VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Alleen op vakantie

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Standaard Alleen op vakantie

Omdat ik alweer een tijdje single ben en de vakantie er weer aan staat te komen, loop ik er weer tegenaan dat ik op zoek moet naar een vakantiemaatje. Tot nog toe is dat me altijd gelukt en heb ik al heel wat leuke vakanties achter de rug met verschillende vrienden. Ik ben niet iemand die in z'n eentje op reis gaat, althans ik denk dat dat niet bij me past. Ik heb het alleen nog nooit geprobeerd. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met het alleen reizen. Wie weet...misschien waag ik me er dan ooit een keer aan.

2.    #2
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Alleen op vakantie

Ik ben 4 jaar geleden "alleen" op vakantie geweest.
    Ik ging mee met een groepsreis door Mexico en Guatemala maar ik had niemand bij me.

Van te voren maakte ik me er wel een beetje zorgen over of het wel wat voor me zou zijn, zo alleen op vakantie. Maar achteraf is het me alles mee gevallen. Met zo'n groepsreis ben je natuurlijk ook niet echt alleen he. Er is altijd wel iemand waar je even een praatje mee kunt maken.

Veel plezier op je vakantie, wat je ook besluit te gaan doen !
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door merelmeisje

Veel plezier op je vakantie, wat je ook besluit te gaan doen !

Dit jaar wordt het in ieder geval niet alleen. Als ik ooit zou besluiten om alleen op vakantie te gaan, dan zou ik me ook aansluiten bij een groepsreis. Echt helemaal alleen lijkt me niks.

4.    #4
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ik ben 1 keer meegeweest met een groepsreis en 1 keer alleen door Canada gaan reizen met mijn rugzak. Beiden zijn mij zeer goed bevallen. Ik heb mij vrijwel nooit alleen gevoeld.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

5.    #5
    . Mammalie's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik ben in 2002 alleen naar Griekenland geweest, ondanks dat ik toen een vriend had. En het beviel me prima, volgens mij vonden de mensen om me heen het vreemder dan ik zelf.

Het jaar erna, ben ik met een groepsreis naar Turkije gegaan, en dacht Och zal je zien dat ik bij allemaal rare mensen in een groep terecht kom. In 2000 ging ik met een nicht een wandelgroepsreis in Tsjechi? doen, maar wat een over een paard getilde mensen zaten er in die groep, allemaal van die drs.-en en ander hooggeleerd volk, zo van: Ja we hebben het gemaakt. Maar ja toen dacht ik: Ja echt heel knap, maar voor de rest zijn jullie zo schizofreen als de pest. Anyway Turkije, was echt super ook al bestond het merendeel uit getrouwde paren die een stuk ouder waren dan ik. Iedereen kon het goed met elkaar vinden en op het einde toen we weer op Schiphol stonden, zei ??n van de mannen: Sharon, wat leuk om jou in de groep gehad te hebben, ondanks het grote leeftijdsverschil met sommige anderen, heb jij je echt fantastisch staande gehouden. Dat vond ik echt heel gaaf om te horen.
    Het kan me geen Rugg schelen dat ik nep-Uggs heb

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Alleen op vakantie met kleine kinderen
    Door Bellane in forum Reizen & vakantie
    Reacties: 26
    Laatste Bericht: 31-08-13, 19:48
  2. Ik ben het zat om alleen te zijn :(
    Door JustLonely in forum Anonieme onthullingen
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 16-07-11, 15:43
  3. Wintersport vakantie of zomer vakantie
    Door Cooperbaasje in forum Reizen & vakantie