VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 48

Onderwerp: serieuze relaties

1.    #1
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard serieuze relaties

Hoeveel serieuze relaties hebben jullie gehad? Ik 2 waarvan 1 dik 4 jaar duurde en met mijn huidige vriend ben ik nu 31/2 jaar samen. Met de eerste niet samengewoond en met mijn huidige vriend woonde ik al na 4 maanden samen. Tussendoor zo'n 4 jaar single geweest en lekker rondgescharreld.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

2.    #2
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: serieuze relaties

Heb op mn 16e een jaar samengewoond, maar om dat echt serieus te noemen gaat wat ver. Op mn 18e huidig vriendje tegengekomen en daar ga ik donderdag mee trouwen. We zijn inmiddels 12 1/2 jaar samen nu.

3.    #3
    . Pino's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Mijn eerste serieuze relatie kreeg ik op mijn 18e, we gingen na anderhalf jaar samenwonen. Deze relatie duurde 6 jaar, want hij overleed plotseling (mijn oudste dochter is van hem). Een paar jaar later heb ik nog een relatie gehad die 1 jaar duurde en met mijn huidige partner heb ik bijna 4 jaar een relatie waarvan we ruim 3 jaar samenwonen.
    Enjoy the little things, <br />some day you will look back and realize <br />they were the big things.

4.    #4
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Voor ik de liefde van mijn leven ben tegengekomen heb ik een relatie gehad van 14 1/2 jaar. Nu ben ik dus al 3 1/2 jaar samen met Hyp en het is geweldig!!

5.    #5
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Oeh, Pino, dat is pijnlijk zeg
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik kreeg op mijn 17e verkering met een jongen, waar ik op mijn 19e in een vlaag van verstandsverbijstering mee verloofd ben. Hij was heel lief, maar uitermate ongeschikt voor mij.

Toen leerde ik mijn ex kennen, daar heb ik mee samengewoond, maar dat resulteerde in een knipperlichtrelatie. Ik heb met hem overigens nog steeds een goede band en kan wel zeggen dat ik nog steeds een zwak voor hem heb. Die relatie duurde 2,5 jaar.

Op mijn 22ste leerde ik mijn huidige man kennen, waar ik na een week mee ging samenwonen, en 22 maanden later mee ben getrouwd (op de 22ste). We zijn inmiddels 7 jaar getrouwd en bijna 9 jaar samen!

7.    #7
    . wielaa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

dit is mijn tweede serieuze relatie, ben zelfs getrouwd geweest (beetje dom).Op m'n 23e weer gescheiden. Mijn dochter is uit mijn huwelijk, ze ziet mijn vriend als papa, ze komt daar (biovader) bijna nooit. Eerste relatie duurde toch nog vijf jaar. Mijn vriend en ik zijn inmiddelis ook alweer vijf jaar bij elkaar waarvan we er bijna vier samenwonen.

8.    #8
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Mn grote liefde ken ik alweer bijna 18 jaar! Ik ben m op mn 16e al tegen gekomen.Na 4 jaar gingen we samenwonen (1991) en toen we elkaar 12,5 jaar kenden zijn we getrouwd.Dat is 22 okt.as alweer 5 jaar geleden!We hebben samen een zoon van net 5 jaar en een dochter van 6,5 maand.
    !

9.    #9
    . Pino's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hypnosa, het was idd. een zware en moeilijke periode, maar mede dankzij onze prachtige dochter en de mooie herinneringen heb ik het kunnen verwerken. Hij heeft nu een heel speciaal plekje in m'n hart.
    Enjoy the little things, <br />some day you will look back and realize <br />they were the big things.

10.    #10
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pino
    Hypnosa, het was idd. een zware en moeilijke periode, maar mede dankzij onze prachtige dochter en de mooie herinneringen heb ik het kunnen verwerken. Hij heeft nu een heel speciaal plekje in m'n hart.

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hoeveel serieuze relaties ik heb gehad? welgeteld een, en daar ben ik al ruim 22 jaar mee samen!!(ok ben 37) We kennen elkaar uit de buurt en waren altijd met een hele groep buiten, gingen samen zwemmen en later uit. Hem vond ik altijd enorm leuk en naar later bleek hij mij ook ..kwam dat even goed uit We kregen verkereing, zijn 13 jaar geleden getrouwd en nog steeds heel gelukkig (met ups en downs natuurlijk)

12.    #12
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Zonder ups and downs, geen goed huwelijk, als je het mij vraagt!

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

hehehe juist heaven en daarom houden wij het al zo lang met elkaar uit!!! als de downs maar niet te lang duren, maar af en toe een beetje vuurwerk kan geen kwaad!!!

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ja, moet ik hier nu mijn hele lijst neerzetten? :blushsmiley: nee hoor !!!

3 serieuze relaties gehad.

18 jaar, na 1 jaar gaan samenwonen, binnen een half jaar uit elkaar, pfffffffffffffffffffffff
    23 jaar, weer een relatie van 3? jaar gehad en ja ook samengewoond, huis gekocht, bijna getrouwd ( heb de trouwjurk nog? , maar nee, heb het op het laatste moment afgeblazen, hij was toch niet de man van mijn dromen. We hadden de huwelijksreis ook al geboekt en die toch maar gedaan, vonden we zonde van het geld? , maar daarna definitief uit elkaar gegaan als goede vriendjes? :blushsmiley:

Toen kwam ik de huidige papa van mijn kids tegen, nu ruim 8 jaar geleden. Binnen 10 maanden getrouwd ( in dierenpark Emmen, was geweldig) en sinds een half jaar officieel gescheiden. Gelukkig in goede harmonie en ja, nu een goedlopend co-ouderschap.

En nu.........voorlopig even niet, eerst mijn kindje gezond ter wereld brengen en dan zien we wel weer?

Even geen behoefte aan een relatie, but you never know?

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

ik wil wel meer weten over je trouwdag in de dierentuin, lijkt mij ook wel leuk!!!

xxxx
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 31-10-13, 13:49
  2. 'Vyalitsyna wil serieuze relatie met Skarsg?rd'
    Door postbot in forum Celebrities
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 21-07-12, 07:03
  3. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 09-04-12, 19:00
  4. Reacties: 13
    Laatste Bericht: 20-02-11, 10:48