VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 182

Onderwerp: wat voor werk doe je en hoe belangrijk is dat voor je?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard wat voor werk doe je en hoe belangrijk is dat voor je?

ik ben zelf 11 jaar geleden een kinderdagverblijf begonnen en mn werk is heel belangrijk voor me. Ik heb er meestal enorm veel lol in en jullie

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: wat voor werk doe je en hoe belangrijk is dat voor je?

Ik ben al 5 jaar kraamverzorgende en heb het reuze naar me zin!!
    I used to be perfect,now i am even better.

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb eigenlijk twee beroepen bouwkundige en multimediavormgever en ik kan deze twee vakken nog combineren ook. Ik werk als multimediavormgever/cadtekenaar voor een bedrijf wat presentatiemiddelen maakt voor nieuwbouwprojecten. Voor mij de perfecte baan.

Werken is ook belangrijk voor mij, het geeft me een kans om me verder te ontwikkelen op mijn vakgebieden en me bezig te houden met iets wat ik erg leuk vind. Natuurlijk zitten er ook minder leuke kanten aan mijn werk, mijn baas is bijvoorbeeld niet echt een leuke man (maar mijn collega's zijn wel leuk) en ook moet je vaak onder tijdsdruk dingen afmaken of overwerken.

Corien, wat leuk een eigen KDV. Waarom ben je destijds begonnen met een KDV en wat is er zo leuk aan het werk?

4.    #4
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Ik werk in een 3-sterren hotel in Amsterdam als reserveringsmanager. Tenminste, daar ben ik 7 jaar geleden voor aangenomen. Inmiddels ben ik ook office-manager, plaatsvervangend receptiemanager, vervanger van de hotelmanager, manusje van alles en stagiaire begeleidster. Beetje veel maar als het allemaal niet tegelijk moet, is het best te doen allemaal.