VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 117 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 1754

Onderwerp: Slankclubje

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Slankclubje

Hallo,

Ik ga vanaf maandag weer afvallen! Dan is mijn verjaardag achter de rug en dwing ik mezelf om weer gezonder te gaan eten en naar de sportschool te gaan.
    Ik heb al zo'n ticker onder mijn berichten gezet, zodat ik er steeds mee geconfronteerd wordt

Misschien zijn er wel meer dames die mee willen doen? Ik wete dat het niet zo'n handige maand is, maar misschien zijn er al mensen bezig?

ik ben 1.78 cm
    87.7 kg
    BMI: 27.7
    Er is dus sprake van overgewicht! Aan de slag dus, maar dat vrnl omdat ik me er niet lekker bij voel!
    http://www.overgewicht.nl/ben_je_te_zwaar.htm
    Sla niet, Prei wel<br /><br />[img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/3;49;69;1;1/c/86.7/t/69/s/89.5/k/5480/weight.png[/img]

2.    #2
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Slankclubje

Misschien snoep ik dan wat minder....

Ik ben 1.61 cm
    61.1 kg
    BMI 23.5

is in principe wel netjes, maar ik wil er eigenlijk nog 4 kilo af hebben. Dan zit ik weer op mn oude gewicht... Die buik mag nog wel een beetje minder...

Sport je ook Bio? ik ga twee keer per week naar de sportschool voor cardio en krachttraining. werkt wel goed, moet ik zeggen hoor!

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik heb een abo op sportschool, zown superdeluxe, maar met nieuwe baan en studie kwam het er toch echt afgelopen periode niet van....Maar vanaf volgende week wil ik weer gaan.
    Daarnaast ben ik me aan het orienteren hoe lang het trainen is voordat je een marathon kan lopen.
    Mijn vader loopt marathons en mijn droom is eigenlijk om ooit dezelfde te lopen als hij loopt. Alleen weet ik niet of we hem dan samen kunnen lopen...
    Ik heb nl vannacht weer gedroomd dat ik een marathon liep.... ik dagdroom nu verder voor de marathon van Rotterdam in 2006 (en heb ondertussen mijn paps een mailtje gestuurd of dat haalbaar is)....
    Sla niet, Prei wel<br /><br />[img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/3;49;69;1;1/c/86.7/t/69/s/89.5/k/5480/weight.png[/img]

4.    #4
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Als je er echt voor gaat trainen, moet dat toch wel haalbaar zijn? Is nog dik anderhalf jaar weg. Ik heb er geen verstand van hoor, maar lijkt me dat je in anderhalf jaar toch een knappe conditie kan opbouwen...

5.    #5
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik wil ook wel wat kwijt, ben 1.68 meter en weeg tussen de 63 en 65 kilo. Zijn er nog geweldige tips

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik ben helaas nog aan het eten om aan te komen, maar wilde jullie toch even succes wensen met jullie plannen. Het is zeker een moeilijke maand, maar dan heb je ook het moeilijkst gehad!

7.    #7
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wielaa
    Ik wil ook wel wat kwijt, ben 1.68 meter en weeg tussen de 63 en 65 kilo. Zijn er nog geweldige tips
    Niet snoepen!!

8.    #8
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jools
    Ik ben helaas nog aan het eten om aan te komen, maar wilde jullie toch even succes wensen met jullie plannen. Het is zeker een moeilijke maand, maar dan heb je ook het moeilijkst gehad!
    Ben je zo mager dan??

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik heb nog een beetje ondergewicht, maar ik ben al heel veel aangekomen dus het gaat goed. Laatste loodjes wegen altijd het zwaarst.

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Als ik alle info uit jouw reacties match, mag ik dan het volgende conlcuderen:

eerst (te) zwaar
    toen veel afgevallen (eetprobleem)
    en is de laatste conclusie nu dat je op gezonde wijze op een gezond gewicht aan het komen bent, door iets aan te komen?

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hey, je hebt me door! Ik ben nooit te zwaar geweest, lange tijd gewoon een gezond gewicht, toen veel afgevallen en nu dus probeer ik om echt regelmatig en goed te eten en in ieder geval op een minimum gezond gewicht te komen.

Sorry als deze draad een beetje off-topic gaat door mij!

12.    #12
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

geeft niks...en die laatste loodjes zijn dus aan alle kanten zwaar!

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Op een gezonde manier aankomen is volgens mij bijna even moeilijk als op een gezonde manier afvallen!

14.    #14
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ja lijkt me ook wel ja...misschien zelfs nog wel moeilijker..Want als je gezond eet wordt je in principe niet veel dikker!

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Ja precies!
    Aankomen lukt meestal gemakkelijk, maar dan bijna altijd doordat je de verkeerde dingen eet, zoals veel vet enzo!

Pagina 1 van de 117 12311 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten