VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 78

Onderwerp: Dierenleed

1.    #1
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Dierenleed

Gisteren zag ik in Kopspijkers een vrouw die een verhaal vertelde over haar varkentje. Etterige studenten hadden daar een 'grap' mee uitgehaald. Ze hadden met een leugen het varkentje meegekregen en het beestje vervolgens mishandeld. Ik begrijp niet dat iemand zo kan zijn. Ik word hier zo kwaad van En dit is nog maar een klein voorbeeld. Meestal laten dit soort berichten mij niet meer los en moet ik er zelfs om huilen van machteloosheid. Ik geef veel geld aan goede doelen enzo en natuurlijk ben ik zo lief mogelijk voor dieren. Maar als ik dit soort dingen zie/hoor voel ik mij echt machteloos. Dit wilde ik even kwijt
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Dierenleed

Ik ben ook tegen dierenleed? ik kijk het programma Animal Cops an Animal Precint op Animal Planet,daar zie je hoe "beesten" omgaan met hun dieren!! Ik vind dat zooo erg en zielig voor die arme beesten,ik begrijp niet dat mensen zo hun beesten behandelen en dat maakt me echt kwaad en pissig en verdrietig!!!
    De reclame van de mishandele grizzly beren vind ik zeer schokkend!!! Ik moet dan huilen en voel me erg verdrietig..?
    ik begrijp mensen niet...?
    I used to be perfect,now i am even better.

3.    #3
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik vind dierenleed ook vreselijk, kan niet begrijpen waarom mensen een onschuldig dier iets aan kunnen doen. Ik ben dan ook erg voor mensen als Pistolen Paultje die toen een beloning uitloofde voor een dierenmishandelaar en die persoon hetzelfde zou aandoen als wat dat paard was aangedaan. Ik moet ook niet op straat zien dat iemand zijn hond schopt ofzo, want daar stap ik dus echt op af!

4.    #4
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Vind het ook verschrikkelijk en begrijp echt niet dat sommige mensen dieren zoiets aan kunnen doen! Zulke mensen hebben duidelijk nooit de vriendschap gevoeld die je van een dier kunt krijgen. Een dier is soms een veel betere vriend dan een mens....

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Dat soort mensen vergeten ook dat dieren van vlees en bloed zijn. Ik kan daar helemaal p*ssed van worden. Ja, ik zou er ook op afstappen als ik op straat zie dat iemand een dier mishandeld. Dan zelf maar een paar klappen, maar dat liever dan een onschuldig dier dat zich minder kan verweren dan ik. Dat soort typen die een hond aan een boom binden voor hun vakantie.... die kan je toch niet meer met respect behandelen!!!

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Zo ZWAK vind ik dat!!! Mensen die dat doen zijn gewoon zo ongeloofelijk triest, dat je lol hebt als je een weerloos dier pakt. Als ik zulke dingen hoor heb ik echt zin om er een kennel onopgevoede terriers op af te sturen.

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

ik ben er zo erg tegen....

ik zit hier al met tranen in mijn ogen.....

die reclames van WSPA maken ze ook extra zielig....
    ik geef ook veel geld aan goede dieren doelen....

pfff ik heb dat ook wat jij hebt hypnosa, dat het niet meer uit je gedachte gaat.....

xxx
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik heb ook die aflevering gezien op tv met dat varkentje, echt zoo zielig.
    Die mensen die dat doen die zijn zelf niet helemaal in orde, ze zullen zelf waarschijnlijk wel niet de dingen in het leven aankunnen waardoor ze van die lompe dingen gaan doen.
    Het is altijd erg sneu, ik weet nog wel dat ik zo boos werd omdat ik had gehoord dat je inderdaad niet meer zeehondjes mag slaan maar wel doodschieten Ik vind het allebei maar niks.
    ]

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Dat van die zeehondjes vind ik zooo erg ik ken dat echt niet aanzien..ik durf het niet eens voor me neus te halen..

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Nee inderdaad, maar ik vind het ook raar dat je ze gewoon maag neerschieten. Ik vind dat echt niet kunnen en ik vind het raar dat dat wettelijk word goedgekeurd
    ]

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Daar word ik allemaal kwaad van ik heb er gewoon geen woorden voor..

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik kijk wel eens een programma en dat is een soort van dierenpolitie en daar pakken ze dan allemaal mensen op die dieren mishandelen. Dat is wel super goed. Alleen zou het niks voor mij zijn om te doen want ik denk dat als ik iemand vind die dat doet dat ik hem dan neer sla.
    ]

13.    #13
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Helaas was er vorig jaar, of was het dit jaar een hele rel vanwege het doodknuppelen van een enorme hoeveelheid zeehondjes in Canada. Dat werd even goedgekeurd door de Canadese regering met als argument dat de zeehonden al het vis opaten. Excuse me!!!! Mensen vreten alles op en overbevissing, dat maakt het evenwicht kapot. Ik heb protestmails en alles gestuurd maar het helpt niets. Want waar gaat het uiteindelijk altijd weer over?? Juist, geld
    En oh ja, ze werden niet doodgeschoten want dan wordt de vacht beschadigd en met dat argument hebben ze zichzelf natuurlijk enorm in de vingers gesneden want het gaat dus ook om de bontindustrie. En later bleek ook dat er veel werkloosheid was in bepaalde gebieden en die werd op die manier opgelost Canada was altijd mijn lievelingsland maar dit.... .
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ja dat is altijd op vrijdag op Animal Planet , ik kijk dat ook altijd..en elke keer vind ik het verschrikkelijk.. ? wat mensen wel niet doen met hun huisdieren..laatst zag ik een aflevering waar bij mensen verhuisd waren uit het huis,hadden ze een verhuislijstje opgehangen,van wat ze mee moeten nemen..
    Hun hond stond er niet eens op ? een hele mooie dalmatier dat beessie woog iets van 9 kilo..het zijn al tengere beesten nou je zag alleen botjes ? ik moest een traantje wegpinken.. ?

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

het is echt verschrikkelijk wat mensen soms met dieren uithalen...en hoe vaak men wel geen last heeft van dieren ...en dat de dieren dus dankzij de mens geen kant meer op kunnen ...mensen hebben last van een hond die blaft in een straat waar bv de hele dag scooters en auto's rond krossen ...dieren moeten zich helemaal aanpassen aan de mens want als de mens er last van heb is het lot niet goed voor een dier ongeacht welk dier bah tis echt triest vind ik tuurlijk kan je niet alles fijn en leuk vinden maar dieren vinden het vast ook niet allemaal fijn en leuk de mens zou zich wat meer in moeten leven ipv. aan zichzelf denken....het respect voor alles wat leeft is zo'n beetje verdwenen heb ik het idee

Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. dierenleed
    Door mops in forum Beestenboel
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 25-07-06, 21:20

Bladwijzers

Forum Rechten