VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 66

Onderwerp: Schoolbank

1.    #1
    . Pokelon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    5

Standaard Schoolbank

Ik ben zelf al een tijdje ingeschreven op de Schoolbank site en heb hierdoor ook weer het contact met vriendinnetjes van de lagere school kunnen ophalen. Ook leuk, ik zag laatst een oude schoolfoto met mezelf erop (op m'n 14e). Hebben jullie je ook ingeschreven op de site en wat zijn jullie ervaringen? Of willen jullie je juist niet inschrijven om bepaalde redenen? Of heb je leuke anecdotes? Ik zou het leuk vinden om het te lezen! Lon

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Standaard Re: Schoolbank

Hahaha, ik ben weggepest van 4 basisscholen (Schizofrene moeder met een sociale fobie) en de middelbare school was meer een gevangenis voor me... Dus neej dankje :P

Maar ik hoor wel leuke verhalen van anderen erover
    Wie in een kind het wonder niet ziet,<br />begrijpt het hele leven niet!

3.    #3
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik sta ook ingeschreven daar, ben al een hoop leuke klasgenoten tegen gekomen en zelfs mijn favo juf van de kleuterschool waar ik nog contact mee heb nu. erg leuk dus.
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

4.    #4
    . Pokelon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    5

Oh, da's helemaal leuk om je juf weer tegen te komen. Helaas bij mijn scholen geen leraren, had ik wel leuk gevonden!

5.    #5
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik mail sinds kort (heeeel af en toe) met een meisje van de lagere school. Inmiddels geen meisje meer natuurlijk, maar een getrouwde vrouw met 3 kinderen. Wel heel grappig!
    Kwam haar gisteren ook tegen bij de nagelstudio, want haar jongste dochter zit bij de zoon van mijn nagelstyliste in de klas en hij gaat dit jaar met hun (familie van mijn schoolvriendinnetje) op vakantie. Hoezo, klein wereldje dat R'wijk?

6.    #6
    . liza's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

ook ik sta daar ingeschreven tijdje terug kreeg ik een email van een meester van de lagere school van de 6e klas
    toch leuk hij wist nog precies wie ik was(of dat goed teken is weet ik niet hoor)haha

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liza
    ook ik sta daar ingeschreven tijdje terug kreeg ik een email van een meester van de lagere school van de 6e klas
    toch leuk hij wist nog precies wie ik was(of dat goed teken is weet ik niet hoor)haha
    Hahaha :P Dat ligt eraan wat hij zei
    Wie in een kind het wonder niet ziet,<br />begrijpt het hele leven niet!

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Meeste van mijn leraren weten ook nog wie ik ben. Alleen bij mij is dat omdat ik op mijn 13 een behoorlijk auto-ongeluk heb gehad. Zelfs de leraren van wie ik geen les had, wisten wie ik was.
    Ik vond het wel heel leuk om mijn leraar frans pas weer te zien. Die zat ineens bij me aan de bar. Wat een wereldvent vond ik dat! Toen ik hoorde dat hij geen frans gaf na de brugklas, ben ik er acuut mee gestopt!

9.    #9
    . Pokelon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    5

Nou, volgens mij zijn de leraren mij allemaal wel weer vergeten , ik was niet echt een uitblinker, meer een beetje middenmoot. Wat ik ook leuk zou vinden is om eens een r?unie mee te maken? Hebben jullie die al eens gehad?

10.    #10
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik sta ook ingeschreven op schoolbank. Heb daar ook mn beste vriendinnetje van de middelbare weer terug gevonden en inmiddels een heel leuk telefooncontact mee. Verder ook nog een tijdje gemaild met wat meisjes van de lagere school, maar al een tidjje niets gehoord eigenlijk. Denk dat er wel een aantal leraren zijn van de lagere school dei me nog kennen. Maar dat was meer door de situatie thuis als dat ik een vervelend kind was gelukkig! En van demiddelbare school zijn ze me vast graag vergeten. Een reunie lijkt me wel heel leuk, iig van d elagere school. Van de middelbare zou het me niet zo interesseren eigenlijk.

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik zou zowel van de lagere school, als de middelbare wel een reunie willen hebben. Het nadeel is dat onze middelbare school niet meer bestaat, het laatste jaar (mijn herexamenjaar) zijn we gefuseerd met een andere school en daar was wel al 's een reunie van. Maar dat viel dus een beetje tegen, gezien je het merendeel van de mensen en leraren niet kent, behalve dan die je per ongeluk in je laatste jaar hebt gezien.

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik sta er ook ingeschreven, maar staan maar een paar oude klasgenooitjes ook ingeschreven, dus veel heb ik er niet aan.
    Maar wie weet over een paar jaar of zo.

13.    #13
    . luna's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Ik heb me ook niet zo lang geleden aangemeld bij schoolbank.
    Ik ben niet zolang na de middelbare school naar het buitenland verhuisd
    en buiten sporadisch contact met een vriendin nooit niets meer van mijn oudklasgenootjes gehoord.
    Ik vond het hartstikke leuk om zo te weten hoe het hen is vergaan;al vind ik het wel heel jammer dat veel van
    "onze groep" zich er niet bij aangemeld hebben.
    Met een paar mail ik nu af en toe er zijn er ook die totaal niet meer wisten wie ik was.

14.    #14
    . Pokelon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    5

Gek is dat h? Luna, dat jij je mensen nog heel goed herinnerd en dat zij absoluut niet meer weten wie je bent?!
    Ik heb 2 meiden van de Lagere School een berichtje geschreven, maar helaas geen antwoord gekregen dus dat zal vast hetzelfde probleem zijn?

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Ik sta er ook op,al heb ik aan de Vaan niet zulke fijne herrinneringen...'t ging daar mis in het examenjaar(een hele groep vond 't nodig om mij even flink te treiteren
    Maar ik heb het gelukkig met de hak over de sloot gehaald,dat is het belangrijkste.
    En er zijn er momenteel 2 met wie ik nog contact heb via MSN en gewoon schrijven.
    De basisschool was echt heel gaaf en daarvan zie ik er nog 2(ook via MSN)en die andere woont bij m'n schoonmams in de wijk.
    Sept.2004 hebben we nog een Re?nie gehad daar.

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Jonge crimineel voor straf schoolbank in
    Door postbot in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 02-10-13, 08:00

Bladwijzers

Forum Rechten