VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 114

Onderwerp: Wat geef jij je moeder voor moederdag? Of doe je er uberhaupt niet aan mee?

1.    #1
    . Linn's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Standaard Wat geef jij je moeder voor moederdag? Of doe je er uberhaupt niet aan mee?

Ik ben zomaar eens benieuwd of en wat jullie je moeder/schoonmoeder geven voor moederdag? Zelf zit ik nog steeds te twijfelen of ik wel ga ben zeer teleurgesteld in haar, al jaren maar daar zal ik verder niet over uitweiden

Gaan jullie voor de dure luchtjes of maken jullie zelf wat?

Ik ben zelf moeder sinds 2002 en ik ben al blij als mijn dochtertje met een zelfgemaakt dingetje van het kinderdagverblijf komt en als ik eens mag uitslapen!!!

2.    #2
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag? Of doe je er uberhaupt niet aan mee?

Ik heb al jaren geen contact meer met mn eigen moeder, dus dat is makkelijk. Mn schoonmoeder geven we meestal een mooie bos bloemen. Ze houdt niet van luchtjes en dat soort dingen. Ik ben ook altijd erg blij met de dingen die op school gemaakt worden. Vooral als de oudste er zelf helemaal bij stond te stralen!

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Standaard Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag? Of doe je er uberhaupt niet aan mee?

Ik denk een leuk fotocollage, m'n schoonmoeder houdt niet zo van kadootjes... M'n eigen "moeder" zie ik al jaren niet meer. De titel moeder moet je verdienen.

En mijn man zit de hele tijd samen met Damian te smoezen :P Ze hebben wat in petto :P En ik mag niet weten wat
    Wie in een kind het wonder niet ziet,<br />begrijpt het hele leven niet!

4.    #4
    . Linn's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D@ni
    De titel moeder moet je verdienen.
    helemaal mijn motto!!! Ik ga denk ik niet morgen...

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Heb doosje merci chocolade gekocht en een showergel van Calvin Klein One
    Kusjuh...!<br /><br />[img]http://pic15.picturetrail.com:80/VOL612/2881431/5811246/96225337.jpg[/img]

6.    #6
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Voor mn moeder en schoonmoeder hebben we een luchtje en een bodylotion gekocht.

Zelf vind ik een werkje van oudste helemaal geweldig!Vooral dat geheimzinnige vooraf....en dan dat glunderdende smoeltje van hem ? als ik het uit mag pakken.

Manlief heeft wel wat gekocht want oudste en hij delen een geheim. ?
    !

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Ik heb een bloemstuk voor mijn moeder besteld. Ze waren vandaag wel op bezoek hier, maar vind het leuker als ze echt iets krijgt op moederdag zelf, dus die wordt morgen thuis bezorgd!

8.    #8
    . edith1's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

mijn moeder is de grootste schat, ik ga lekker koken voor haar.........
    mijn schoonma is op twee na de liefste............zij krijgt graag een luchtje (noa)

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik heb voor mijn moeder een doosje merci gekocht en een kaarsenschaal met van die mooie rustieke kaarsen er op. Helaas vindt mijn schoonmoeder moederdag onzin maar meestal geven F. en ik haar wel een bosje rozen.

10.    #10
    .

Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    14

wij doen eraan ja!! Hahaha. maar we hebben het een weekje "uitgesteld" woehaaha want ze is op vakantie

11.    #11
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Mijn "moeder" krijgt niets, ook hier geen goede band. Mijn schoonmoeder krijgt alvast wat chocolaatjes en een speciaal kookboekje wat ik morgen opnieuw ga proberen te halen.

Ik krijg een naaidoos en verder misschien vanmiddag nog een frobelwerkje... als papa en Lief nog aan de gang gaan samen.

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Dit jaar voor mijn moeder en schoonmoeder hetzelfde.....een heel leuk opgemaakt plantje in een grote glazen schaal en een moederdag taart....(in de vorm van een hart belegt met pudding en aardbeien en de bodem zit spijs in)
    Groetjes Martijn, Angelique &amp; Dogs <br /><br /><br />If they don&#039;t have Dogs in Heaven, then I&#039;m not going!

13.    #13
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Vorig jaar heb ik haar een jong katje gegeven, daar kan ik dit jaar niet meer aan tippen.
    Een lekker luchtje en bodylotion van Dior dan maar

14.    #14
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik gaf altijd wel wat, een bosje bloemen, plantje, foto's of iets wat maar leuk was. Soms ook wel een luchtje of iets wat ze graag wilde hebben.

Helaas al 4 jaar geen moederdag meer.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

15.    #15
    .

Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    14

En op dit soort dagen voel je dat gemis juist extra.

Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 3
    Laatste Bericht: 18-08-14, 22:12
  2. Moeder vermiste broers: geef hoop niet op
    Door postbot in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 09-05-13, 18:30
  3. Geef jonge moeder jaar vrij
    Door Cooperbaasje in forum Nieuws
    Reacties: 72
    Laatste Bericht: 05-01-08, 14:53