VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Ik kan het niet meer aan

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Ik kan het niet meer aan

Ik ben 18 jaar en heb een relatie van 3 jaar achter de rug. Het is nu 7 weken uit hij heeft het uitgemaakt.
    Hij is sinds januari bezig met fitness en wil bodybuilder worden. Ik was het daar niet mee eens want hij wou anabolen gaan spuiten, daardoor kregen we veel ruzie en uiteindelijk maakte hij het uit. Het is nu 7 weken uit maar zijn nog elk weekend bij elkaar en doen nog alles met elkaar maar ik kon dat niet meer aan en heb duidelijkheid gevraagt via mail. Vandaag kreeg ik terug van ja ik wil niet afhankelijk zijn van iemand en je moet van mij niks verwachten. Ik voel me nu best wel gebruikt. Ben boos en heb hem een duidelijke mail terug gestuurd dattie het kan bekijken maar ik wil hem nog steeds snap niet dat ik nog geen hekel aan hem heb. Help

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

Standaard Re: Ik kan het niet meer aan

tjee meid, dat is wel zwaar *** zeg....
    Als hij zo alleen maar zichzelf denkt is het denk wel beter zo, maar 3 jaar is niet niks hoor....
    sterkte meid

xxx
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

3.    #3
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Dat je hem nog steeds terug wilt, is niet vreemd hoor traan. Heel logisch zelfs. Je gevoel schakel je niet zomaar even uit. Het zal moeten slijten. En als hij zich zo vastbijt in het bodybuilden, dan kun je weinig doen ben ik bang. Heel veel sterkte meid!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hi Traan,

Ik herken jouw verhaal heel erg goed. Ik heb zelf ook een relatie gehad van een aantal jaar en dat ging uit en toch elk weekend bij elkaar zitten en nog alles uitspoken samen.
    Maar uiteindelijk zal je zelf degene moeten zijn die de knoop defenitief doorhkt. Voor hem is het natuurlijk alleen maar fijn om aan zn trekken te komen en is het natuurlijk heel erg makkelijk dat er altijd een meisje voor hem klaar staan. Maar heb ook gevoel voor eigenwaarde.
    Geef je liefde aan iemand die het met respect behandeld.
    Neem afstand want dat is de enige manier om er beter mee om te kunnen gaan. Vraag extra steun van vriendinnen om je heen. En realiseer je dat je ook wel zonder hem kan. Want dat kun je best.
    Heel veel sterkte meid.

liefs sylvia
    ]

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Hey meid, hier ook veel herkenning. Heb best lang een relatie gehad met een jongen die ook anabolen spoot en daardoor ook erg agressief werd tegenover mij. Toen ik het uiteindelijk uitmaakte wilde ie me ook zien onder het mom van 'we zijn toch nog vrienden' maar het kwam er altijd op neer dat ie gewoon sex wilde, zonder verplichtingen. Nou is daar niks mis mee in het algemeen, maar als jij je er gebruikt door voelt moet je dat gewoon niet doen, dat is een kwestie van zelfrespect. Maar het blijft ontzettend moeilijk, als je nog gevoelens voor hem hebt. Heel veel sterkte!

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Heeey meis, ik herken je verhaal, niet over die sportschool enzo, maar mijn relatie van bijna 6 jaar is pas uit. Ik heb er zelf een eind aan gemaakt, maar het is verschrikkelijk moeilijk, daarom wens ik jou veel liefde en sterkte toe!!!,

7.    #7
    . triesje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Post waarderingen

zulke mensen ken je beter kwijt zijn jho
    anabolen heel je leven gaat dr van nr
    de klote
    [URL="http://www.mijnticker.nl/"][IMG]http://www.mijnticker.nl/tickers/dj2jte5itcf9xgcz.png[/IMG][/URL]

8.    #8
    . annelie's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Post waarderingen

Hoi Traan,

Dat je gevoelens een warboel zijn is heel normaal hoor. Je rouwt en bij rouwen horen al deze gevoelens.
    Maar als ik jou verhaal goed begrepen heb heb je de juiste beslissing genomen. Mensen die zo ver gaan in hun sport zijn super ego?sten die alleen misbruik van hun partner maken.
    Nu voet bij stuk houden en jezelf op de eerste plaats zetten en beseffen dat je na een lange relatie veel tijd nodig hebt om alles te verwerken.

Sterkte.

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

de post is van 2004

10.    #10
    . annelie's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Post waarderingen

Verrek mommy, zag het nu ook toen ik nog even keek.
    Zonde van de tijd, maar ja; kan gebeuren

Gelijkaardige Onderwerpen

1. ik wil eigenlijk niet meer maar ik durf niet!!!
    Door beestje in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 78
    Laatste Bericht: 03-04-12, 12:45
  2. Ik wil niet meer
    Door Grendel in forum Column archief
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 10-09-10, 09:24
  3. Hij kon het niet meer
    Door Lotjuh in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 27-02-10, 13:39
  4. Weet het niet meer.
    Door kaat in forum Overige gezondheid
    Reacties: 83
    Laatste Bericht: 09-01-08, 22:28
  5. Oh, ik weet het echt niet meer: aan/uit/aan/uit?? Wel/ niet? Argh!
    Door Zoya in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 01-11-06, 16:54

Bladwijzers

Forum Rechten