VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 23

Onderwerp: Wat hoort voor jou absoluut bij een romantische avond met je partner??

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Wat hoort voor jou absoluut bij een romantische avond met je partner??

Hoi meiden ik ben benieuwd hoe voor jou een romantisch avondje met je partner eruitziet, wat mag niet ontbreken?, doe je ook iets extra's ?( bv lingerie?) ik ben heel erg benieuwd!!

2.    #2
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Wat hoort voor jou absoluut bij een romantische avond met je partner??

kaarsjes! gezellig!!

3.    #3
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Wat hoort voor jou absoluut bij een romantische avond met je partner??

Hier ook kaarsjes,heel veel zelfs en een lekker drankje
    !

4.    #4
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Kaarsen en wierook
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik zelf doe het zo, ik trek hele mooie lingerie aan, voordeel als je klant bent bij Pabo. Natuurlijk heel veel kaarsjes aan. Barry White op de achtergrond. flesje wijn, elkaar langzamerhand opnieuw versieren, flirten enz. daarna een sexy strip tease.

6.    #6
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hum ja...die striptease waag ik me maar niet aan. heb ritmegevoel van een olifant, wordt vast geen succes :blushsmiley:

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Heey Diedeldie!, wie zegt dat zo'n olifanten strip-tease niet sexy kan zijn?, misschien krijgt je partner er wel een hele grote olifanten......., laten we het netjes houden, slurf van!!!!

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Lekker eten (evt uit eten), sexy lingerie, samen in bad, lekker muziekje op de achtergrond (Luther Vandross of Silk ofzo)

Als ik geen romantiek wil maar sex, dan trek ik gewoon mijn lange mooie zwarte (nep)bontjas aan en niks eronder.. of alleen iets heel kleins.. werkt altijd als je zo de deur opendoet als hij thuiskomt.

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

klopt heaven, gisteravond stond ik mijn lover bij de voordeur op te wachten in zo'n doorschijnend dingetje, nix eronder! en ja hoor!, toen we in de huiskamer waren hadden we allebei niets meer aan, Lekkkkuuuuuur hoor!!!

10.    #10
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desiree
    Heey Diedeldie!, wie zegt dat zo'n olifanten strip-tease niet sexy kan zijn?, misschien krijgt je partner er wel een hele grote olifanten......., laten we het netjes houden, slurf van!!!!
    Geloof me, dat draait uit op een muizestaartje

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ja kaarsjes, en gezelligheid, en een lekker drankje........ het is hier nog nooit romanties geweest
    [url=http://www.babybrabbel.nl][img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1076770740/3/1/1/255/165/165/0/148/206/max.png[/img][/url]<br />[url=http://www.TickerFactory.com/]<br />[img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/2;10100;30/st/19820112/n/Sonja/k/4e0c/age.png[/img]<br />[/url]

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Heey Sonja, wat bedoel je eigenlijk precies met "het is hier nog nooit romantisch geweest?" :blushsmiley:

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Dat zat ik me ook al af te vragen...

14.    #14
    . Anne29's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Voor mij lekker eten, wijntje (kan nu ff niet helaas), heel veel met elkaar kletsen en dan vanzelf lekker aan het zoenen en vrijen raken en de hele avond van sex genieten.
    Maar hij wil dan altijd gezellig samen op de bank een filmpje kijken en dat vind ik ook wel leuk maar na afloop is het altijd te laat (dwz ben ik te moe, want om 6 uur wordt Daan weer wakker) om nog lekker uitgebreid te vrijen En van een kaarsje aansteken heeft hij ook nog nooit gehoord.
    Mama van Daan (1 juli 2003) en Hidde en Pepijn (1 maart 2005)

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Lekker romantisch muziekje op de achtergrond, tientallen kaarsjes verspreid door de kamer, lekkere hapjes op tafel...

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 23-04-14, 12:02
  2. Dove vrouw hoort voor het eerst
    Door felice in forum Nieuws
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 28-03-14, 07:54
  3. Meest romantische wat jij ooit voor je partner hebt gedaan?
    Door thom in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 01-09-06, 22:09

Bladwijzers

Forum Rechten