VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 28

Onderwerp: Hoe denk jij over "verzorgd"eruit zien,hoe belangrijk is dat voor jou ??

1.    #1
    Karin070
    Gast

Standaard Hoe denk jij over "verzorgd"eruit zien,hoe belangrijk is dat voor jou ??

Ik was gisterenavond op een verjaardag en heb eens om me heen gekeken.
    Wat zijn er toch veel verschillende mensen en wat is dat toch leuk.
    Wat me erg opvalt is wat een wereld van verschil het maakt of een vrouw zich "verzorgd" of niet.
    En onder verzorgen valt dan:je haar in een leuke coupe geknipt,geen grijs haar maar je haar verven,je opmaken,oorbellen en sieraden dragen en een beetje leuke kleding aan die past bij je figuur.
    Ik ben van mening dat het niet uitmaakt of je dik of dun bent maar pas je kleding er op aan.
    Ik maak me elke dag een klein beetje op,doe mijn haar leuk en ben bewust met kleden omdat ik flink ben.
    Ik zag op die verjaardag een aantal vrouwen die heel erg flink waren maar er in mijn ogen leuk uit zagen omdat ze opgemaakt waren en modern gekleed waren.
    Er zat ook een vrouw bij die slank was maar grijze haren door haar kapsel had,een uitgroei had van een paar centimeter,brede en ongeepileerde wenkbrauwen had en flinke gele tanden enzov.

Hoe denken jullie hierover?
    Maken jullie je elke dag op en let je op wat je aantrekt?(hoeft natuurlijk niet volgens de laatste mode te zijn)
    Of maakt het je niet uit hoe je eruit ziet en loop je in je joggingpak de supermarkt in en maak je je nooit op,intereseert het je niet hoe je eruit ziet want je bent toch al getrouwd?

2.    #2
    . luna's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Standaard Re: Hoe denk jij over "verzorgd"eruit zien,hoe belangrijk is dat voor jou ??

Ik vind verzorgd zijn ook erg belangriijk,ik maak mezelf licht op maar ga nooit zonder make-up de deur uit.
    Ook al wil ik niet zeggen dat mensen die geen maku-up gebruiken niet verzorgd zijn.Verzorgd zijn wil volgens mij zeggen
    letten op wat je draagt hoe het je staat,of het schoon is,of het bij elkaar past,dat het niet kapot is.
    Sieraden,haar verven en maku-up gebruiken alleen wil bij mij niet zeggen verzorgd zijn.
    Ik ken zat mensen die dat niet doen maar er wel verzorgd uit zien en ik ken er trouwens ook genoeg die dat wel doen maar mij
    een beetje een muffe indruk maken.

3.    #3
    . Sapje's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Hoe denk jij over "verzorgd"eruit zien,hoe belangrijk is dat voor jou ??

Ik vind dat "schoon" bij verzorging op de eerst plaats staat, dus elke dag douchen, en deodorant gebruiken. Wenkbrauwen epileren vind ik ook belangrijk, een beetje parfum en schone frisse kleding. ook kleding in de juiste maat. Dat iemand niet mee doet aan de laatste mode vind ik prima. Verzorgde nagels en dus ook TEEnnagels vind ik ook erg belangrijk. Een mooie jas en schoenen zorgen voor een prima eerste indruk. Ik vind make-up niet belangrijk, ik gebruik zelf enkel make-up als ik uit ga (stappen, uit eten etc.) Wel gebruik ik dagelijks lipgloss en poeder om mijn huid te egaliseren. Glitter poeder, lippenstift , mascara etc gebruik ik dus zelden. En ik ben er toch ook wel voor dat vrouwen gladde benen hebben als ze een rok dragen en ook oksels haar vrij als ze een truitje dragen waarbij oksels zichtbaar zijn. In badpak of bikini vind ik het ook prettig om niet tegen een "oerwoud" aan te kijken.

Sabine

4.    #4
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik vind het heel belangrijk. Nou heb ik ook werk in de mode en horeca gedaan, waarbij mijn looks toch wel prioriteit waren, dus dan ben je er ook erg mee bezig. Ik ga alleen minder hip de deur uit als ik naar de sportschool ga, omdat ik dan mijn haar makkelijk heb en uiteraard sportkleding aan. Maar dan nog loop ik niet in een oude joggingbroek, maar in vlotte, leuke sportkleren omdat ik gewoon ijdel ben!

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

oei ik weet niet of ik wel thuis hoor op dit topic...
    Ik ga s ochtends gerust de deur uit met een maffe pet op mn kop, omdat ik mn haar niet heb gedaan.
    Make up gebruik ik maar zelden, alleen als ik uit ga en als ik weet dat ik die dag niks hoef, loop ik ook lekker in mn oude kloffie met ongekamde haren.
    Normaal gesproken loop ik wel in leuke kleding ( vind ik dan tenminste ) maar wanneer ik uit mn werk kom en mn vieze werkkleding aan heb, en ik moet een boodschapje doen, ga ik echt niet eerst naar huis om me om te kleden...'

ik vind overigens niet dat mensen met grijze haren er onverzorgd uitzien....of met wenkbrauwen die niet zijn bijgewerkt o.i.d.
    dat is een kwestie van smaak denk ik. Volgens mij zit "onverzorgd zijn" meer in : vieze en of kapotte kleding, niet wassen ( dus stinken ) of douchen....dat soort dingen...
    En idd dik of dun zijn heeft er niets mee te maken.
    ben wel klaar met VP...Adios

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pee
    ik vind overigens niet dat mensen met grijze haren er onverzorgd uitzien....of met wenkbrauwen die niet zijn bijgewerkt o.i.d.
    dat is een kwestie van smaak denk ik. Volgens mij zit "onverzorgd zijn" meer in : vieze en of kapotte kleding, niet wassen ( dus stinken ) of douchen....dat soort dingen...
    En idd dik of dun zijn heeft er niets mee te maken.
    Hier ben ik het mee eens. Ook mensen met grijze haren of mensen die hun wenkbrauwen niet bijwerken (omdat dat b.v. niet nodig is?) kunnen er perfect verzorgd uitzien. Voor mij vallen onverzorgde mensen ook in de categorie vieze en kapotte kleding, niet gewassen etc.
    Zelf trek ik als ik de deur uit ga ook altijd leuke kleren aan, zorg ik dat mijn haar goed zit, doe ik wat make-up op, maar dat is meer omdat ik me daarzelf beter bij voel dan dat ik verzorgd wil overkomen naar de buitenwereld toe.

Bovendien vind ik sommige vrouwen die echt een enorme laag make-up op hebben en veel te veel sieraden dragen, helemaal niet meer verzorgd overkomen, maar eerder ordinair.

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik maak me trouwens ook niet altijd op. Wel als ik uit ga of als ik moet werken (hoewel ik dat nu ook niet doe). Maar in de perioden dat ik me niet/bijna niet opmaak, zorg ik wel dat ik ff onder de zonnebank ben geweest. Ik zie er zonder make-up en kleur nl nogal moe en witjes uit en dat irriteert me zelf. Nu heb ik weer wat kleur in mijn gezicht en dan stoort het me niet, dat ik geen make-up op heb.

8.    #8
    .

Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    14

Ik vind inderdaad grijze haren ook niet onverzorgd staan.
    Ik ben kapster en ik knip vaak dames in een hele leuke korte vlotte coupe en die zijn dan gewoon wel een shelemaal grijs/wit.
    Tegenwoordig is dat dus juist nieuwe mode. Hahaha.

Ik vind goede verzorging inhouden dat je je altijd lekker douched of des noods wast 's ochtends.
    Oook belangrijk is dat je lekker ruikt dus schone frisse kleding lekkere deo en misschien ook een lekker luchtje.
    Verder vind ik dat make-up niets zegt over verzorging. Ik ken meiden die prachtig zijn zonder make-up.

Zelf douch ik elke dag, deo, luchtje alles erop en eraan. Schone kleding.
    Ik maak me elke dag op en doe mijn haar altijd helemaal fohnen maar dat moet voor mijn werk. Op vrije dagen doe ik bijna niets aan mijn haar tenzij er iets bijzonder is.

9.    #9
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Hmmm, ik ben vrij gemakkelijk hoor. Ik maak mij vrijwel nooit op, epileer mijn wenkbrauwen zelden en heb niet altijd zin om mijn nagels mooi te maken. Thuis loop ik vaak in lekker zittende kleding en 's avonds doe ik sowieso lekker mijn pyjamabroek of joggingbroek aan. Webbie vindt dit geen probleem, sterker nog, als ik mijn gemakkelijke kleding nog niet aan heb, vraagt hij waarom ik die nog niet aan heb getrokken Mijn haar moet ook snel in model zitten, heb geen energie om uitgebreid te gaan f?hnen etc. Maar of ik daardoor onverzorgd ben? Ik heb niet het idee. Ik was mij uiteraard vaak, ruik fris, scheer alles en houd dat netjes bij en draag geen kapotte kleding.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

10.    #10
    .

Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    14

dan ben je hardstikke verzorgd hoor hyp! ieder zijn eigen ding toch? Je wast je en je ruikt fris dus das ook jezelf goed verzorgen naar mijn mening

11.    #11
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik vind het heerlijk om mezelf te verzorgen en doe dit dan ook bijna elke dag, douchen (minstens een uur) lekker inzepen (wel 3 of 4 keer) daarna lekker een bodylotion die lekker ruikt, opmaken, haren verzorgen (niet dat daar op dit moment iets speciaals van te maken is... het is echt te lang momenteel) gewoon lekker tutten dus
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimmieco

Ik vind het heerlijk om mezelf te verzorgen en doe dit dan ook bijna elke dag, douchen (minstens een uur) lekker inzepen (wel 3 of 4 keer) daarna lekker een bodylotion die lekker ruikt, opmaken, haren verzorgen (niet dat daar op dit moment iets speciaals van te maken is... het is echt te lang momenteel) gewoon lekker tutten dus
    Dat vind ik ook zo heerlijk!

13.    #13
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Oh ja, dat was ik vergeten. Ik badder bijna iedere dag en smeer mij uitgebreid in met bodylotion daarna. En ik ben gek op badolie en geurtjes
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

14.    #14
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hypnosa

Oh ja, dat was ik vergeten. Ik badder bijna iedere dag en smeer mij uitgebreid in met bodylotion daarna. En ik ben gek op badolie en geurtjes
    Ik ook! Zalig gewoon!
    Een uur lang douchen vind ik wel wat veel moet ik zeggen. Ik verveel me na 5 minuten al onder de douche! Dan is een bad toch wel fijner vind ik. Kan je tegelijkertijd een boek lezen, lekker liggen... En het is nog beter voor de hoeveelheid water die je verbruikt ook! Maar helaas, heeft niet iedereen een bad natuurlijk!

15.    #15
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Wij zijn zulke 'badderaars' dat we een tweepersoons bad hebben. Heerlijk en gezellig Tijdschrift erbij en lekker ontspannen. Helaas mag ik voorlopig niet in bad

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 17-11-12, 13:33
  2. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 08-03-10, 18:07
  3. "feel good produkten"waar denk jij dan aan
    Door moederjes in forum Consument & Veiligheid
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 09-04-08, 08:42
  4. Reacties: 56
    Laatste Bericht: 24-09-06, 23:28