VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 53

Onderwerp: Naar welk land(en) ga je NIET toe?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Naar welk land(en) ga je NIET toe?

Topic titel spreekt voor zich...

Ik zou niet naar de islamitische landen gaan ,of de onveilige landen..hoe mooi ze ook zijn..
    Met al die aanslagen enzo,is je leven gewoon niet echt veilig..
    I used to be perfect,now i am even better.

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Naar welk land(en) ga je NIET heen?

Daar ben ik het absoluut mee eens, maar ik vind het wel jammer, want sommige landen zijn toch ooit prachtig geweest. (en misschien nog wel, I wouldn't know)

3.    #3
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Hetzelfde hier, ook ik zou niet naar onveilige gebieden gaan. En helaas zijn het er steeds meer heb ik het idee
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

4.    #4
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nou daar kan ik weinig anders op zeggen dan: Daar sluit ik me bij aan. Zou bijv. ooit heel graag nog eens naar Israel willen, maar denk dat dat de eerstkomende jaren echt niet gaat gebeuren. En of het daarna nog de moeite waard is? Ik vraag het me af.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Tunesi?, nooit meer!!!

Bart en ik zijn er zo'n 10 jaar geleden op vakantie geweest. Het leek ons zo lekker, zon, zee, strand... op zich was dat niet verkeerd gedacht, maar we hadden nooit verwacht dat de mensen daar zo op ons geld uit waren (en dat hebben we helemaal niet, maar in ogen waren we rijke toeristen..) overal, echt overal had je het gevoel een oor aangenaaid te krijgen.
    Er hing ook zo'n dreigend sfeertje, vantevoren werden we voor vanalles gewaarschuwd (geen overheids gebouwen fotograferen, staat gevangenisstraf op, etc...) echt niet leuk!
    Nooit meer dus!

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik zou nooit naar islamitische landen gaan nee.
    k heb het zowiezo al niet zo op moslims dus in die landen hoef ik al helemaal niet te wezen.
    laat mij maar lekker naar engeland gaan
    behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden.

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Zeker weten niet naar landen waar het momenteel onveilig is! Het zal je maar gebeuren dat je in een land zit en er word een aanslag of iets dergelijks gepleegd! Hoewel zoiets kan in Spanje ook gemakkelijk gebeuren...

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marieke
    Tunesi?, nooit meer!!!

Bart en ik zijn er zo'n 10 jaar geleden op vakantie geweest. Het leek ons zo lekker, zon, zee, strand... op zich was dat niet verkeerd gedacht, maar we hadden nooit verwacht dat de mensen daar zo op ons geld uit waren (en dat hebben we helemaal niet, maar in ogen waren we rijke toeristen..) overal, echt overal had je het gevoel een oor aangenaaid te krijgen.
    Er hing ook zo'n dreigend sfeertje, vantevoren werden we voor vanalles gewaarschuwd (geen overheids gebouwen fotograferen, staat gevangenisstraf op, etc...) echt niet leuk!
    Nooit meer dus!
    ben er ook geweest dit jaar maar niks gemerkt van dat alles!!!

vorig jaar in turkije geweest, heerlijk maar wel 500 km verderop oorlog!

maarja als je daar rekening mee gaat houden kun je nergens meer heen....
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Bang voor aanslagen ben ik niet, zoals iemand al zei het gebeurd op plekken waar je ook niet verwacht. Mijn vader is echter Palestijns en daarom zou ik op dit moment niet naar Israel gaan omdat de kans klein is dat ik zonder problemen de grens over kan. En om nou weer dagen vast te zitten op het vliegveld van Tel Aviv...neuh Ik ben sowieso niet zo'n fan van moslim landen, maar das meer omdat ik nou eenmaal op vakantie graag een wijntje bij m'n eten heb en dat doe je daar niet zonder wazig aan gekeken te worden

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik ben 4 jaar geleden in Luxor (Egypte) geweest. Een paar jaar daarvoor zijn er daar aanslagen geweest op toeristen, en toen ik daar was stonden er op elke hoek van de straat bewaking en kreeg je het advies om s'avonds niet de stad in te gaan. Het is niet echt een prettig idee maar juist door de bewaking en strenge controle was je er best veilig op straat.

Ik ben ook niet echt bang voor aanslagen maar ik ga voorlopig in iedergeval niet naar moslim landen.

11.    #11
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nou ik ben vier weken geleden nog 8 dagen in Turkije geweest, ook een moslimland dus. Maar niks aan de hand hoor! Denk niet dat je alle moslimlanden zo onder een noemer kan plaatsen.

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Nee, Turkije is dus echte hierop een grote uitzondering!!!

Ben er een paar weken geleden geweest: de beste vakantie die ik ooit heb gehad

Ga er volgend jaar (misschien) weer heen!

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik ben 4 jaar geleden in Luxor (Egypte) geweest. Een paar jaar daarvoor zijn er daar aanslagen geweest op toeristen, en toen ik daar was stonden er op elke hoek van de straat bewaking en kreeg je het advies om s'avonds niet de stad in te gaan. Het is niet echt een prettig idee maar juist door de bewaking en strenge controle was je er best veilig op straat.
    Ik ben afgelopen winter nog in Cairo en Luxor geweest, afgezien van de mogelijk sprinkhanen plagen (ieuw!) is het daar heel veilig, die aanslag was op een plek die heel dicht bij Israel lag dus een risico vormde. Ik denk inderdaad ook niet dat het nodig is moslim landen te mijden, tenzij het om landen gaat die in oorlog zijn zoals Israel en Irak.

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Sinds die aanslagen op de toeristen is de beveiliging heel erg streng en goed daar. Toeristen vormen in Luxor nog steeds de grootste inkomsten bron.
    En naar Cairo wil ik zo graag nog een keer heen.

15.    #15
    . Naira's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Israel, en dan alleen vanwege alle onveiligheid en ellende die je dagelijks hoort!

Moslimlanden heb ik geen moeite mee. Turkije vind ik een fijn vakantieland! verder ben ik 2x in Dubai geweest (vanwege werk hubbie..zo jetset ben ik nou ook weer niet) en daar voel ik me als vrouw heel veilig op straat!! En de Arabische cultuur vind ik heel bijzonder.

Dus ik zou alleen vanwege onveiligheid niet gaan, daarom ben ik ook een beetje huiverig voor sommige delen van Spanje.

Ohh en Zeeland met pinksteren! Niet grappig!
    [url=http://www.TickerFactory.com/]<br />[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10704;102/st/20030621/n/V/dt/7/k/7485/age.png[/img]<br />[/url]<br /><br /><br />[url=http://www.babybrabbel.nl][img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1124888820/3/1/1/255/165/165/0/148/206/s.png[/img][/url]

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 66
    Laatste Bericht: 19-02-15, 10:05
  2. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 21-08-12, 22:10
  3. Naar welk strand ga jij...
    Door Cooperbaasje in forum Vergaarbak
    Reacties: 19
    Laatste Bericht: 22-07-06, 10:38

Bladwijzers

Forum Rechten