  2. mama's november december 2006
    Door madelief1 in forum Mama kletsgroepjes
    Reacties: 2135
    Laatste Bericht: 24-04-11, 17:03
  3. oktober/november/december 2003 mama's
    Door Mamby in forum Mama kletsgroepjes
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 01-03-09, 14:52
  4. November / December mama`s 2004