VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 104

Onderwerp: Astrologie!

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Astrologie!

IK ben sinds kort steeds meer geinteresseerd in astrologie! Kom er op de een of andere manier de laatste tijd steeds meer mee in aanraking....
    Is er iemand wel eens naar een astrologe gegaan?? Hoe vond je dat
    Heeft iemand wel eens zo'n cursus gedaan Hoe is dat?? ik heb echt geen idee...
    Zonet belde een astrologe me.....ik dacth eerst dat ik voor het lapje gehouden werd...dat het een vriend van me was die de gek met me had....maar het bleek ech't; ze praatte zo apart!!!!! Echt zo zweverig........ is astrologie erg zweverig

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Astrologie!

Belde ze zomaar? Of wilde ze je ergens van op de hoogte stellen?

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Astrologie!

IK ben sinds kort steeds meer geinteresseerd in astrologie! Kom er op de een of andere manier de laatste tijd steeds meer mee in aanraking....
    Is er iemand wel eens naar een astrologe gegaan?? Hoe vond je dat
    Heeft iemand wel eens zo'n cursus gedaan Hoe is dat?? ik heb echt geen idee...
    Zonet belde een astrologe me.....ik dacth eerst dat ik voor het lapje gehouden werd...dat het een vriend van me was die de gek met me had....maar het bleek ech't; ze praatte zo apart!!!!! Echt zo zweverig........ is astrologie erg zweverig

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nou ik ben wel eens benieuwd naar zo'n geboortehoroscoop en had 'r gemaild... en kennelijk stond mijn nummer erbij.....ik schrok eigenlijk best wel...verstond haar niet eens door haar rare gebazel....dus ik hing snel op...niet goed he?? misschien bel ik 'r morgen wel terug..maar heb ook zoiets van dat ik me nooti op mijn gemak zou voelen met zo'n vrouw tegenover me....ik wil wel een beetje een normaal persoon die ik serieus neem zeg maar.... maar ik heb geen idee hoe het is...hoop dat iemand kan vertellen!

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Een geboortehoroscoop heeft mijn zoon ook gekregen een paar weken nadat hij geboren is. Tja... heel eerlijk gezegd geloof ik er helemaal geen ruk van. Hoe werkt het nou als een bevalling wordt ingeleid of als er een keizersnee plaatsvindt?

Ik zal hem er weer eens bijpakken, want ik vond het wel leuk om te lezen. Dat dan weer wel!

6.    #6
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Het hoeft helemaal niet zweverig te zijn. Ik werk voor een bekende astrologe. Zij geeft zelfs les op een universiteit in de V.S. Zij is niet zweverig. Eerlijk gezegd weet ik er verder weinig van en helaas is ze tot nog toe te druk geweest om mijn horoscoop te trekken. Zou wel heel benieuwd zijn wat eruit komt Of ik erin geloof? Ik moet zeggen dat ik er steeds meer voor open sta. Ik volg nu een andere cursus bij haar. De astrologie cursus trekt mij toch minder op de een of andere manier.
    En dit staat overigens helemaal los van die 'suffe' stukjes in tijdschriften etc. Wel leuk om te lezen altijd
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik vind astrologie wel interessant. Ik ben zelf weegschaal, met schorpioen als ascendant. En toch als ik karakterhoroscopen lees (dus niet die uit de blaadjes, maar meer algemene karakterschetsen), vind ik dat ik daar toch wel veel van mezelf in herken.
    Ook merk ik dat ik iets heb met Vissen in mijn omgeving, mijn vader is vis en mijn man dus ook. Toen ik dat hoorde verbaasde dat me niks! Ze zijn heel anders, maar hebben toch ook veel dingen hetzelfde. Natuurlijk maakt opvoeding voor een groot deel wie je bent, maar ik zie er toch wel wat in...

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hmmmm, mijn vader en mijn man zijn een dag na elkaar jarig, en mijn andere grote liefde 10 dagen later. Allemaal kreeften. Zou dat dan geen toeval zijn?

Ik ben een leeuw.

9.    #9
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heaven
    Ik vind astrologie wel interessant. Ik ben zelf weegschaal, met schorpioen als ascendant. En toch als ik karakterhoroscopen lees (dus niet die uit de blaadjes, maar meer algemene karakterschetsen), vind ik dat ik daar toch wel veel van mezelf in herken.
    Ook merk ik dat ik iets heb met Vissen in mijn omgeving, mijn vader is vis en mijn man dus ook. Toen ik dat hoorde verbaasde dat me niks! Ze zijn heel anders, maar hebben toch ook veel dingen hetzelfde. Natuurlijk maakt opvoeding voor een groot deel wie je bent, maar ik zie er toch wel wat in...
    Schorpioen als ascendant, dat had ik nou niet achter je gezocht !!

Ik weet best wel wat van Astrologie door degene waar Hypnosa werkt. Zij is een wereldberoemd astrologe en ik ken haar al heel lang. Echte astrologie is verre van zweverig, eerder wiskundig en psychologisch.
    Ik zie het altijd als een blauwdruk van iemands karakter (in aanleg). Zoals Heaven al zei, je omgeving heeft natuurlijk ook veel invloed op je. Toch wordt ook die invloed weer voor een gedeelte bepaald door wie je zelf bent.

Ik geloof niet echt in het voorspellen van de toekomst met Astrologie. Wel kan je bepaalde tendensen voorspellen in je leven, maar niet precieze gebeurtenissen.

Er zijn in de astrologie 12 planeten waarmee iemands karakter bekeken kan worden. In de bekende horoscopen in de krant of de Viva lees je alleen maar wat de zon zegt (je sterrebeeld) maar de andere planeten en aspekten zijn minstens zo belangrijk.
    Ik ben zelf schorpioen met ascendant boogschutter. Maar ik heb meer planeten in boogschutter staan en daarom ben ik meer boogschutter dan schorpioen.. begrijpen jullie het nog?

Anyway.. als je serieus een cursus wilt doen kan ik of hypnosa je er wel een aanbevelen

10.    #10
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Manon, volgens mij is dat zeker geen toeval!

En Webrunner, ik ben wel geinteresseerd!

11.    #11
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Kijk maar eens op de website van Achernar, maar een kleine waarschuwing: dit is het echte werk, geen cursus van 6 weken of zo maar een van 4 jaar!
    Een keer in de twee weken een avond geloof ik.

Zeg maar dat je via mij (Eric) komt als je je gaat aanmelden

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

ik heb net even gekeken wat mijn ascendant is...ik ben schorpioen en mijn ascendant is weegschaal.....ik zou GRAAG hier wat meer over willen weten!! iemadn een beetje kennis over deze combi?
    ik ga zo eens even op de site kijken van webrunner... Jij hebt dus die cursus gedaan?? wel heftig hoor ... 4 jaar.....
    en manon..jijhebt duidelijk iets met kreeften,.,,, ha ha ha

ik zit te denken...mijn ex is een leeuw...was drama, andere ex een stier...was wel wat beter maar liep ook niet...en de laatste was eind december jarig..weegschaal is inmiddels ook ex...

13.    #13
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Weegschaal is van eind september tot eind oktober.Mijn sterrenbeeld is weegschaal met ascedant weegschaal ....
    Altijd wikken en wegen.Het begint al als ik s'morgens een broodje smeer.Wat zal ik erop doen,dit of dat,of toch maar wat anders?Best vermoeiend hoor.Ik heb iets met vissen en kreeften.Veel mensen in mijn directe omgeving hebben dat sterrenbeeld.Toeval?Ik weet het niet hoor.....
    !

14.    #14
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben een ram met ascendant weegschaal. Mijn vriendenkring bestaat grotendeels ook uit rammen en weegschalen. En op de een of andere manier trek ik die idd ook altijd aan, in het verleden ook.
    Mijn man is ook een ram en mijn oudste dochter ook. Zorgt soms voor veel gezelligheid in huis!
    Ik ga binnenkort zeker even kijken op die site!

15.    #15
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Webrunner
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heaven
    Ook merk ik dat ik iets heb met Vissen in mijn omgeving, mijn vader is vis en mijn man dus ook. Toen ik dat hoorde verbaasde dat me niks! Ze zijn heel anders, maar hebben toch ook veel dingen hetzelfde. Natuurlijk maakt opvoeding voor een groot deel wie je bent, maar ik zie er toch wel wat in...?
    Schorpioen als ascendant, dat had ik nou niet achter je gezocht !!?

Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Astrologie is een wetenschap?!
    Door m0nkie in forum Wetenschap
    Reacties: 26
    Laatste Bericht: 08-01-10, 19:17
  2. Astrologie is een toevoeging aan je spiritualiteit.
    Door m0nkie in forum Spiritualiteit & religie
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 20-05-09, 11:46

Bladwijzers

Forum Rechten