VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: swingnight

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard swingnight

Ik hou ervan om af en toe lekker een avondje met vriendinnen of met mn zus te gaan dansen. We gingen meestal naar een cafe waar ook een dansvloer is maar nu hebben we de swingnight ontdekt ! Heerlijk een avond swingen op jaren 70/80/90 muziek volgens mij organiseren ze in het hele land zulke avonden wie oh wie is er ook zo gek op dansen en even alles vergeten?

2.    #2
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: swingnight

Ik ging tot ong. twee jaar geleden nog regelmatig weg om ergens te dansen,plaatselijke discotheek. Nu ga ik liever naar een kroegje, beetje drinken en kletsen. 't is er helaas al een tijd niet van gekomen, moet het nodig maar weer es doen.

3.    #3
    . Remma's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ja ik ga ook graag uit. Hier is regelmatig wat te doen in de buurt dus kan ik mijn lol op Een avondje in de kroeg vind ik gezellig, maar een avondje dansen ook.

4.    #4
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik ben ook een party-animal, maar heb een probleem. Ik vind in het weekend stappen bijna nooit leuk. De tenten waar ik altijd kom/kwam, zijn in het weekend overbevolkt door 20 jaar en jonger en dat vind ik dus helemaal niks! Voorheen ging ik altijd door de weeks stappen, in Amsterdam meestal. Maar nu met de kleine kan dat niet meer, want iemand moet 's ochtends weer up-to-date aanwezig zijn en manlief moet werken. Dus vertel vertel, waar is de swingnight en wanneer is de volgende, ik regel een oppas (of laat mijn vent thuis) en ga de dansvloer onveilig maken!
    Ik weet trouwens dat ze hier in Almere, iedere vrijdag bij een tent ook 'disco'-avond hebben. Oftewel, dezelfde muziek die jij noemt Coriend.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

www.swingnight.nl kun je kijken of ze ook bij jullie in de buurt komen

6.    #6
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Er worden hier in de buurt wel zo'n vier keer per jaar avonden georganiseerd. De ene keer is het dan Hollandse nacht, met allerlei nederlandse smartlapzangers. De vlgende keer is het back to the sixties of back to the seventies. Ik ben absoluut geen danser. Maar ik vind het wel altijd gezellig om heen te gaan. Zeker omdat al dat hele jonge grut daar toch niet komt en er altijd erg veel bekenden zijn.

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Wanneer gaan we Diedeldie?
    Ik ga dat swingnight echt 's opzoeken, lijkt me heel leuk om een keer heen te gaan!

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Voor de liefhebbers, eind van de maand!

Disco Dance Classics Party

Bladwijzers

Forum Rechten