VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 161

Onderwerp: Sinterklaas of Kerst?

1.    #1
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Sinterklaas of Kerst?

Wat vieren jullie? Kerst of Sinterklaas? En dan bedoel ik vooral met cadeau's etc. Ik vier liever Sinterklaas. Dat was echt traditie bij ons thuis en nog steeds doen we dat ieder jaar. Altijd heel gezellig. Vooral de gekke gedichten en de surprises Ik vind het errug jammer dat de Kerst(man) Sinterklaas steeds meer verdringt. Dat is weer zo Amerikaans En dat alles ook al zo snel omgetoverd wordt in kerstsfeer als Sinterklaas nog niet eens begonnen is
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

2.    #2
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Sinterklaas of Kerst?

Ik benhet met je eens dat de winkels veel te weinig stil staan bij Sinterklaas. Alhoewel je half september al de pepernoten vindt in de winkels. Dat vind ik ook wel weer een beetje overdreven.
    We hebben 10 jaar altijd groots Sinterklaas gevierd, alhoewel het de laatste twee jaar wel zonder Sint was. En dan een kleinigheidje onder de kerstboom. Afgelopen jaar en dit jaar doen we het andersom. Groots onder de boom en een kleinigheidje met Sint. Dit omdat de jongste er toch nog geen laars van begrijpt en volgend jaar weer wat meer omdat ze dan twee en half is. En de oudste vindt het wel leuk om een keer Kerst te vieren. Maar vanaf volgend jaar echt gewoon weer Sinterklaas. Ik vind het nl ook onwijs leuk om gedichten te maken en surprises te bouwen....

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik vier alleen kerst..en ik ben nog voor kerst jarig 16 dec en me vriend 19 dec..
    Dus wij vieren onze verjaardag samen en dan nog kerst..erg dure week..
    I used to be perfect,now i am even better.

4.    #4
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik vind december zowieso een dure maand hoor! En als je dan idd nog eens twee verjaardagen hebt gaat het helemaal hard!

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Tuurlijk is december duur!! maar moet je eens voorstellen dat je dan vlak voor kerst jarig bent...of op kerstdag of op 5 dec zoals mijn tante,die viert haar verjaardag al jaren niet meer!
    Ze huurt alleen nog een Sint en Piet voor mijn nichtjes en daar blijft het bij!!
    I used to be perfect,now i am even better.

6.    #6
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

wij vieren sinterklaas en met de kerst iets kleins onder de boom. December is hier ook duur, dochter jarig , broer, zus, tante, schoonmoeder en nog een paar

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

December is inderdaad een erg dure maand, maar ook een hele leuke maand natuurlijk!
    Wij hebben thuis altijd Sinterklaas gevierd, en eigenlijk vind ik dat nog steeds het leukst! Kerst heeft voor mij toch niet dezelfde sfeer als Sinterklaas. Met kerst heb je toch al andere dingen die traditioneel ook worden gedaan, zoals het kerstdiner, een kerstboom. Bij Sinterklaas horen voor mij gewoon cadeautjes en niet zozeer bij de kerstman!
    Kijk er nu al weer naar uit!

8.    #8
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nou ik ben iig al weer goed de aanbiedingen in de gaten aan het houden. Zo kan je nog eens wat leuks wegleggen voor die dagen.

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Inderdaad een goed idee om nu al uit te kijken naar cadeautjes! Want de dagen vlak voor kerst en Sinterklaas zijn bepaalde dingen gewoon ineens een flink pak duurder dan normaal! Ze maken er toch ook echt wel misbruik van! Bovendien is het ook een stuk fijner om op je gemak op zoek te kunnen gaan naar cadeautjes dan het allemaal op de laatste dag nog in huis te moeten halen!

10.    #10
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik hou rond deze tijd ook altijd het blaadje van de kruidvat in de gaten. die heeft vaak hele leuke aanbiedingen!

11.    #11
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wij vieren en de Kerst en Sinterklaas.Onze kinderen hebben 3 opa's en oma's die allemaal Kerst of Sinterklaas willen vieren ?.
    En omdat we niemand tekort willen doen vieren we Kerst bij mn schoonouders en Sinterklaas afwisselend bij mijn ouders.Het is een heel gedoe om iedereen tevreden te stellen en het draait er bijna altijd op uit dat ik ervan in de stress schiet (vind het dan zo rot voor degene waar we dan dat jaar niks vieren... )
    Maar voor de meesten is het erg gezellig en leuk en dan voor mij uiteindelijk ook!!

Vind het wel heel erg leuk om het huis helemaal in Kerstsfeer te brengen maar pas nadat we de sinterklaas en zn pieten weer hebben opgeborgen ?
    !

12.    #12
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Mijn moeder is eerste kerstdag jarig... nou dan weet je het wel

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Wij vieren altijd beide vroeger thuis al ..ik vind voor de kids sinterklaas leuker maar zelf hou ik meer van de kerst ...Vind het wel heel jammer dat sinterklaas een beetje ondergesneeuwd wordt door kerst maar hier komt wel als de sint weg is zo snel mogelijk alle kerst versiering weer uit de kast vind het zo gezellig al die lampjes en versiering

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Wij vieren alleen kerst!, ik vindt de kerstdagen toch veel gezelliger, de sfeer enzo. Sinterklaas is leuk als je kleine kinderen hebt, vroeger vierde ik dan ook heel uitgebreid sinterklaas, maar aangezien mijn jongste 14 is..... Weet je wat mij alleen opvalt dit jaar? in de winkels kan je nu al volop kerst artikelen kopen, en je ziet heel weinig van sinterklaas artikelen, of versieringen. valt dat jullie ook op, of is het anders waar jullie wonen. Ik woon in Amsterdam

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desiree
    Wij vieren alleen kerst!, ik vindt de kerstdagen toch veel gezelliger, de sfeer enzo. Sinterklaas is leuk als je kleine kinderen hebt, vroeger vierde ik dan ook heel uitgebreid sinterklaas, maar aangezien mijn jongste 14 is..... Weet je wat mij alleen opvalt dit jaar? in de winkels kan je nu al volop kerst artikelen kopen, en je ziet heel weinig van sinterklaas artikelen, of versieringen. valt dat jullie ook op, of is het anders waar jullie wonen. Ik woon in Amsterdam
    klopt hoor dat is overal volgens mij en dat is erg jammer want idd voor kids is sinterklaas volgens mij veel leuker als kerst

Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Sinterklaas
    Door Heaven in forum Column archief
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 26-05-10, 22:49
  2. Reacties: 12
    Laatste Bericht: 23-10-07, 16:40
  3. Brief aan Sinterklaas
    Door Kweenie in forum De humor-hoek
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 27-11-06, 16:06