VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 23

Onderwerp: MEIMAMA'S 2004

1.    #1
    . jufke's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard MEIMAMA'S 2004

Hallo,

Ik ben Linda, 29 jaar, wonende te Brecht (Belgie) en sinds 23 mei mama van een prachtige zoon, Sander.
    Ik wil hier graag ervaringen uitwisselen met andere meimama's.

Tot gauw!!!

Linda
    [B][SIZE=3][FONT=comic sans ms] Ik ben niet anders moet je weten, ze zijn bij de anderen gewoon de antennes vergeten! [/FONT][/SIZE][/B]

2.    #2
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: MEIMAMA'S 2004

Hoi Linda,

Ik denk dat ik wel met jullie mee ga lezen.Schrijf nu zelf met de febr./maart/april moeders en dat is erg gezellig!Onze dochter zou half mei geboren moeten worden maar is op 27 maart geboren.
    6 weken te vroeg dus maar ben wel heel benieuwd of ze qua ontwikkeling gelijk gaat met de maart-kinderen of met de mei-kindjes.
    Hopelijk komen er veel met je mee schrijven ( en misschien ben ik dan ook wel van de party)!

Groetjes
    !

3.    #3
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hallo Linda

Hier ook een febr/maart/april moeder. Ik denk dat mijn zoontje qua ontwikkeling ook mee kan doen met mei kindjes. Hij is van 24 maart 2004.

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

goh, wordt ineens herrinnerd aan mijn zwangerschap, ik zou in mei zijn uitgerekend, maar het is mis gegaan....

maar jufke, leuk dat je mee komt schrijven!!
    misschien komen er wel meer mama's van mei!!
    ik ken nog wel de meiden van mijn oude clubje, ik zal ze eens vragen of ze hier willen komen schrijven!!!!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

5.    #5
    . jufke's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hey Tamara,

Wat jammer dat het mis gegaan is. Kan je het een beetje verwerken? Leuk dat je de anderen van je oude clubje wil aansporen om hier te schrijven.

Ook aan de anderen alvast bedankt voor jullie reacties. Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op om te gaan werken.

Groetjes Linda
    [B][SIZE=3][FONT=comic sans ms] Ik ben niet anders moet je weten, ze zijn bij de anderen gewoon de antennes vergeten! [/FONT][/SIZE][/B]

6.    #6
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

He Linda,
    Leuk dat je het ook hebt gevonden. Goed zoeken kom je nog meer "Truzen" tegen.

Kus voor Sander!

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hoi Linda,

Hoe is het ermee? Hoe is het met Sander? Ik ben je een beetje uit het oog verloren maar niet uit het hart!! Door alle drukte ben ik er niet meer aan toe gekomen om je persoonlijk te mailen en te bellen. Ben wel zeer benieuwd hoe het met je gaat.
    Hoe is het met je man zijn examens gegaan? Is hij geslaagd?

veel liefs Eugenne

8.    #8
    . jufke's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hey Marjolein, ik had je al gevonden bij de septembermama's maar had nog geen tijd om te reageren. We kunnen misschien hier voor diegenen die toch willen Truus opstarten, er komen dan misschien nog nieuwe mama's bij (is altijd leuk) Wat denk jij?

Eugenne, ik was je ook uit het oog verloren. Heb je emailadres niet meer. Herbert heeft de pc opgekuisd en dingen weggedaan. Hier alles goed hoor. Herbert is geslaagd en mag misschien al per 1 december op zijn nieuwe plaats beginnen. Dat zal in Hoogstraten zijn.

Tot later. Ik ga nu vlug eten.

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hallo allemaal,

Ik ben ook een mei 2004 mama
    Het lijkt me leuk hier mee te kletsen. Op het Viva-forum las ik weleens wat mee met ''mei mama's'' maar ik durfde op een gegeven moment niet meer te reageren omdat iedereen elkaar al kende . Dit is voor mij een nieuw topic, dus held als ik ben klop ik hier wel aan
    Mijn zoontje is van 16 mei, nu dus alweer bijna 6,5 maand. De tijd vliegt.....

10.    #10
    . jufke's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hallo,

Leuk dat er eindelijk nog eens iemand reageert. Inderdaad de tijd gaat snel, Sander is dinsdag een halfjaar geworden. Helaas was/is hij die dag ziek. Hij heeft aan beide oren een ooronsteking. Ik vertel je later meer hoor, maar heb niet veel tijd nu. Tot later!

Linda

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Gaan wij toch gezellig beppen over onze kids!
    Vervelend he als je kindje ziek is! Onze zoon tobt al maanden met zn longetjes en heeft nu een antibioticakuur sinds maandag. Hij had flink koorts (gelukkig weg sinds gister) en hij hoest nog steeds zn longen uit zn lijf. Je wil zn pijn enzo overnemen, maar ja....
    Is dit je eerste kindje Linda?

Groeten

12.    #12
    . jufke's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Natuurlijk gaan wij gezellig beppen over onze kids. Ik word al zowaar Nederlands in mijn taalgebruik.

Sander had sinds dinsdag ook koorts en gelukkig is die vandaag weg. Vannacht was het wel scene omdat zijn oortjes zo'n pijn deden. Nu krijgt hij ook antibiotica (2 de keer al) en het gaat al veel beter met hem. Alleen wil zijn eten nog niet goed gaan nu. Maarja, wij eten ook minder al we ziek zijn h?!!!

Jammer dat je zoontje ook ziek is. Je wil inderdaad de pijn overnemen als het kan. Sander is mijn eerste kindje ja. Hoe noemt jou kindje? Vanwaar ben jij?

Ik ga nu zijn flesje geven, hij is net in bad geweest en papa speelt nog even met hem.
    Groetjes en tot ...
    Linda

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

HeeeLinda! Hoe is het nou met je? Met Sander ook alles goed? Ik schrijf nog steeds mee met de meimamma's van de viva, maar kom af en toe neuzen hier. Ben hier al een poos niet geweest.
    Ik spreek je snel!
    Gina

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Je komt niet uit Nederland dan, Linda?
    Ik woon in Breda en mijn kleine heet Brent.

We zijn net naar de Prenatal geweest om een kinderstoel uit te zoeken. Mijn ouders geven die ons voor Sinterklaas. Zijn we erg blij mee, want zo klein ze zijn ze kosten veel geld
    Laatst ook alvast een ''grote'' autostoel gekocht, tsing, tsing, KASSA: weer 150,- )was met 60 euro voordeel, dus alsnog ''goedkoop.''). Brent was bekaf daarna. dus die ligt nu lekker te slapen.
    Hij krijgt nog steeds borstvoeding. Sinds anderhalve week af en toe een hapje fruit, groente en rijstepap met moedermelk aangemaakt. Maar in hoofdzaak dus bv. Hij heeft erge eczeem gehad, en nu met zn longen dus de kans is groot dat t bronchitis is. En ik ben ervan overtuigd dat bv eigenlijk gewoon het beste is voor een baby. Iedereen moet kiezen wat ze zelf wil hoor, ik hoop nu niemand tegen het zere been te schoppen....

Goed, later vast weer meer en anders tot morgen.

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Poltertje, ik las dat je wel eens mee las bij de meimoeders van de viva, maar dat je niet zo goed durfde in te breken. Kun je gerust doen hoor, dat vinden we echt niet erg! Je bent vanharte welkom hoor! Maar als je hier je plekje vindt,is dat natuurlijk ook hardstikke leuk!
    Ik was uitgerekend op 13 mei, maar beviel op 26 april. Shane is bijna 7 mnd.
    Als je bv kan blijven geven,moet je dat zeker blijven doen! Ik wou dat ik het nog gaf. Maar Shane deed het niet goed aan de borst, dus moest ik elke voeding kolven en daar werd ik niet bepaald vrolijk van. Maar achteraf heb ik spijt dat ik niet langer door ben gegaan, want ik had genoeg. Alleen gevoelsmatig trok ik het niet meer. Ik was alleen nog maar bezig met kolven, in een flesje doen en voeden.
    Maar gewoon door gaan hoor, zolang jij je er prettig bij voelt en het is ook beter voor je kindje!

groetjes, gina

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Nov-dec 2004?
    Door Brenda29 in forum Mama kletsgroepjes
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 30-10-08, 18:36
  2. 2004 Mama`s.
    Door Chantal in forum Mama kletsgroepjes
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 24-10-06, 14:11
  3. Terugkijken op 2004