VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 182

Onderwerp: wat voor werk doe je en hoe belangrijk is dat voor je?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard wat voor werk doe je en hoe belangrijk is dat voor je?

ik ben zelf 11 jaar geleden een kinderdagverblijf begonnen en mn werk is heel belangrijk voor me. Ik heb er meestal enorm veel lol in en jullie

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: wat voor werk doe je en hoe belangrijk is dat voor je?

Ik ben al 5 jaar kraamverzorgende en heb het reuze naar me zin!!
    I used to be perfect,now i am even better.

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb eigenlijk twee beroepen bouwkundige en multimediavormgever en ik kan deze twee vakken nog combineren ook. Ik werk als multimediavormgever/cadtekenaar voor een bedrijf wat presentatiemiddelen maakt voor nieuwbouwprojecten. Voor mij de perfecte baan.

Werken is ook belangrijk voor mij, het geeft me een kans om me verder te ontwikkelen op mijn vakgebieden en me bezig te houden met iets wat ik erg leuk vind. Natuurlijk zitten er ook minder leuke kanten aan mijn werk, mijn baas is bijvoorbeeld niet echt een leuke man (maar mijn collega's zijn wel leuk) en ook moet je vaak onder tijdsdruk dingen afmaken of overwerken.

Corien, wat leuk een eigen KDV. Waarom ben je destijds begonnen met een KDV en wat is er zo leuk aan het werk?

4.    #4
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Ik werk in een 3-sterren hotel in Amsterdam als reserveringsmanager. Tenminste, daar ben ik 7 jaar geleden voor aangenomen. Inmiddels ben ik ook office-manager, plaatsvervangend receptiemanager, vervanger van de hotelmanager, manusje van alles en stagiaire begeleidster. Beetje veel maar als het allemaal niet tegelijk moet, is het best te doen allemaal.
    Er is een tijd geweest dat ik er graag mee stopte om iets anders te gaan doen. Maar nu vind ik het helemaal leuk. Leuke collega's, leuke klanten, leuke gasten, voorlopig zit ik er nog wel. Ik zie mezelf dit alleen niet nog over 20 jaar doen....

Maar dat zien we dan wel weer.
    VP-lid sinds 23 september 2004

5.    #5
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik loop op dit moment in de ziektewet in afwachting van een operatie aan mijn knie.
    Voorheen werkte ik 32 uur (4 dagen) in de horeca, gewoon achter de bar en in de bediening. Ik heb het altijd met veel plezier gedaan, tot mijn zwangerschapsverlof begon. Daarna was het een doffe ellende, maar dat is weer een ander topic. Iig is het bedrijf waar ik werkte ondertussen failliet gegaan en ben ik inmiddels verhuisd. Over een tijd ga ik dus opnieuw op banenjacht, maar ik denk toch dat ik niet meer terug de horeca in wil...

6.    #6
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben op dit moment ook op banenjacht.Heb jaren in een bloemenzaak gewerkt maar wil nu eens wat anders.
    Ik ben meesterbinder (neeeh!!heeft niks met sex ofzo te maken ) is net zoiets als meesterkok maar dan meester in de bloemen.Het betekend dat je ook florale objecten maakt en grootschalig bloemwerk.Het is echt heerlijk werk om te doen maar niet te combineren met een gezin.Met Kerst bijvoorbeeld(en moederdag enzo) ben je een paar weken van s'morgens vroeg tot in de late uurtjes aan het werk en dat trek ik niet meer.
    Over een paar jaar wil ik een eigen bedrijfje opzetten maar zoek voor nu dus even wat anders.
    !

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

bertje , ja wat is er zo leuk aan het werk, Om te beginnen werk ik graag met kinderen en dat heb ik dan ook de eerste 8 jaar gedaan, het is geweldig om voor de kinderen zo'n situatie te creeeren dat ze zich veilig- en thuis voelen. Op die manier zorg je er ook weer voor dat ouders met een goed gevoel naar hun werk gaan en volledig op je vertrouwen. Nu ik niet meer op de groep werk is het een uitdaging om de leidsters (het zijn er inmiddels 11) zo te begeleiden dat ze datzelfde gevoel overbrengen op een manier zoals wij (ik doe het samen met een vriendin) dat voor ogen hebben, en de kwaliteit hoog zien te houden!
    Tevreden ouders en kinderen daar doe ik het voor!

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Het lijkt me wel moeilijk om leiding te geven aan 11 leidsters.

Jullie hebben een mooi doel in jullie kdv, waar zitten jullie, misschien kan mijn zoon ook naar jullie?

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

van harte welkom Bertje we zitten in het oosten maar ach een eindje rijden voor een goed kdv...dat heb je toch over voor je kind? hahahahaha

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

toevallig in het zuidoosten?

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

twente.......

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertje
    toevallig in het zuidoosten?
    Hoe zuid-oostelijk zit jij dan? Achterhoek of? Limburg? (Een forumvriendin vond tenminste dat zij in het zuid-oosten woonde. Ze woont in Zuid-Limburg! Sindsdien ben ik benieuwd wat andere mensen eronder verstaan.

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Twente is inderdaad ver weg voor ons. Maar je doelstelling spreekt me erg aan. Op ons kdv hebben we nogal veel wisseling in leidsters gehad de laatste maanden, door ziekte en vakanties. Maar na klachten hebben ze nu voor een oplossing gezorgd, dus ik ben benieuwd hoe het gaat.

Ik woon in het oostelijk deel van brabant.

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

ja veel wisseling van leidsters lijkt me erg vervelend voor de kinderen en de ouders, en nu wil ik niet opscheppen hoor, maar wij hebben het geluk dat leidsters lang bij ons blijven eigenlijk hebben we helemaal geen verloop, alleen veel zwangere leidsters, maar ja dat hou je niet tegen

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik werk als telefoniste in de crisisopvang voor 36 uur. Ik doe nog vrijwilligerswerk voor Unicef, maar door mijn drukke baan hou ik daar mee op. Zoals je bij Hobby's kon lezen ben ik best wel een actief typje. Ik heb aan mijn werk en die hobby's (waarbij ik ook wel eens een zakcentje bijverdien) genoeg, vandaar.

Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. 'Nederland heel belangrijk voor Cameron'
    Door postbot in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 05-02-13, 12:20
  2. Kinderen voor vaders even belangrijk
    Door liena in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 28-10-10, 18:49
  3. Reacties: 4
    Laatste Bericht: 04-11-09, 04:44