VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.

Poll: Wat geef jij je kind: potjes of zelfgemaakt eten?

Dit is een open poll: andere gebruikers kunnen uw keuze(s) zien.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 41

Onderwerp: potjes of zelfgemaakt?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard potjes of zelfgemaakt?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dat doen. Toen ik nog geen kinderen had, dacht ik dat alle kinderen potjes aten. Totdat Ruud aan vast voedsel toe was. En sinds die tijd krijgt hij eigenlijk bijna altijd zelfgemaakt eten en een enkele keer een potje. Gewoon omdat dat makkelijk is.

2.    #2
    . kleinevriend's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard Re: potjes of zelfgemaakt?

meestal zelf gemaakt en zo af en toe een potje...
    [size=11pt][font=Comic Sans MS][i][/font][/size]

3.    #3
    . Kaatje1975's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Duco kreeg meestal een potje totdat hij zout mocht hebben, toen is hij met de pot mee gaan eten.
    Groetjesssssssssss van Karen

4.    #4
    . zeester's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Voor Stefan heb ik altijd zelf eten klaar gemaakt omdat hij eczeem heeft en mogelijk allergisch is voor koemelk, en daardoor ook heel veel andere dingen niet mag (zoals gluten/tarwe, kippenei, tomaat, varkensvlees, noten, vis, citrusfruit, kiwi, noem maar op...). Nu blijkt hij aan de zelfgemaakte hapjes zo verslingerd dat we de potjes er echt niet bij hem in krijgen. Tot grote frustratie van ons toen dat toch wel handig leek tijdens de vakantie . (Maar stiekum was mama best trots dat zoonlief alleen haar eten blieft )
    Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

5.    #5
    . Sipie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

meestal potjes, af en toe zelfgemaakt....gewoon tijdgebrek.....
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Altijd zelfgemaakt, omdat Harley het gewoon uitspuugt, als ik iets uit een potje geef. Hij eet het echt niet! Daar baalde ik wel 's van, want het leek me zo makkelijk, maar nu weet ik niet beter meer, het kost me geen extra tijd om apart te koken voor hem.
    Oh het enige dat hij wel uit een potje kreeg, was de fruithap, die zou ik bijna vergeten. Dat lust hij dan weer wel.

7.    #7
    . beppos's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Bijna altijd een potje tegenwoordig. Toen Roald begon met vast voedsel eten heb ik veel zelfgemaakt, maar die potjes zijn toch we lheel erg makkelijk hoor.
    Fruit krijgt hij uit een potje als het verse op is.
    Tijdens elke minuut die jij met ergenis doorbrengt, verzuim je zestig gelukkig seconden van je leven

8.    #8
    . Sapje's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Avond eten uit een potje, dit moet ik toch echt gaan vervangen door zelfgemaakt hoor. wij eten gewoon niet echt normaal gezond zodat hij mee kan eten. Ik weet ook niet wanneer hij kruiden mag enzo en zout ja. Puur gemak dus een potje maar het smaakt niet lekker ook al vind het Luca het heerlijk. Fruiti s meestal wel vers maar als ik het maak is het banaan, appel, peer met Liga etc. Nog niet echt leuke combi's dus. Komt nog wel.

9.    #9
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Rick at voor zijn verjaardag meestal een potje en af en toe met ons mee (die enkele keer dat we braaf aardappels groente en vlees aten) maar nu is het omgekeerd. Nu dus heel af en toe een potje, als we heel laat eten of iets wat gewoon nog niet zo handig is.
    Geluk is mooi als het naar je lacht

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Damian eet altijd potjes van olvarit, maar hij (v)reet ook altijd hapjes met ons mee :P Hij eet in principe alles zonder zout/suiker en sterke kruiden
    Wie in een kind het wonder niet ziet,<br />begrijpt het hele leven niet!

11.    #11
    . loes's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Sinds een maand of twee eet ze met onze pot mee, hooguit nog een keer een potje als we wel heel apart eten, of als we niet thuis eten. Maar voor die tijd toch vooral potjes. Ik wilde graag zelf maken, maar had er niet genoeg tijd voor.
    Fruit heeft ze altijd vers gegeten, vanaf het eerste begin. Ik kan me niet herinneren haar ooit een potje fruit gegeven te hebben.

12.    #12
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Daan krijgt het warme eten altijd uit een potje en dan ook nog niet eens vanaf 12 maand (hij is 13 maand). Grof en zelfgemaakt eten lust hij wel maar hij gooit het er weer uit.

Fruit maken we eigenlijk altijd zelf, we hebben wel potjes maar da's voor als we weg gaan.

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Finn krijgt alles vers, ook als we weggaan. Gewoon fruit meenemen. Postjes maken we zelf. 1 x in de week koken we voor hem (meestal zijn papa ) en dat vriezen we dan in in kleine aventflesjes (helemaal vol is 150 ml). 's avonds even in de mag en klaario. Als we weggaan gewoon bevroren meenemen, dat ontdooit dan grotendeels onderweg wel.
    [color=#663366][size=10pt][font=Arial Narrow]ik maak geen fouten;<br />ik beperk mij tot blunders...[/font][/size][/color]

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Echt dat jullie de hapjes allemaal zelf maken hoor! Ben er zelf gewoon te lui en te druk voor :P en daarbij is het einde al in zicht aangezien Damian alles lust :P
    Wie in een kind het wonder niet ziet,<br />begrijpt het hele leven niet!

15.    #15
    . yvonne68's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Mijn dochter krijgt eigenlijk ook nog altijd potjes, zowel groente als fruit. Bij fruit eet ze wel steeds vaker vers. En warm heel soms. Wij eten behoorlijk pittig en kruidig en dat vind ik voor haar nog iets te. Ik heb ook een paar keer ons eten zo klaargemaakt dat ze mee kon eten en dan tufte ze het uit en wij zaten met lange tanden te eten omdat we het te flauw vonden. We laten haar nu steeds wat proeven, zodat ze wel aan andere smaakjes gaan wennen en ik verwacht dat ze ergens dit jaar nog wel overstapt op gewoon warm eten.
    [IMG]http://valtaf.nl/smilies/3198.gif[/IMG]

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 24
    Laatste Bericht: 05-10-06, 12:55

Bladwijzers

Forum Rechten