VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 16

Onderwerp: goede doelen

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Standaard goede doelen

Hoi dames,

Een nieuw initiatief om een beter beeld op goede doelen te krijgen is te vinden op www.nationalegoededoelentest.nl! Ook kun je 100 Euro voor je goede doel winnen!.Daarnaast is er een leuk forum voor discussie over wat een goed doel goed maakt!

Wellicht leuk deze organisatie meer onder de aandacht te brengen op de forum...

2.    #2
    . cooperbazinneke's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Standaard Re: goede doelen

Wij geven ons geld maar aan 1 doel. We vinden dat doel namelijk velen malen belangrijker dan doelen doe vanuit het niets uit de rgond worden gestapt zoals de actie voor de Tsunami zeg maar. Dat is wel ramp waar vele slachtoffers zijn gevallen maar waar blijft dat geld? Komt het wel op de plaats van bestemming aan? Blijft er wel geld over voor de mensen over ?Allemaal onduidelijkheden waar het geld naar toe gaat en waar het blijft.
    Wij steunen alleen het kankerfonds.
    Waarom?
    Duidelijk waar het naar toe gaat. Duidelijk wat voor projecten ze doen en het heeft ook direct resultaat. Plus dat deze ziekte ook in de familie voor komt.

Daarom

3.    #3
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik geef aan iedereen die de moeite neemt om bij mij aan de deur te komen collecteren voor een goed doel.
    Daarnaast geef ik standaard ieder jaar een vast bedrag aan de kankerstichting, het wereld natuur fonds en greenpeace.

Ik vind dat niet bijzonder of goed van mezelf, maar als je het kunt missen dan hoort het er een beetje bij (vind ik)
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

4.    #4
    . Dinkie76's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik geef net zoals Merelmeisje aan iedereen die aan de deur komt en elke maand een bedrag aan de clini-clowns.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik geef ook altijd aan iedereen die aan de deur komt, maar aan de kankerstichting, epilepsiefonds en het astmafonds geef ik altijd wel wat meer.

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

ik geef niet aan alles wat, wel de meeste, dus bij suus sluit ik en daarbij ook nog de reuma fonds!! komt hier ook in de fam voor...

ik heb tsunami toen wel geld gegeven, om opnieuw huizen en scholen etc te bouwen...
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

7.    #7
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Het klink misschien gek, maar ik geef bijna niets.
    Dat komt ook omdat je doodgegooid wordt met fondsen en ze werfen werkelijk overal.

Waar ik wel mee bezig ben is vrijwilliger worden bij stichtingen die iets doen voor ongeneeslijk zieke kinderen om hen een leuke dag te geven. Zo doe ik veel meer en zie ik ook wat ik doe en voor wie.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

8.    #8
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Ik geef aan collectanten en aan het wereld natuur fonds.
    Sinds Eline er is ook aan de cliniclows. En aan unicef, omdat ik vind dat andere kindjes het ook goed moeten kunnen hebben. Ik koop ook wel kadootjes daar.

Ooit wil ik wel vrijwilligerswerk gaan doen maar nu ontbreekt me daar de tijd voor, jammer maar helaas.
    VP-lid sinds 23 september 2004

9.    #9
    . Mammalie's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik geef elke maand ? 5,00 aan de Novib. Ik wilde na de tsunami ook geld storten op giro555, maar toen ik hoorde dat er deel van geld van Novib naar de slachtoffers ging heb ik het niet gedaan.
    Het kan me geen Rugg schelen dat ik nep-Uggs heb

10.    #10
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Wij denkenb erover om het WSPA te gaan steunen, die doen echt fantastisch werk voor dieren!

11.    #11
    . zeester's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Wij geven aan de collectanten, kinderzegels, etc. Verder aan Natuurmonumenten.
    Belangrijker dan geld storten vinden wij dat we ook echt iets doen, dus als vrijwilliger zet ik me in voor de Reddingsbrigade en het Rode Kruis.
    Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

12.    #12
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wij geven collectanten altijd wat en verder steunen we de Vereniging voor Ouders van Couveusekinderen.Ik zou daar ook heel graag vrijwilligers werk voor doen maar daar wacht ik nog even mee tot de kleinste naar de peuterspeelzaal gaat.
    !

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Wij geven ook iig aan collectanten en verder doneer ik een vast bedrag per maand aan Greenpeace.

14.    #14
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hier gaat het hetzelfde als bij Heaven.

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    May 2005
    Post waarderingen

Wij steunen stichting de opkikker met 5 euro per maand, en de kankerstichting met 5 euro per maand. En de afgelopen keer heb ik collecte gelopen voor de hartstichting... Collectanten geef ik wat als ik wat in huis heb... Zoals de brandwonden stichting... Ik koop ook ?ltijd kinderpostzegels

p.s We hebben zo'n 10 euro aan 555 gegeven...
    Wie in een kind het wonder niet ziet,<br />begrijpt het hele leven niet!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Enquete over goede doelen
    Door mvr89 in forum Enquetes en media oproepen
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 14-05-13, 15:32
  2. 'Namaakfondsen schaden goede doelen'
    Door postbot in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 26-10-12, 17:20
  3. 'Donaties goede doelen gaan teruglopen'
    Door postbot in forum Nieuws