VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: Band lady's gezocht!

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

Standaard Band lady's gezocht!

Hey!

Ik heb gezongen in verschillende bandjes en zit nu weer sinds
    kort in een ' nieuwe ' ! Tot nu toe hebben we een: drummer, elek.gitarist en ehh ikke.
    (de oude bassist komt waarschijnlijk wel weer terug binnen een paar weken)

We spelen rock en (n beetje) poprock muziek. Vind het zelf echt super om in een /de
    band te zingen en ik vraag me af of er nog meer lady's zijn die in een band
    zitten en zoja wat jouw instrument is?..

Mijn favo muziek o.a. queens of the stonage, anouk, disturbed, nonpoint
    van de zomer lekker motorrijden!!!!! YEA

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Band lady's gezocht!

Ik heb, in het verleden, ook in een bandje gezongen. Een beetje in hetzelfde genre waar jij het over hebt en daarnaast nog oude soul/rock. In de stijl Tina Turner, maar ook Bette Midler en de diverse bands uit die periode.
    Op dit moment zing ik niet, ik heb een tijdje geleden wel weer auditie gedaan voor een band, maar ben het niet geworden wegens gebrek aan ervaring met tweede stem zingen. Het was voor mij wel een bevestiging dat ik nog steeds om aan te horen ben maar die tweede stem is nooit mijn sterke kant geweest.
    Ik mis het soms wel en zou er wel weer wat mee willen doen. Maar het liefst in een coverbandje ofzo, dat lijkt me het leukst.

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

keej dan, leuk!

In onze band doen we ook een paar cover songs (bijv. Anouk - Girl, Queens of the Stone Age - The art of keeping a secret, Bohemian like you - The dandy Warholes) en daarnaast eigen werk... vind ik ook wel leuk, ik schrijf ook (niet dat ik er een ster in ben!) en heb daar nu 1 goed tof nummer mee, met de band....
    het leuke is dat dat nummer "unreacheble" gaat over mijn nu huidige vriend, die sinds kort oook in mijn band speelt!!

Denkje ooit nog eens in een coverband te gaan? www.musicfrom.nl daar vragen ze regelmatig zangeressen en niet perse voor 2de stem ook voor alleen ...

of www.muziekantenbank.nl

4.    #4
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Thx, ik ga zeker even neuzen op die sites!

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Hey ik zit ook in een bandje. Ben de zangeres en schrijf ook de meeste nummers.
    Leuk dat er nog mensen zo druk met muziek bezig zijn!!!

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

Hey Chillie!

Tof dat je ook zingt in een band! In wat voor soort band speel je? Wat voor soort muziek?
    En treed je vaak op? (gewoon benieuwd! )

Ik schrijf ook mijn eigen texten..

Heb je toevallig een MP3-tje of wil je liever niets via het internet sturen? Ben wel benieuwd!

Greetz Motormuis

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Tof dat je ook zingt in een band! In wat voor soort band speel je? Wat voor soort muziek?
    En treed je vaak op? (gewoon benieuwd! )
    Ik schrijf ook mijn eigen texten..
    Heb je toevallig een MP3-tje of wil je liever niets via het internet sturen? Ben wel benieuwd!
    Greetz Motormuis
    Hallo! Ja eigenlijk heb ik het een beetje verkeerd geformuleerd want eigenlijk schrijf ik alle nummers (tekst en melodie) er is slechts 1 nummer niet van mijn hand
    En we gaan nu beginnen optreden ja, we hebben er nog maar eentje gedaan en dat smaakte zeker naar meer
    Heb geen MP3tje momenteel maar we zijn wel aan het opnemen. Misschien zie je ons ooit wel eens live!

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Post waarderingen

Ik zit in een bandje samen met 5 andere mannen (Vrienden). Eerst met me ex erbij maar we hebben iemand anders die me ex heeft vervangen, gelukkig.
    Inspiritie bandjes hebben we niet echt.

Bandje bestaat uit:
    Zangeres - Ik
    Drummer
    Bass
    Gitarist
    Gitarist
    Toetsenist

Band heet Black Illusion en we spelen Metal met Black/Goth invloeden. Dus eigenlijk nergens te plaatsen.

Ik schreef zelf met me ex de teksten maar nu doe ik het dus alleen, en ik moet zeggen het is een stuk moeilijker.
    We oefenen ook niet echt veel, maar we hebben al wel wat nummers gemaakt. En een van de bandleden is bezig met de site... Die binnenkort ook online gaat.
    [b][url=http://www.freewebs.com/blackposion/hetverlies.htm]? ... Rest In Peace Lieve Schat ... ?[/url][/b]

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Heb jaren terug veel in bandjes gezongen en heel wat teksten geschreven Erg leuk, maar heb het er nu veel te durk voor
    Wie in een kind het wonder niet ziet,<br />begrijpt het hele leven niet!

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GothVrouwtje
    Ik zit in een bandje samen met 5 andere mannen (Vrienden). Eerst met me ex erbij maar we hebben iemand anders die me ex heeft vervangen, gelukkig.
    Inspiritie bandjes hebben we niet echt.

Bandje bestaat uit:
    Zangeres - Ik
    Drummer
    Bass
    Gitarist
    Gitarist
    Toetsenist

Band heet Black Illusion en we spelen Metal met Black/Goth invloeden. Dus eigenlijk nergens te plaatsen.

Ik schreef zelf met me ex de teksten maar nu doe ik het dus alleen, en ik moet zeggen het is een stuk moeilijker.
    We oefenen ook niet echt veel, maar we hebben al wel wat nummers gemaakt. En een van de bandleden is bezig met de site... Die binnenkort ook online gaat.
    Hey GothVrouwtje,

Wat koel dat je in een Metal/Goth-band zingt! Treden jullie ook wel eens op of is het een 'hobby-band' ?
    Ik zit zelf in een rockband en schrijf ook zelf teksten.
    Ik zou ook wel meer naar de Metal/Goth kant op willen, denk dat dat met deze band niet echt gaat lukken trouwens...maargoed,
    dat lijkt mij zeer koel.

Heb je een demo misschien online staan, ben wel benieuwd naar de sound van jullie band!

Groetjes motormuis

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Post waarderingen

We hebben een paar keer opgetreden maar het stelde niet veel voor. :P

Misschien dat ik morgen wel een Demo online kan zetten.
    [b][url=http://www.freewebs.com/blackposion/hetverlies.htm]? ... Rest In Peace Lieve Schat ... ?[/url][/b]

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

Ik heb mijn eerste bandje via de Popschool gehad te Schiedam (was wel een rock bandje btw)
    daar heb ik 3x mee opgetreden, was wel koel..... enne verder met mijn andere band waar ik best
    n tijdje in heb gezeten heb ik helaas niet opgetreden want de band viel uit elkaar
    eind van deze maand ga ik met de nu samengestelde band verder dat is

zang - ik
    drums - mijn vriend
    gitaar - iemand gevonden via internet
    bass - gast uit me vorige band

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Post waarderingen

Vanmorgen werd ik gebeld om op te treden 's avonds op zo'n feestdag in een stadje hier in de buurt. Het bandje dat er al voor vast speelden wilden dat wij later op de avond tussendoor gingen spelen ipv hun zelf, maar aangezien wij een hardere genre spelen (Metal met wat black en gothic invloeden), en we dachten niet dat de gemiddelde inwoner daar op zit te wachten, hebben we het maar niet gedaan. Meerdere bandleden hebben ook geen zin om popnummers te gaan spelen met ons bandje en daarbij komt nog dat we niet eens tijd kregen om eventjes te oefenen...
    Opzich had het ons leuk geleken, maar als ze daar nou eerder mee aan kwamen hadden we der wel over nagedacht.

Misschien volgend jaar...?

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Lady Gaga picknickt met fans
    Door postbot in forum Celebrities
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 24-09-12, 13:30

Bladwijzers

Forum Rechten