VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 48

Onderwerp: Het is uit!!, snik

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Het is uit!!, snik

Het deed me gigantisch veel pijn maar ik heb gisteren mijn relatie beeindigd. Ik was zijn beloftes zat!!, in December op 1de kerstdag zouden we 6jaar samen zijn geweest. Ik heb het zelf uitgemaakt maar het doet zo'n pijn!!!. Wie heeft ook pas haar relatie verbroken of is aan de kant gezet? misschien kunnen we elkaar steunen!!

2.    #2
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Het is uit!!, snik

Moeilijk hoor .Veel sterkte Desiree
    !

3.    #3
    . Remma's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

He getver Desiree. Ik wens je veel sterkte ?

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

strekte!
    behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden.

5.    #5
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Sterkte Desiree! Ik denk aan je...

6.    #6
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Dat zal moeilijk zijn voor je zeg. Ik wens je alle goeds toe
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Desiree wat waardeloos, maar ik vind het heel knap dat je toch zelf de knoop hebt doorgehakt. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is, als je nog van iemand houdt. Mag ik vragen hoe hij reageerde?

Ik heb trouwens destijds ook heel veel verdriet ervan gehad. Ben zelfs een tijdje zwaar aan de zuip en aan het stappen gegaan, maar dat was ook niet echt een oplossing. Ik hoop dat jij het beter kan verwerken dan ik destijds deed. Heel veel sterkte!

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Veel sterkte!!
    I used to be perfect,now i am even better.

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

ookk van mij veel sterkte gewenst meid.. knap dat je zelf de knoop het door gehakt...
    weet niet of er meer zijn hier

xxx
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hoi meiden, bedankt voor jullie lieve reacties!!, dat doet me goed!!. Zijn reactie was ongeloof, want alles zou echt goedkomen maar die shit hoor ik al 4 jaar. We hadden de laatste tijd vaak woorden, en als hij niet bij me was ging( ga, helaas) ik ook aan de drank, maar dat is ook geen oplossing inderdaad. Jammer genoeg heb ik nooit last van een kater, anders was ik er wel veel eerder mee gestopt!!

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Zo herkenbaar Desiree, want als je een flinke slok op hebt, voel je de pijn niet zo. Geloof me, ik begrijp je echt, alleen denk ik dat je zelf wel weet dat je er, op lange termijn, niks mee bereikt. Sterker nog, je voelt je achteraf waarschijnlijk alleen nog rotter. Je zal zelf weer de touwtjes in handen moeten nemen, je leven in eigen banen moeten leiden. Ik hoop dat je vriendinnen hebt die je daarbij kunnen helpen, want het is heel moeilijk als je het alleen moet doen.

12.    #12
    SweetAngel
    Gast

Heel veel sterkte Desiree!!

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Onwijs lief, al die reacties!!, ik weet het " drank maakt meer kapot dan je lief is" gisteravond heb ik maar 2 kleine glaasjes genomen! en geloof me, dat is voor mij echt al veel minder dan ik normaal drink. En ik hou me er ook aan!!. Weet je wat ik wel vreemd vind? ik hou nog heel veel van hem, mis hem enorm, maar kan er geen traan om laten!. Gisteravond stuurde hij ook een paar sms- jes, maar daar heb ik ook niet op gereageerd, ha ha, hij zal wel raar opkijken want normaal als hij iets van zich liet horen als we ruzie hadden reageerde ik altijd gelijk, dan was ik zo happy, en dan vroeg ik ook altijd weer of hij langs wou komen. Ik weet dan ook zeker dat hij dacht dat ik gisteravond ook weer zou zwijken, maar jammer voor hem!!!

14.    #14
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Heel goed van je en ik ben trots op je dat je het maar bij 2 glaasjes hebt gelaten. Ik denk dat je ergens het al aan het verwerken bent, het feit dat je er geen tranen meer om vergiet zegt een hoop.

15.    #15
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Sterkte Desiree!
    Goed van je dat je het bij 2 glaasjes hebt gelaten. Ik hoop dat je het gevoel hebt dat je hier terecht kunt om even stoom af te blazen en als je het moeilijk hebt.

Alles van je af schrijven helpt!

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten