VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Vragen omtrent het naderen van de bevalling

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Standaard Vragen omtrent het naderen van de bevalling

Vraagje:
    Ik begin nu wel een beetje bevallingssymptonen te vertonen als ik alles zo lees.
    Heb lekkage (borsten), testweeen,een erg lage buik etc etc.

Dit hoort toch pas in de maand dat je bent uitgerekend ?
    Ik word n beetje nerveus en er is in dit land geen goede begeleiding.

Weet iemand hier meer van ?
    Ik ben dus pas eind Juli uitgerekend.
    &lt;A HREF=&#039;http://www.babybrabbel.nl&#039; TARGET=&#039;_top&#039;&gt;&lt;IMG SRC=&#039;http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1122370620/9/1/1/255/165/165/0/148/206/jedidjah.png&#039; ALT=&#039;9 maanden banner&#039; BORDER=&#039;0&#039;&gt;&lt;/A&gt;<br /><br />D.E. Moelker-Lauder<br />Mea Sheariem Jerusalem Israel<br />dmoelker613@yahoo.co.uk

2.    #2
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Vragen omtrent het naderen van de bevalling

Hallo Daantje,

Ik heb er een apart topic van gemaakt zodat iedereen het leest en kan reageren.

Lekkende borsten zegt niets over de datum van de bevalling. De een lekt niet voor de bevalling, de andere al met 4 mnd.

Ook de hoogte van je buik zegt helemaal niets, de een draagt hoog, de ander laag, de een naar voren en de andere opzij.

Harde buiken is meestal een teken dat je teveel hebt gedaan. Je lijf zegt op die manier, rustiger aan doen.

3.    #3
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik heb zelfs geen een bevallings-symptoom gehad. Ik werd gewoon om 4 uur 's ochtends wakker en verloor een slijmprop. En zelfs dan kan het nog wel even duren, maar voor mij was dat het eerste teken.

4.    #4
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik verloor mijn slijmprop in gedeeltes, 's morgens heel vroeg, ik moest die dag ook naar de VK en daar werd ik getoucheerd ik bleek toen al 3cm ontsluiting te hebben, maar mijn vliezen waren nog intact. Die avond wou ik nog snel even naar de super markt, ging nog snel even plassen, stond op en mijn vliezen braken... daarna nog geen tekenen van een bevalling dus ik kreeg 2 dagen later een inleiding.
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

5.    #5
    . Sipie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik had de dag voor de bevalling al steeds last van pijn in mijn rug........en ik verloor in gedeeltes de slijmprop....rond 11 uur 's avonds werd die pijn in mijn rug wel heel regelmatig en rond middernacht werd ik er compleet gestoord van. Om half 3 's nachts waren we in het ziekenhuis, maar ik had toen nog maar 2 cm ontsluiting, we zijn daarna weer naar huis gegaan en toen we om 10 uur 's morgens weer in het ziekenhuis kwamen had ik gelukkig al 6 cm......mijn vliezen werden pas om 14.00 uur 's middags gebroken toen ik 9 cm ontsluiting had (het schoot toen niets meer op), helaas bleek toen dat Max in het vruchtwater had gepoept......moest daarna dus plat blijven liggen....
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

6.    #6
    . Suzan76's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik heb heeeeeeeeel veel oefenwee?n gehad. Die begonnen in maand 7. Voor de rest ben ik ingeleid dus slijmprop etc etc dat ken ik niet.

[url=http://www.9maand.com][img]http://ncban.9maand.com/105643.png[/img][/url]<br />[url=http://www.9maand.com][img]http://ncban.9maand.com/74364.png[/img][/url]

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Bij mijn eerste braken eerst de vliezen (natuurlijk toen ik met de hond op een half uur lopen van huis was ) en gebeurde er daarna helemaal niets meer zodat ik na 24 uur ingeleid werd in het ziekenhuis. Bij de tweede begon het met krampjes, toen wee?n, maar omdat ik maar zat te wachten op het breken van de vliezen nam ik die dus niet serieus. De vliezen werden dus pas door de VK gebroken tijdens het persen, daar had ik nog heel lang op kunnen wachten!!
    [color=#663366][size=10pt][font=Arial Narrow]ik maak geen fouten;<br />ik beperk mij tot blunders...[/font][/size][/color]

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Ik heb 3 dagen en 2 nachten wee?n gehad voordat ik naar het ziekenhuis wilde... Ik zal niet in deta?ls gaan aangezien jij nog moet

Maar uiteindelijk werd het een keizersnede aangezien meneertje in stuit lag(daarom schoot het niet op). Dit heb ik samen met mijn man in het ziekenhuis besloten...

Ik kijk er goed op terug, de band met ons drietjes was direct goed... Dus maak je geen zorgen als je toch een eventuele keizersnede krijgt... (je hoort hier vaak negatieve verhalen over, maar het kan echt anders)

En de ruggenprik deed me geen pijn...

Veel succes, en ik wens je een voorspoedige zwangerschap
    Wie in een kind het wonder niet ziet,<br />begrijpt het hele leven niet!

9.    #9
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik had ook al heel lang van te voren veel last van harde buiken (oefen weeen).
    Uiteindelijk ben ik een week te vroeg bevallen van mijn lijfje.
    Zondagochtend braken mijn vliezen (al was dat voor mij wat onduidelijk, ik verwachte een hele plons vruchtwater maar het was maar een klein beetje. Gelukkig kon de vk mij een uurtje later vertellen dat het wel degelijk vruchtwater was). Ik ben 24 uur later naar het ziekenhuis gebracht omdat mijn onstluiting niet opschoot en daar is om kwart voor 3 's middags mijn lijfje geboren.
    Enneh, alle clich?s zijn waar. Zo gauw ze op mijn buik lag was ik alles vergeten, ze was (en is !) zo mooi ! ! !
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Meer kijkers bij naderen ontknoping Wie Is de Mol?
    Door postbot in forum Celebrities
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 02-03-12, 11:50
  2. Gevolgen zonnevlammen naderen aarde
    Door Flows** in forum Nieuws
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 06-08-11, 10:27
  3. Verdriet omtrent een jongen
    Door MissAngel0805 in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 19-10-09, 16:48
  4. pc start niet op??+ vragen omtrent slaapstand pc en beveiliging tegen onweer
    Door pinkpanter in forum Computers, Internet, telefoons en gadgets
    Reacties: 55
    Laatste Bericht: 08-10-08, 14:19
  5. Vragen omtrent zwangerschap fotografie
    Door faceitphoto in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 13-02-07, 00:54

Bladwijzers

Forum Rechten