VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 36

Onderwerp: Welke huidverzorgingsprodukten staan er bij jullie op de kaptafel?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Welke huidverzorgingsprodukten staan er bij jullie op de kaptafel?

Hoi dames,

Even uit nieuwsgierigheid. Wat voor soort huidverzorgingsprodukten hebben jullie thuis? Zijn er favorieten die jullie iedereen aan kunnen raden?

Groetjes van Laura

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Welke huidverzorgingsprodukten staan er bij jullie op de kaptafel?

Ik gebruik dagcreme van Estee Lauder, Daywear. Ik heb het een tijdje niet gebruikt omdat ik er geen geld voor had, maar zag mijn huid echt achteruit gaan. Nu kan ik het me gelukkig wel weer veroorloven en ik zie mijn huid echt met sprongen vooruit gaan!
    Ik heb ook een tijdje de nachtcreme van Estee gebruikt, maar daar merkte ik niet veel van, afgezien van het feit dat je huid wel lekker zacht is en dat het lekker ruikt.
    Verder maak ik iedere avond mijn huid schoon met make-up doekjes, maar nooit die van Nivea, die branden je ogen eruit en laten mijn huid jeuken. Ik heb meestal die van Diadermine. Dat doe ik omdat ik dagelijks make-up draag en niet alleen mascara ofzo, de hele rataplan, van foundation tot wenkbrauwpotlood zeg maar...

3.    #3
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Welke huidverzorgingsprodukten staan er bij jullie op de kaptafel?

Uhh.. op de kaptafel dus.. wil je de make up ook weten?
    Oogschaduw van Bourjois in tig tinten, lipglosses van Avon, foundation van MaxFactor of Bourjois, Blush van Avon of Max Factor, Mascara van Avon en Boujois ... en nog veel, veel meer in de beautycase!

(heb nl opleiding visagie gedaan)

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik gebruik geen cremetjes eingelijk, het enige wat er staat is make-up
    I used to be perfect,now i am even better.

5.    #5
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb geen kaptafel ..anders zou ie ws helemaal vol staan met spullen die ik noooit op mn gezicht smeer...simpelweg omdat ik niet weet hoe en wat

6.    #6
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Heb idd ook heel veel spulletjes die ik nooit gebruik.Gewoon voor de heb of omdat het me zo leuk leek :blushsmiley: maar ik ben er helemaal niet handig in om me op te maken.
    De reinigings produkten die ik gebruik zijn allemaal van Dove.Oogpotlood,mascara en lippenstift zijn van allemaal verschillende merken.Heb niet een bepaald merk.

Lijkt me geweldig om te doen Heaven!! (hoe lang duurt zo'n opleiding eigenlijk??)
    !

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Heb al verschillende soorten Reinigingsproducten uitgeprobeerd, maar nog nooit iets gevonden waar ik echt helemaal tevreden over ben. Momenteel gebruik ik producten van Biotherme voor een gecombineerde huid, maar ook dit is het niet helemaal. Misschien dat jullie nog tips hebben??

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik vind Lancome heerlijk. Ik gebruik de reinigingsgel, de tonic en als dagcreme Hydra-Zen. Zo'n lekker gevoel..

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Jaysen, ik heb een apart topic over de opleiding geopend..

10.    #10
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Dan ga ik daar even kijken
    !

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

reinigingsgel, reinigings tonic, dag- en nachtcreme, maskers, gezichts peeling/scrub, make-up(mascare, foundation, lipgloss, lippenstift, wenkbrauwpoeder en oogschaduw), labello, handcreme, parfum, deo, bodylotion, borstel, kam, schuimgel, wax,? hmmm dat was het wel zo'n beetje geloof ik...

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

ehmm tonic en een dagcreme, lipgloss, oogschaduw, coverstick, esprit luchtje (sinds eergisteren)
    kokoswax, deo, nagellak.
    ]

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Reinigingsgel, reinigingstonic, dagcreme, nachtcreme, scrubgel voor mijn gezicht, bodylotion, huidolie, scrubcreme, handcreme, verschillende maskertjes, oogschaduw, mascara, een stuk of 100 verschillende lipglossjes, een stuk of 10 verschillende luchtjes...

en zo kan ik nog even doorgaan. (oei, ik ben best erg :P)

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suus
    Reinigingsgel, reinigingstonic, dagcreme, nachtcreme, scrubgel voor mijn gezicht, bodylotion, huidolie, scrubcreme, handcreme, verschillende maskertjes, oogschaduw, mascara, een stuk of 100 verschillende lipglossjes, een stuk of 10 verschillende luchtjes...

en zo kan ik nog even doorgaan. (oei, ik ben best erg :P)
    zo is het bij mij ongeveer ook wel!
    heb dan nog wax, schuim en haarlotion erbij!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik zal de haarproducten er maar niet bij rekenen!!!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Welke bloemen heb je nu op tafel staan?
    Door SweetAngel in forum In en om het huis
    Reacties: 489
    Laatste Bericht: 20-04-16, 10:39
  2. Welke afslankcremes gebruiken jullie?
    Door maaikevanvossen in forum Beauty & cosmetica
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 01-03-12, 16:33
  3. Welke tijdschriften lezen jullie en waar letten jullie op advertenties
    Door balzarelli in forum Enquetes en media oproepen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 02-11-07, 12:29

Bladwijzers

Forum Rechten