VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 45 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 672

Onderwerp: Lekker allemaal even klagen over de zwangerschapskwaaltjes !!!

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Lekker allemaal even klagen over de zwangerschapskwaaltjes !!!

Ik heb er gelukkig niet zoveel last van, maar heb gemerkt dat de meeste niet zoveel eten omdat ze misselijk zijn of iets dergelijks !!!!

Nou, dit vrouwtje eet zich dus helemaal in de rondte en nee, dat kunnen we ook niet hebben.

Sta pas in het begin en oh jee, al die kilo's !!!!!!!!!

Heeeeellllllpppppp

En had ik vorige keer ook, word veel wakker 's nachts !!!

Okey, meiden als je wilt klagen.......go ahead !!!!!
    Niet alles hoeft leuk te zijn als je zwanger bent :blushsmiley:

2.    #2
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Re: Lekker allemaal even klagen over de zwangerschapskwaaltjes !!!

Ik ben moeoeoeoeoeoeoeoe :sleepy: :sleepy: :sleepy: En ik mag mijn medicijnen niet nemen waardoor ik enorm achteruit ga momenteel. Vandaag ben ik echt ziek Ik kan steeds minder.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hypnosa, even off-topic, weet niet of je het wilt vertellen of dat je verhaal ergens staat,
    maar wat voor medicijnen gebruik jij dan normaal ?

Als je er niks over wilt vertellen, gewoon niet doen hoor, it's up to you !!!

Maar ben wel een beetje nieuwsgierig, heb zelf ook 2 jaar zwaar aan de medicijnen gezeten.

Ik hoor het wel,

Gr. Vlinder

4.    #4
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Even een hele korte reactie. Ik slikte L'Carnitine. Is eigenlijk een voedingssupplement. Het helpt mij enorm tegen mijn klachten (ME).
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hypnosa, mijn nichtje heeft het ook !!!!

Dus ik weet er het ??n en ander van en wens je dan ook alle sterkte toe !!!

Gr. Vlinder

6.    #6
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Dank je wel

7.    #7
    . prutser's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

kunnen we de eerste 3 a 4 maanden niet gewoon overslaan. Ik was even vergeten hoe unheimisch je je kunt voelen. Ik heb echt het idee dat ik al een tijdje niet meer in mijn eigen lijf bivakkeer. Mijn emoties zijn permanent in de achtbaan gaan zitten en huilbuien en woede aanvallen wisselen elkaar in hooooooooog tempo af.
    Daarnaast ben ik echt dooooooood moe. Iets wat ik me niet meer kan herinneren van de vorige keer.
    Mijn vorige zwangerschap ben ik echt behoorlijk relaxed door gekomen, ik voelde me prima etc, maar nu. Ohh, bah, en ik moet nog zes maanden. Misschien betekend het wel dat het dit keer een meisje is hihih, nou doe mij dan maar weer een jongen. Maar helaas dat heb je nu niet meer voor het zeggen hhih.
    Hehe, het lucht in iedergeval al op om het eens lekker van je af te schrijven. Ik denk dat ik dit topic nog regelmatig kom vervuilen. En als het dan blijft staan tot de baby er is, ga ik dan vreselijk hard lachen om mijn geklaag. en dan kom ik hier klagen over gebroken nachten, stuiwing, een zere doos, en alles waar ik me dan aan erger hihihi

Thanx

8.    #8
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Pffff, het rijtje wordt langer bij mij. Oprispingen, last van mijn maag, jeuk en vooral rusteloze benen Dat laatste vind ik nog wel het ergst. Ik heb heel slecht geslapen daardoor vannacht en ik kan amper lekker even zitten of liggen om rustig t.v. te kijken.

9.    #9
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hypnosa: bij mij hielp het volgende bij rusteloze benen.
    Loop met blote voeten over een koude vloer (bijv tegels) of ga me je onderbenen en voeten onder de koude kraan. Geen idee waarom het hielp, maar het hielp! (daarna kun je niet slapen omdat je koude voeten hebt maar toch irriteerde dat minder.

10.    #10
    . lelie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

brandend maagzuur
    veel zin in zoetigheid (normaal ook wel, maar nu nog meer)
    jeuk aan benen en buik
    Af en toe wat buikpijn bij te zwaar tillen (moet je dus ook niet doen!0

Verder niets te klagen!
    [url=http://www.TickerFactory.com/]<br />[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;41;86/st/20081108/n/Lorijn/dt/6/k/7658/age.png[/img]<br />[/url]<br /><br />Trotse moeder van Sylke 14-04-03, Thirza 08-04-05 en Lorijn 08-11-08

11.    #11
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloemetje
    Hypnosa: bij mij hielp het volgende bij rusteloze benen.
    Loop met blote voeten over een koude vloer (bijv tegels) of ga me je onderbenen en voeten onder de koude kraan. Geen idee waarom het hielp, maar het hielp! (daarna kun je niet slapen omdat je koude voeten hebt maar toch irriteerde dat minder.

Ah, dan ga ik dat straks eens proberen. Want het is weer feest

En ook heb ik veel last van pijn onderin mijn rug en uitlopend naar beneden. En harde buiken en buikpijn als ik teveel doe. En dat is al snel. Voel me net een oud vrouwtje af en toe. Alsmaar gaan zitten tussendoor

12.    #12
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Een koude douche helpt inderdaad bij rusteloze benen.Heb je dat Hyp? Volgens manlief lag ik zelfs in mn slapen steeds met mn benen te schoppen om dat gevoel maar kwijt te raken..
    !

13.    #13
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ja, nogal Jaysen Ik had er altijd al last van in de tweede helft van mijn cyclus. Maar dan kan ik medicijnen nemen en nu natuurlijk niet

14.    #14
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

He,heb jij er ook altijd last van?Ik ook en niemand begrijpt waar ik het over heb.Het is zo'n vervelend gevoel.Weet jij hoe het komt?Ik kan er nergens wat over vinden en de huisarts neemt het niet echt serieus.
    !

15.    #15
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ik weet niet hoe het komt. Als je zoekt op de term "restless legs" op Google, dan kun je informatie vinden. Ik slikte Inhibine en dat hielp gelukkig goed bij mij. Misschien iets om te proberen? Bij mij is het absoluut hormoon gerelateerd. Ik kon de klok er gelijk op zetten dat ik na mijn eisprong deze klacht kreeg. Heel vervelend Wat mij hielp was flink hard fietsen op onze home trainer of dat manlief mijn benen hard masseert. Maar het is nu zo erg dat dat zelfs niet meer helpt helaas.

Pagina 1 van de 45 12311 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Opgesloten vreemdelingen klagen minder
    Door postbot in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 02-08-13, 15:10
  2. 'Vmbo'ers klagen minder'
    Door postbot in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 30-05-12, 19:20
  3. Bettina Holwerda kampt met zwangerschapskwaaltjes
    Door postbot in forum Celebrities