VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 45

Onderwerp: Helderziende

1.    #1
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Helderziende

Een paar jaar terug ben ik 2 keer bij een helderziende vrouw geweest. En dat was heel bijzonder. Ik kon daar met gerichte vragen naartoe gaan (niet speciaal toekomstvragen ofzo) en die had ik wel. Zij heeft toen een aantal dingen gezegd die allemaal uit zijn gekomen tot nu toe. Heel apart. Zo ging ik erheen met een vraag over een toenmalig vriendje die naar het buitenland zou vertrekken? Ik noemde zijn naam en toen zij zei: "Hij heet Eric he?" Ik zei nee, hij heet ... . Zei ze weer: "Nee, ik zie Eric." Ik dacht daar verder niet over na en we gingen verder praten. Ze heeft mij nog een aantal dingen verteld waaronder dat het heel goed voor mij zou zijn om zwanger te zijn. Dat ik daar enorm van op zou knappen lichamelijk en geestelijk. Daar moet ik nog achterkomen? Maar goed, later, het was uit met dat vriendje en ik ging via internet daten met mannen. En iedere keer als ze Eric bleken te heten, ging er wel een lampje branden? Maar dat werd verder niks. Op een gegeven moment was ik dat allang weer vergeten en was ik aan het chatten met iemand van wie ik dacht dat het er in het echt helemaal niet mee zou klikken. We waren behoorlijk scherp tegen elkaar. En wat schetste mijn verbazing; we zagen elkaar en werden verliefd? En dat is nu mijn Eric met wie ik ga trouwen en een gezinnetje ga stichten?

Ik heb daarvoor ook met een paar helderziende mensen een gesprek gehad maar die waren zo fake. Ze zaten er constant naast en als ik dat zei raakten ze ge?rriteerd? Maar die laatste vrouw, geweldig!?
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Helderziende

Ik zou dat ook wel eens willen weten hoor,wat zo'n helderziende voor mij zou hebben
    I used to be perfect,now i am even better.

3.    #3
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Uit pure nieuwsgierigheid zou ik het ook wel willen weten.Kijken of het inderdaad uitkomt.Maar aan de andere kant zou ik ook wel een beetje bang zijn dat er iets verteld wordt wat ik niet wil weten/horen.
    Het is een beetje dubbel
    !

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik ben al een aantal keren bij een paranormaal persoon geweest.
    En ja, ikke .....jaren geleden zo nuchter als het maar zijn kon, geloofde er totaal niet in !!

Zat toendertijd met een moeilijke beslissing en toen zei mijn vriendin ga nu eens naar......
    ik de stoute schoenen aangetrokken nou wat denk je,
    ze vertelde van alles wat ze echt niet kon weten.
    Ik was helemaal om, maar vergeet niet er zit een hoop kaft onder het koren !!!!

Maar 1 ding, ze mogen niet alles over je toekomst vertellen hoor, zou ook niet goed zijn anders
    ga je er naar leven en vergeet niet, je eigen leven bestaat altijd uit de keuzes die je zelf maakt!!
    Of dat nu goede of wat minder goede keuzes zijn, laat nooit je leven lijden door zo'n persoon,
    je leven neemt toch wel de wending die het moet nemen.
    En af en toe moet je dingen meemaken in je leven om verder te komen.
    Het maakt je wel tot de persoon die je nu bent !!!!!

5.    #5
    zelk
    Gast

hoi hoi,

ik ben er deze zomer heen geweest naar een medium.
    op advies van mijn moeder.
    ik vond het eerst wel een beetje eng maar ik heb
    echt dingen te horen gekregen die zij gewoon
    echt niet kon weten...
    ik heb er wel veel aan gehad niet echt toekomst maar
    wel tips en zo..
    ik zou mijn toekomst niet willen weten dat lijkt me pas
    eng..

liefs dolores

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

idd ja wel eng...
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

7.    #7
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ben ook es een keer bij een medium geweest en wat zij me vertelde klopte geen snars van. Ze vertelde me dat ik geen kinderen zou krijgen, Ik heb er toch echt twee kindjes hoor. ook vertelde ze me dat ik heel gezond was NOT. Ik heb dus niet zoveel met een medium

8.    #8
    zelk
    Gast

ik snap je wel hoor..
    heel veelmediums zijn gewoon niet goed..
    je moet wel iemand hebben die echt ook hoog staat
    aan geprzeb door mond op mond reklame.
    en niet door dat ze adverteert in de krant bv.
    dat zijn meestal van die nepperds

9.    #9
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

het medium waar ik toen was kwam niet uit een krantje. Ze scheen "echt"goed te zijn.

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Post waarderingen

Ik vind het zo gaaf als zo iemand ook echt helderziende is en niet wat uit zijn of haar nek ouwejeweetwelt.... Ik ben ze vaak tegengekomen, betaald of onbetaald, allemaal sloegen ze de plank zo mis en er is niemand geweest die ook maar iets goed voorspeld heeft.... Geloof dat een enkele zeiden dat ik 1 kindje zou krijgen, een meisje.... zie mij nou 4 zonen hebben .
    Ik weet niet wat dat is, hoor, sommige mensen, dat was bijvoorbeeld bij iemand thuis, een feestje ofzo, die vinden dat zo leuk om net te doen alsof ze helder kunnen zien en gaan dan overal een verhaaltje van maken.... zo irritant... Ik heb het op mijn 20ste ook meegemaakt dat een man mijn hand pakte, dat ie zogenaamd mijn hand ging lezen, ja zegt ie: je had allang een kind moeten hebben.... en dan zo overtuigend dat ik zelfs ging twijfelen of ik niet stiekem toch een abortus had gehad.... (heb ik uiteraard niet!)
    [img]http://home.versatel.nl/topdownloads/msn7.0/502.gif[/img]&nbsp; &nbsp; ?Verstandige mensen spreken uit ervaring. Nog verstandigere mensen spreken uit ervaring niet?

11.    #11
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik heb een tijd terug (ergens in 2000) toevallig via een vriendinnetje een soort "lezing"gehad van haar tante. Dat papiertje heb ik ergens nog liggen maar weet niet waar.

Toch zijn er dingen uitgekomen.

Mijn katten (hoe onbenullig klein ook) zijn er inderdaad gekomen, Ze had gezegd dat katten in de toekomst bij mijn vader wel goed zat. Mijn pa was daar op tegen maar uiteindelijk hebben we er 2.

Verder heeft ze ook voorspeld dat ik eerst een lange vriendschap heb voor ik een relatie krijg. Nou ik weet niet met welke vriend dat zal worden maar ik heb er momenteel neit zoveel en gek genoeg zijn dat allemaal mijn types neit

Verder ook te maken gehad met mensen die zeiden dat het allemaal goed zou komen maar puntje bij paaltje hebben ze gefaald (een daarvan was de toenmalige vriend van mijn moeder die ik sinds 2000 doodgezwegen heb)
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Post waarderingen

Ik geloof er wel in, in het helderzien, hoor, maar er zitten er zoveel bij die net doen alsof ze het kunnen, om financiele redenen of gewoon omdat ze het heerlijk vinden om aandacht te krijgen....
    (hier valt elke twee weken een klein briefje in de bus, die vent verandert steeds zijn naam en 06, mijn vriend en ik maken dan altijd grapjes, zo van: zie je, al onze problemen zijn nu voorbij, meneer kwakkie -of hoe ie die week dan weer heet...- helpt ons wel ....
    [img]http://home.versatel.nl/topdownloads/msn7.0/502.gif[/img]&nbsp; &nbsp; ?Verstandige mensen spreken uit ervaring. Nog verstandigere mensen spreken uit ervaring niet?

13.    #13
    . zeester's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Toevallig gisteren op teletekst en nu op www.nieuws.nl (is dat degene waar jij het over hebt, wuzzy?):

'Ziener' aangehouden voor afpersing van klantenUitgegeven op donderdag 16 maart 2006 om 19:25:13

(Novum) - De politie heeft vorige week een 35-jarige man uit Amsterdam aangehouden die zich uitgaf als genezend medium. De man perste zijn klanten vermoedelijk voor honderdduizenden euro's af, meldt de politie donderdag.

De man had een 'praktijk' in de Amsterdamse Van Woustraat, maar werkte door heel Nederland. Hij opereerde onder vier titels en wist mensen volgens de politie aan zich te binden 'door en list bedrog'. Met brieven en advertenties op internet haalde de 'ziener' mensen over gebruik te maken van zijn gaven. Hij zette zijn slachtoffers, die vaak in psychische nood zouden verkeren, onder druk. Zij betaalden grote sommen geld voor een behandeling die vaak niet plaatsvond.

De zaak kwam aan het licht toen een man uit Ridderkerk in mei vorig jaar aangifte deed van bedrog. De ziener heeft mogelijk ook slachtoffers gemaakt die zich nog niet bij de politie hebben gemeld.

Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Post waarderingen

Nee, die van mij zit in Den Haag, zijn er zoveel van en ik ben echt verbaasd dat ze ook echt klanten hebben, hoor....

15.    #15
    . ~Miss-Irri~'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Post waarderingen

ik ging vroeger welleens naar van die paranormale avonden,maar daar schiet je echt niks mee op.ik zou zo hetzelfde kunnen doen,moet soms erg lachen in mezelf dat sommige mensen alles maar klakkeloos van zo'n iemand aannemen.dat is ook vaak het geval op beurzen.

Maar ik geloof ook zeker dat er mensen zijn die echt dingen tegen je zeggen die ze niet kunnen weten en die ook zeker een gave hebben.
    [url=http://www.babybrabbel.nl][img]http://www.babybrabbel.com/dynban/9maandenbanner/1305669600/1/153/102/255/1.png[/img][/url]

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Adressen goede helderziende
    Door Cicilia in forum Spiritualiteit & religie
    Reacties: 131
    Laatste Bericht: 20-11-14, 20:47
  2. [Gezocht]voor Volkskrant: ervaringen met helderziende via briefje in brievenbus
    Door corinnevolkskrant in forum Enquetes en media oproepen
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 11-07-12, 11:26

Bladwijzers

Forum Rechten