VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 26

Onderwerp: Dit vind ik echt te belachelijk voor woorden!!!!!!!!!!!!

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Dit vind ik echt te belachelijk voor woorden!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden, gisteravond zat ik het journaal te kijken en tot mijn schrik hoorde ik de uitspraak van de rechtzaak betreffende Anja Joos. Jullie weten wel die vrouw die zomaar werdt doodgetrapt omdat ze dachten dat ze een blikje bier had gestolen, hier in Amsterdam bij D v/d Broek. Ze was trouwens onschulgig!. Maar goed het ging om 8 personen, de meeste zijn vrij, een paar hebben een taak-straf gekregen van 240 uur, en de hoofdverdachte kreeg, 3jaar, waarvan 1jr voorwaardelijk!!. Dit maakt me echt woedend!!!, vooral in deze tijd had ik gehoopt dat ze nu eens zouden laten zien dat zinloos-geweld niet meer word geaccepteerd, en dat het flink bestraft zou worden,.... maar nee hoor!!!!!.

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Dit vind ik echt te belachelijk voor woorden!!!!!!!!!!!!

ik hoop ook dat er ene hoger beroep komt.
    Sla niet, Prei wel<br /><br />[img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/3;49;69;1;1/c/86.7/t/69/s/89.5/k/5480/weight.png[/img]

3.    #3
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Inderdaad idioot dit zeg Te gek voor woorden en misselijkmakend. Arghhhhh!!!! Net als verkrachters en pedofielen, krijgen ook altijd zo'n lage straf terwijl de slachtoffers levenslang hebben
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

4.    #4
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Vind het ook een beetje weinig...hopen op een slimmere rechter in het hoger beroep dan maar...

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Inderdaad hypnosa, het is ook echt te belachelijk voor woorden. Neem nou bv verkrachters en pedofielen, ze krijgen een lage straf en als beloning ( zo zie ik dat ) weekend-verlof, moet je het nieuws eens volgen, hoeveel er tijdens zo'n weekend-verlof weer in de fout gaan, of vluchten!!. nederland word zo langzamer hand een paradijs voor dit soort schorem!!!.

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Wat? Zo weinig maar? Hoop inderdaad dat er een hoger beroep gaat komen!

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hij is toch al in hoger beroep gegaan? En daar hebben ze hem een hogere straf gegeven...als je drie jaar een hoge straf kunt noemen. Moet je voorstellen wat dat joch had gekregen als ie niet in hoger beroep was gegaan. Nee...dit rechtssysteem verbaasd me toch elke keer weer...

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Was het al in hoger beroep? Onvoorstelbaar dat de straffen dan niet iets hoger uitvallen!

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ja volgens mij wel, en ze zeiden dat zijn straf bijna verdubbeld was. Dus zonder hoog beroep was die mafkees na een paar maanden volgens mij al weer vrij!

10.    #10
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

11.    #11
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Zelf ben ik eens het slachtoffer geweest van zinloos geweld.
    5 negers hebben me op het metro station helemaal in elkaar geslagen en geschopt, zonder enige reden (ze hadden woorden met een collega van mij). Er stonden minstens 50 mensen omheen te kijken en niemand deed wat. Toen de metro kwam stapte iedereen in en lieten ze mij voor half dood gewoon liggen. NIET EEN die achterbleef om mij te helpen.

Ik heb mezelf uiteindelijk terug naar mijn werk gesleept waar nog iemand was (gelukkig) en die heeft me naar het ziekenhuis gebracht.

Ik moet zeggen dat mijn vertouwen in de mensheid toen een enorme deuk heeft opgelopen. Nog steeds voel ik me ongemakkelijk als ik een groep negers zie, terwijl ik helemaal niet bang uitgevallen ben.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geen racist of zo, dit is gewoon een trauma.

Toen ik later aangifte deed kreeg ik te horen dat ze er niets aan konden doen, te druk, en ja... vind maar eens 5 negers in trainingspakken in de Bijlmer

Ik kan niet begrijpen dat mensen zoiets doen. Volgens mij ben je geen mens maar een egoistisch monster als je dit soort dingen doet. Wat mij betreft mogen deze mensen op dezelfde manier behandeld worden zij mensen behandeld hebben.

Sorry, maar ik heb er geen goed woord voor over. Mensen die dit soort dingen doen zijn wat mij betreft de stront van de samenleving (excusez le mot).

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Jee Webrunner, kan me echt voorstellen dat als je dit dan hoort, je echt moordneigingen krijgt! Ik vind het echt vreselijk om te horen, vooral dat gewoon niemand wat deed. Ik kan me best voorstellen dat iemand niet meteen die jongens bespringt met risico voor eigen leven, maar dat iedereen je gewoon laat liggen...ja, dan krijg je toch wel een ander beeld van de mensen in onze samenleving.

De boodschap van ons rechtssysteem is duidelijk...zinloos geweld word bestraft met zinloze straffen

13.    #13
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ai Webrunner, dit verhaal komt me heel bekend voor zeg. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt toen ik 12 was.

Een meisje bij ons uit de buurt had een hekel aan mij. Daarom had ze maar even de negers van de beruchtste buurt van de stad opgetrommeld. Op de plaatselijke kermis werden mn oudste broer en ik dus even stevig in elkaar geslagen. Op weg naar huis (zo'n 5 min lopen normaal) bleven ze op ons inslaan en liep ondertussen de hele kermis erachteraan om dit schouwspel vooral niet te missen.

Niemand heeft geprobeerd ons te helpen, kan ikme ook wel iets bij voorstellen trouwens. Ze waren met een hele grote groep en ik denk dat als iemand iets geprobeerd zou hebben die ook finaal in elkaar gemept was. Na een half uur waren we eindelijk thuis. Waar dus vrolijk de hele kermis rond ons huis gonsde..

De politie is er bij geweest en heeft ze er wel op aangesproken. veel indruk maakte het niet. De volgende avond stond de hele kermis weer voor ons huis, aangevoerd door die bende negers. Wij woonde in een vrij nette buurt dus je kan je de reactie van de buren voorstellen...gluren vanachter de gordijntjes en verder niks.?

ik ben een van de meiden die dader was jaren later tegengekomen en ze heeft me toen aangesproken. Ja, ze vond het toch wel lullig wat er toen gebeurd was, maaja ze verveelden zich....En dan zinkt echt de grond onder je voeten weg. Want als ze zich nu weer vervelen..wat dan

Ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds bang als ik idd een groepje negers zie en loop er graag een straatje voor om. en dat heeft idd helemaal niks met racisme te maken!!

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Jee, Webrunner en Diedeldie wat erg voor jullie!!. Helaas is dit niet alleen bij zinloosgeweld het geval. Ik ben als meisje van 11, sexueel misbruikt door mijn stief-opa, we deden aangifte, hij moest op het bureau komen en na een gesprek van een half uurtje stond hij weer op straat!!, de agenten geloofde mij, maar hij is nooit bestraft.

15.    #15
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. wat vind jij nou echt een modeflater?
    Door Miss Donutsje! in forum Mode & trends
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 18-08-13, 12:46
  2. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 02-02-13, 22:34

Bladwijzers

Forum Rechten