VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 34

Onderwerp: Naveltruitjes bij meisjes

1.    #1
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Naveltruitjes bij meisjes

Ik zag vandaag in het winkelcentrum een meisje van een jaar of 3 met een naveltruitje en daaronder dus een blote buik.

Hoe denk jij over naveltruitjes bij meisjes?
    Maakt het dan uit of die meisjes 3, 6, 9 of 12 jaar zijn?

Vind je dat iedereen alles aan moet kunnen of lok je met naveltruitjes dingen uit?

2.    #2
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Naveltruitjes bij meisjes

Mijn dochter krijgt echt geen naveltruitje voor ze een jaar of 14 is (voorzover ik het nu kan inschatten).

Ik vind het wel schattig, zo'n meisje van 3 met een blote bolle buik maar ergens ook niet horen. Meisjes die trots zijn op hun lijf is natuurlijk heel fijn en goed voor hun zelfvertrouwen. Van de andere kant is een kind een kind en mag dat ook uit de kleding blijken.

Ik vraag me af of er pedofielen zijn die door zo'n naveltruitje nu net dat duwtje krijgen waardoor ze over de schreef gaan.

Ben heel benieuwd hoe anderen er over denken!

3.    #3
    . Mammalie's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Als mijn dochter 3 is, mag zij geen naveltruitje aan. Een naveltruitje doe je aan om sexy te zijn en kleine meisjes moet je niet met het woord 'sexy' associ?ren.

En wat mij betreft mag ze tot haar 24ste geen naveltopje aan.
    Het kan me geen Rugg schelen dat ik nep-Uggs heb

4.    #4
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Mamalie, precies dat is mijn probleem... sexy hoort niet bij kleine meisjes.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Ik kan niet spreken vanuit de ervaring met eigen kinderen, maar ik vind hele jonge meisjes in naveltruitjes niet echt aandoenlijk. ?Ik vind het meer iets voor wat oudere meiden van een jaar of 16 die zich bewust kleden en met hun kleding waarschijnlijk ook iets uit willen dragen. Of het naveltruitje nou net dat duwtje is waar pedofielen van over de schreef kunnen gaan vind ik een dubieuze vraag. Natuurlijk weet ik dat sommige kleding voor mannen aanstootgevend is en ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik bij hele korte truitjes, bij hele lage decollet?s of bij hele korte rokjes denk "moet dat nu echt". Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat, naveltruitje of geen naveltruitje, wat een pedofiel ook doet er vanuit het kind nooit een aanleiding toe is en hij uberhaupt fout is bij alles wat hij doet.

6.    #6
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik vind aan de ene kant dat een kind tot een jaar of 3 best zo'n truitje aan kan. Het kind is te jong om te weten wat het eigenlijk "betekend" en zeg zelf, het staat best leuk en schattig bij die kleintjes.

Als het kind eenmaal naar school gaat vind ik het niet toepasselijk en zeker niet naar de middelbare school. Dan wordt het namelijk een heel ander doel.

Dus als ze nog erg jong zijn vind ik het niet echt een probleem, maar als ze ouder worden zou ik het zeker niet toelaten.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

7.    #7
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Ik vind het niet echt nodig bij kinderen. Natuurlijk, als het hoog zomer is, op de camping en dan zo'n kort truitje over een (meiden) bikini, dan is dat best leuk, maar gewoon op straat vind ik het vaak een beetje ordinair staan.

Er schijnen ook al strings te zijn voor kinderen vanaf een jaar of 8, waanzin gewoon. Laat een kind maar lekker kind zijn met bijpassende kleding ipv al een soort mini-volwassene
    Geluk is mooi als het naar je lacht

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik vind het persoonlijk geen gezicht. Eigenlijk vind ik het bij de pubers ook niet leuk staan, maar dat is mijn mening. Ik zie hier regelmatig jonge meiden met korte truitjes rondlopen en van dat babyvet er onder uit puilen. Maar ja, ieder z'n smaak. Bij meisjes van een jaar of 3 lijkt het me meer de keuze van de moeder zelf of niet? Ik kan me niet voorstellen dat een kindje van 3 zegt: mama, vandaag wil ik m'n naveltje laten zien, dus ik wil een navelttruitje aan!

9.    #9
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik wil graag dat mijn meisje zo lang mogelijk kind blijft.
    En dat wil ik, als het kan, ook zo lang mogelijk in haar kleding laten terug komen.
    Persoonlijk vind ik dat kinderen er tegenwoordig al snel bij lopen alsof ze al 16 zijn.
    Dat vind ik jammer. Je bent maar zo heel even kind, probeer dat nou gewoon zo lang mogelijk te blijven.
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

10.    #10
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Helemaal met je eens!

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

R is nu 13 en heeft wel 's een naveltruitje aan. Nou heeft het kind een prachtig figuurtje en kleedt ze zich niet snollerig oid. Ik heb er dus niet zo'n moeite mee. Ik zou er wel moeite mee hebben als ze altijd zo'n ding aan zou hebben, op ieder willekeurig moment, maar dat is niet zo. Ik vind een leeftijdsgrens stellen iets lastigs, de ene 13-jarige is de andere niet. Het hangt van het karakter af, uitstraling, type meisje en ga zo maar door.

Ik vind het persoonlijk vreselijk als je een kind in van die mini-volwassen kleding ziet, als je dan begrijpt wat ik bedoel. Zo'n afdrukje van jezelf (of de grote zus) in mini-maat. En dat geldt dan niet alleen voor naveltruitjes, maar ook voor tijgerprintjes, glittertopjes en ga zo maar door.

Een 3-jarige in een naveltruitje vind ik om bovenstaande reden alleen al niet nodig.
    Ik vind het stellen dat het 'uitdagend' zou zijn en daarom niet nodig eigenlijk te ver gaan. Een pedofiel, kinderlokker of verkrachter heeft mijns inziens geen minirok of naveltruitje nodig om over de streep getrokken te worden.

12.    #12
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Iemand zei trouwens iets over babyvet. Ik begrijp niet dat ouder hun kinderen met babyvet in kleding laten lopen die te strak of te kort is. Maar vaak zie je aan de kleding van het kind ook al wat voor type ouder daarbij hoort.

13.    #13
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik vind ook (baby)vet onder truitjes uitdrillend echt niet kunnen. Maar dat is een andere discussie.

14.    #14
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hahaha, ja baby (of "oudere dames") vet dat onder een truitje uit komt is heel onsmakelijk
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Jaaa, is echt off topic, maar bij ons op Salsales zit een dame van een jaar of 40, die dus te korte truitjes en een strakke spijkerbroek draagt. Kan je je er iets bij voorstellen? BRRRRRRR

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Meisjes kieken schennispleger
    Door liena in forum Nieuws
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 24-07-11, 16:00
  2. Meisjes doorgegeven
    Door Cooperbaasje in forum Nieuws
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 15-11-10, 14:54
  3. Meer meisjes op het criminele pad
    Door Cooperbaasje in forum Nieuws